ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 8/8

_______________ 2016 року                                                                                                                                                                                                            ____ сесія 7 скликання
 
Про затвердження Статуту
комунальної установи
“Мурованокуриловецький районний Трудовий архів”
в новій редакції
 
Відповідно до пункту 20 частини першої статті 43, частин четвертої та п’ятої статті 60, пункту 10 розділу V “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Закону України “Про Національний архівний фонд та архівні установи”, ст. 133 Податкового кодексу України, Типового положенням про архівну установу сільської, селищної, міської ради для централізованого тимчасового зберігання архівних документів, нагромаджених у процесі документування службових, трудових або інших правовідносин юридичних і фізичних осіб, що не належать до Національного архівного фонду, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 2 червня 2014 року №864/5, рішень 8 сесії районної ради                           3 скликання від 17.03.2000 №99 “Про об’єкти права комунальної власності району” (зі змінами), 16 сесії районної ради 6 скликання від 22.03.2013 №254 “Про Положення про повноваження  в частині управління майном спільної власності територіальних громад сіл і селищ району”, 17 сесії районної ради                     6 скликання від 21.06.2013 №277 “Про Положення про порядок призначення на посаду та звільнення з посади керівників комунальних підприємств, установ, організацій та закладів, що є об’єктами спільної власності територіальних громад сіл і селищ району” (зі змінами), 19 сесії районної ради 6 скликання від 13.12.2013 №325 “Про управління майном спільної власності територіальних громад сіл та селищ Мурованокуриловецького району”, враховуючи клопотання комунальної установи “Мурованокуриловецький районний Трудовий архів”, висновок постійної комісії районної ради з питань регулювання комунальної власності, приватизації та регуляторної політики,  районна рада ВИРІШИЛА:
 1. Затвердити Статут комунальної установи “Мурованокуриловецький районний Трудовий архів” в новій редакції (додається).
 2. Доручити завідувачу комунальної установи “Муровано-куриловецький районний Трудовий архів” Ступко В.М. здійснити всі організаційно-правові заходи щодо державної реєстрації Статуту та надати його зареєстровану копію у відділ з питань комунальної власності та регуляторної політики виконавчому апарату районної ради.
3. Рішення 32 сесії районної ради 6 скликання від 19.06.2016 №512 “Про затвердження Статуту комунальної установи “Мурованокуриловецький районний Трудовий архів” в новій редакції” вважати таким, що втратило чинність.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань регулювання комунальної власності, приватизації та регуляторної політики (Козачишен В.П.).
 
 
Голова районної ради                                                                                 С. Ладан
 
Нікітчук А.М.
Покалюк Т.М.
Гончарук В.В.
Каландей І.С.
Козачишен В.П.
Богуцька В.В.
Ступко В.М.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Додаток
до рішення _____ сесії
районної ради 7 скликання
від  ____________ 2016 року
 
 
 
СТАТУТ
комунальної установи “Мурованокуриловецький районний Трудовий архів”
 
І. Загальні положення
1.1. Комунальна установа “Мурованокуриловецький районний Трудовий архів” (далі - Установа) є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ Мурованокуриловецького району Вінницької області, управління якою здійснює Мурованокуриловецька районна рада           (далі – Орган управління майном).
1.2. Трудовий архів створений рішенням 19 сесії районної ради 4 скликання від 18.01.2006 №287 “Про створення в районі Трудового архіву”.
1.3. Трудовий архів підпорядковується Мурованокуриловецькій районній раді та підзвітний і підконтрольний Державному архіву Вінницької області, архівному відділу Мурованокуриловецької районної державної адміністрації.
1.4. Найменування:
 – повна назва установи: Комунальна установа “Мурованокуриловецький районний Трудовий архів”;
  • скорочена назва:   Трудовий архів.
1.5. Місцезнаходження установи:        23400, Вінницька область, Мурованокуриловецький район,                           смт. Муровані Курилівці,  вул. Соборна, 15.
1.6. Установа є юридичною особою, має самостійний баланс, розрахункові рахунки в банківських установах, гербову печатку, штампи та бланки зі своїм повним найменуванням.
1.7. У своїй діяльності Установа керується Конституцією України і законами України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про Національний архівний фонд та архівні установи”, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, розпорядженнями голови райдержадміністрації, голови районної, селищної, сільських рад, рішеннями сесій районної, селищної, сільських рад, іншими нормативно-правовими актами та цим Статутом, розробленим з урахуванням Типового положенням про архівну установу сільської, селищної, міської ради для централізованого тимчасового зберігання архівних документів, нагромаджених у процесі документування службових, трудових або інших правовідносин юридичних і фізичних осіб, що не належать до Національного архівного фонду, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 2 червня 2014 року №864/5.
З питань організації та методики ведення архівної справи Установа керується нормативними актами, затвердженими Міністерством юстиції України, правилами, положеннями, інструкціями, методичними рекомендаціями Державної архівної служби України, Державного архіву Вінницької області.
1.8. Установа може від свого імені укладати угоди, набувати майнових та особистих немайнових прав і нести обов’язки, бути позивачем та відповідачем в суді, господарському та третейських судах.
1.9. Установа не відповідає за зобов’язання Органу управління майном, а Орган управління майном не відповідає за зобов’язання установи.
1.10. Установа несе відповідальність за своїми зобов’язаннями в межах майна, на яке відповідно до чинного законодавства може бути звернено стягнення.
ІІ. Мета та основні завдання діяльності
 2.1. Комунальна установа “Мурованокуриловецький районний Трудовий архів” створюється для централізованого тимчасового зберігання архівних документів, нагромаджених у процесі документування службових, трудових або інших правовідносин юридичних і фізичних осіб-підприємців та інших архівних документів, що не належать до Національного архівного фонду  (далі – архівні документи).
Архівні документи передаються до Трудового архіву у разі припинення діяльності юридичних осіб і фізичних осіб – підприємців, а також у випадках, визначених законодавством.
2.2. Основними завданнями Установи є:
  • забезпечення централізованого тимчасового зберігання архівних документів, ведення їх обліку та використання відомостей, що в них містяться;
  • додержання законодавства про Національний архівний фонд та архівні установи.
2.3. Трудовий архів відповідно до покладених на нього завдань:
  • здійснює приймання документів з кадрових питань (з особового складу) в упорядкованому стані за описами справ, схваленими (погодженими) архівним відділом райдержадміністрації;
  • здійснює приймання виборчої документації з кадрових питань (з особового складу) тимчасового строку зберігання відповідно до законодавства;
  • здійснює приймання документів тимчасового зберігання (до 10 років), у тому числі регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності та інших документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків, зборів, строки зберігання яких на момент ліквідації не закінчилися;
  • веде облік юридичних осіб, що перебувають на стадії ліквідації (банкрутства) протягом ліквідаційної процедури, з метою контролю за впорядкуванням, забезпеченням збереженості архівних документів до передачі їх на зберігання до Трудового архіву;
  • здійснює моніторинг збереження та впорядкування документів з кадрових питань (з особового складу) в установах, на підприємствах, в організаціях незалежно від форми власності;
  • забезпечує відповідно до умов, визначених Державною архівною службою України, тимчасове зберігання архівних документів ліквідованих юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, які здійснювали свою діяльність (були зареєстровані) на території району;
  • здійснює на підставі договору з юридичною особою, фізичною особою-підприємцем науково-технічне опрацювання документів, що підлягають подальшому зберіганню в Трудовому архіві при умові наявності в штатному розписі посади архівіста-упорядника;
  • проводить експертизу цінності архівних документів, що зберігаються в Трудовому архіві, подає на розгляд експертній комісії архівного відділу районної державної адміністрації акти про вилучення для знищення документів, строки зберігання яких закінчилися;
  • веде облік документів, що зберігаються в Трудовому архіві, у тому числі шляхом створення та підтримання облікових баз даних;
  • створює і вдосконалює довідковий апарат до архівних документів;
  • здійснює впровадження та використання автоматизованих архівних технологій, створення, вдосконалення та поповнення баз даних, довідкового апарату до документів, що зберігаються у Трудовому архіві;
  • організовує користування документами у службових, соціально-правових, наукових та інших цілях;
  • інформує громадян, райдержадміністрацію, районну, селищну, сільські ради, підприємства, установи та організації про склад і зміст документів Трудового архіву;
  • проводить роботи щодо встановлення місцезнаходження документів ліквідованих юридичних осіб, що не надійшли до Трудового архіву, інформує про це зацікавлені підприємства, установи, організації та громадян;
  • видає архівні довідки, копії документів на запити фізичних і юридичних осіб;
  • забезпечує збереження конфіденційності персональних даних, що обробляються в його інформаційних системах;
  • вивчає, узагальнює і поширює досвід роботи архівних установ.
 
ІІІ. Організація і основи діяльності
3.1. Установа працює відповідно до річного плану, що затверджує голова районної ради та звітує перед Органом управління майном про проведену роботу.
3.2. Примірник річного плану та звіту про його виконання надсилається відповідно Державному архіву Вінницької області, архівному відділу районної державної адміністрації.
3.3. Для виконання покладених на Установу завдань, їй надається право:
  • одержувати від ліквідаторів ( ліквідаційної комісії) відомості про кількість, склад і стан упорядкування документів для визначення вартості послуг, що здійснює Трудовий архів, відповідно до цін і тарифів, затверджених в установленому порядку, та інші необхідні відомості для роботи;
  • надавати методичну допомогу ліквідаційним комісіям (ліквідаторам) з питань, що входять до компетенції Трудового архіву;
  •  укладати договори, угоди з фізичними та юридичними особами, фізичними особами-підприємцями, що не суперечать чинному законодавству, а також цьому Статуту;
  •  розробляти та застосовувати договірні ціни на роботи і послуги, визначені чинним законодавством;
  •  приймати на депоноване зберігання документи від діючих юридичних осіб;
  • брати участь у засіданнях експертних комісій у разі розгляду на них документів, поданих Трудовим архівом;
  • брати участь у нарадах, які проводять районна державна адміністрація, районна, селищна, сільські ради, ліквідаційна комісія (ліквідатор), Державний архів Вінницької області, архівний відділ районної державної адміністрації, в разі розгляду на них питань роботи з документами;
  • одержувати або приймати в користування на договірних засадах матеріальні цінності й ресурси, а також списувати їх з балансу (за винятком архівних фондів);
  • одержувати від відділів районної державної адміністрації, виконкомів селищної і сільських рад, підприємств, установ та організацій – джерел комплектування відомості, необхідні для роботи;
  • інформувати керівництво районної ради про стан зберігання та використання документів підприємств, установ та організацій – джерел комплектування та вносити пропозиції щодо поліпшення цієї роботи;
  • давати рекомендації підприємствам, установам та організаціям – джерелам комплектування з питань, що входять до компетенції Установи;
  • відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 7 травня 1998 року №639 “Про затвердження Переліку платних послуг, які можуть надаватися державними архівними установами” розробляти та подавати на затвердження Органу управління майном в установленому порядку ціни і тарифи на платні послуги  з урахуванням “Порядку ціноутворення на роботи (послуги), що виконуються державними архівними установами”, затвердженого наказом Держкомархіву від 24 січня 2001 року №179-5370.
IV. Склад документів Установи
4.1. В Установі зберігаються:
  •  документи тривалого строку зберігання з кадрових питань (з особового складу) та тимчасового зберігання ліквідованих юридичних осіб незалежно від форми власності, підпорядкування та фізичних осіб - підприємців, які припинили свою діяльність, що діяли (були зареєстровані) на території району;
  •  виборча документація з кадрових питань (з особового складу), тимчасового строку зберігання, що надійшла на зберігання відповідно до законодавства;
  •  документи з кадрових питань (з особового складу), тимчасового строку зберігання, передані на депоноване зберігання на договірних засадах діючими юридичними особами незалежно від форми власності, підпорядкування, що розташовані на території району, якщо інше не передбачено чинним законодавством;
  •  довідковий матеріал, що розкриває склад і зміст документів.
 
V. Фінансово-господарська діяльність та фінансування
5.1. Майно, що закріплене за Установою, є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ Мурованокуриловецького району, управління яким здійснює Орган управління майном.
Основні засоби належать Установі на правах користування, інше майно – на праві оперативного управління.
Здійснюючи право користування, Установа користується цим майном (без права розпорядження). На зазначене майно не може бути звернено стягнення на вимогу кредиторів установи.
Здійснюючи право оперативного управління, Установа володіє, користується та розпоряджається зазначеним майном згідно розпоряджень голови районної ради та рішень Мурованокуриловецької районної ради, договорів, затверджених районною радою, чинного законодавства та цього  Статуту.
5.2. Установа здійснює господарську діяльність від свого імені на засадах змішаної форми господарювання.
5.3. Джерелом формування майна та коштів Установи є:
  • кошти, передані сільськими та селищною радами до районного бюджету у вигляді міжбюджетних трансфертів відповідно до Бюджетного кодексу України;
  • кошти, отримані за науково-технічне опрацювання і зберігання архівних документів;
  • доходи, одержані від надання платних послуг;
  • кредити банків та інших кредиторів;
  • придбання майна інших підприємств, організацій;
  • безоплатні або благодійні внески підприємств, установ, організацій, громадян;
  • інші джерела, не заборонені законодавчими актами України.
Забороняється розподіл отриманих доходів (прибутків) або їх частини серед засновників (учасників), членів Установи, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб.
5.4. Відчуження  майна (основних фондів), закріпленого за Трудовим архівом на праві оперативного управління, здійснюється за рішенням Органу управління майном на конкурентних засадах, у порядку, визначеному Органом управління майном та чинним законодавством України.
5.5. Списання майна (основних фондів), закріпленого за Трудовим архівом на праві оперативного управління, здійснюється за рішенням Органу управління майном, у порядку, визначеному чинним законодавством України.
5.6. Витрати на утримання Установи здійснюються відповідно до єдиного кошторису, який складається Установою у відповідності з чинними державними нормами і затверджується Органом управління майном до початку бюджетного року.
5.7. Установа веде поточний і бухгалтерський облік своєї роботи, статистичну звітність в установленому порядку.
 
VІ. Управління Установою
6.1. Управління Установою здійснюється Органом управління майном відповідно до Статуту та на основі поєднання прав щодо господарського використання майна і принципів самоврядування трудового колективу.
6.2. До виключної компетенції Органу управління майном належить:
  • визначення основних завдань діяльності установи;
  • затвердження кошторису;
  • затвердження штатного розпису;
  • затвердження Статуту установи, внесення змін та доповнень до нього;
  • призначення на посаду на контрактній основі та звільнення з посади завідувача Установи;
  • прийняття рішень про реорганізацію або ліквідацію Установи.
6.3. Керівником Установи є завідувач.
6.4. Керівник призначається і звільняється з посади рішенням сесії Муровано-куриловецької районної ради відповідно до Положення про порядок призначення на посаду та звільнення з посади керівників комунальних підприємств, установ, організацій та закладів, що є об’єктами  спільної власності територіальних громад сіл та селищ району.
Керівник Установи працює на посаді на підставі контракту, який укладається з Уповноваженим органом на підставі рішення районної ради на термін в межах від 1-го до 5-ти років.
6.5. Керівник самостійно вирішує всі питання діяльності Установи, за винятком віднесених Статутом до компетенції Органу управління майном. Орган управління майном, райдержадміністрація не мають права втручатися в оперативну діяльність керівника.
6.6. Керівник Установи:
  • організовує діяльність Трудового архіву, персонально відповідає за виконання покладених на архів завдань;
  • контролює виконання службових обов’язків працівниками Трудового архіву;
  • вирішує відповідно до законодавства питання щодо доступу користувачів до документів, що знаходяться на зберіганні;
  • проводить прийом громадян, розглядає звернення, що належать до компетенції Трудового архіву;
  • представляє Трудовий архів з усіх питань, пов’язаних з його діяльністю в усіх підприємствах, установах та організаціях;
  • укладає договори, видає довіреності, накази і дає вказівки, обов’язкові для виконання усіма працівниками Установи;
  • розпоряджається майном (за винятком відчуження основних фондів) та коштами Установи;
  • несе персональну відповідальність за виконання покладених на Трудовий архів функцій, повноважень, завдань, визначених цим Статутом, а також за дотримання Установою чинного законодавства України;
  • несе персональну відповідальність за дотримання    фінансової дисципліни, ефективне використання та охорону комунального майна, закріпленого за Трудовим архівом;
  • розпоряджається коштами і майном Трудового архіву відповідно до чинного законодавства та цього Статуту;
  • самостійно вирішує питання діяльності Трудового архіву відповідно до чинного законодавства та цього Статуту;
  • приймає рішення щодо інших питань поточної діяльності Установи;
  • підзвітний Мурованокуриловецькій районній раді, несе перед нею відповідальність за виконання її рішень.
6.7. Усі громадяни, які своєю працею беруть участь у діяльності Установи на основі трудового договору, а також інших форм, що регулюють трудові відносини, становлять трудовий колектив установи.
Повноваження трудового колективу Установи реалізуються загальними зборами.
 6.8. Інтереси трудового колективу Установи представляє профспілковий комітет або інший уповноважений трудовим колективом орган.
 
VІІ. Кадрове забезпечення та умови праці
7.1. Підбір кадрів закладу здійснюється керівником Установи за погодженням з Органом управління майном. З працівниками Установи укладається трудова угода згідно з чинним законодавством, якою обумовлюються права та обов’язки працівників, зобов’язання Органу управління майном і райдержадміністрації щодо їх матеріального і соціального забезпечення.
7.2. Умови і розміри оплати праці працівників Установи установлюються згідно з чинним законодавством.
7.3. Установа зобов’язана мати штатний розпис, погоджений Органом управління майном. Штатний розпис Установи складається з урахуванням виконання всіх покладених на неї завдань, кількості документів, що знаходяться на зберіганні і підлягають зберіганню в архіві, обсягів довідкової роботи.
7.4. Права і обов’язки працівників Установи визначаються посадовими інструкціями, правилами внутрішнього розпорядку.
 
VIII. Внесення змін та доповнень до Статуту
8.1. Внесення змін та доповнень до Статуту проводиться за рішенням Органу управління майном відповідно до чинного законодавства.
8.2. Установа зобов’язана у п’ятиденний термін повідомити орган, що провів державну реєстрацію, про зміни, які сталися в Статуті, для внесення необхідних змін до державного реєстру.
8.3. Якщо одне з положень Статуту є або стає недійсним, то це не дає підстав для оголошення недійсним інших положень. Недійсне положення замінюється на допустиме у правовому відношенні та близьке за змістом до змінюваного.
 
IX. Реорганізація і ліквідація Установи
9.1. Ліквідація і реорганізація (злиття, приєднання, поділ, виділення, перетворення) Установи проводяться з дотриманням вимог антимонопольного законодавства за рішенням Органу управління майном чи за рішенням суду або господарського суду.
9.2. Установа ліквідується також у випадках:
  • прийняття рішення суду;
  • за іншими підставами, передбаченими законодавством України.
9.3. При реорганізації і ліквідації Установи звільненим працівникам гарантується додержання їх прав та інтересів відповідно до трудового законодавства України.
9.4. У разі припинення Установи (у результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення) її активи передаються одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зараховуються до доходурайонного бюджету.
9.5. Ліквідація Установи здійснюється ліквідаційною комісією, яка утворюється Органом управління майном або судом. Установа повинна бути ліквідовано протягом 6-ти місяців з дня опублікування оголошення в районній газеті “Наше Придністров’я” про її ліквідацію.
9.6. Установа вважається реорганізована або ліквідована з моменту виключення її з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України.
 
 
 
Керуюча справами
виконавчого апарату районної ради                                                    Т. Покалюк
 
 
          Додаток
до рішення ___ сесії                             районної ради 7 скликання                                                                                                                 від ____________ 2016 року 
 
Нова редакція
розділу VIIІ “Напрями діяльності і заходи районної Програми забезпечення виконання Мурованокуриловецькою районною державною адміністрацією повноважень, делегованих  Мурованокуриловецькою районною радою на 2015-2017 роки”
 
№ з/п Назва напряму діяльності (пріоритетні завдання) Перелік заходів Програми Термін виконання заходу Виконавці Джерела фінансування Орієнтовані обсяги фінансування (вартість), тис. грн., в тому числі: Очікуваний результат
Всього 2015 2016 2017
1 Поглиблення взаємодії районної державної адміністрації з органами місцевого самоврядування   та  суб’єктами господарювання району для спільного вирішення питань економічного, соціального та культурного розвитку району
 
Сприяння інвестиційній діяльності на території району
 
2015-2017 роки Районна  державна адміністрація, її управління та відділи районний бюджет 9,0  
3,0
 
3,0 3,0 Розвиток інвестиційної діяльності на території району
2. Надання практичної допомоги органам місцевого самоврядування у здійсненні ними власних та делегованих повноважень з виїздом на місця 2015-2017 роки Районна  державна адміністрація районний бюджет 185,0 55,0 60,0 70,0 Набуття досвіду у здійсненні власних  та делегованих повноважень органами місцевого самоврядування, забезпечення збалансованого економічного розвитку району
3. Проведення навчань-семінарів, застосовуючи технічні засоби оповіщення і телекомунікаційні послуги електрозв’язку 2015-2017
роки
Районна  державна адміністрація, її управління та відділи районний бюджет 15,0 5,0 5,0 5,0 Вдосконалення системи державного управління та місцевого самоврядування
4. Проведення круглих столів з метою обміну досвіду (з можливістю залучення іноземних фахівців), обговорення змін до нормативно-правових актів 2015-2017 роки Районна  державна адміністрація, її управління та відділи районний бюджет 100,0 30,0 30,0  
 
 
 
 
40,0
Розвиток пріоритетних галузей економіки, співпраця, обмін досвідом
5.   Проведення спільних профілактичних рейдів “Діти вулиці”, “Неблагополучна сім'я” та інших профілактичних заходів, спрямованих на подолання дитячої безпритульності та бездоглядності 2017 Служба у справах дітей райдерж-адміністрації
 
районний бюджет 15,0      
 
15,0
Своєчасне виявлення бездоглядних та безпритульних дітей, влаштування їх на виховання та проживання в заклади сімейного типу та соціального захисту. Активізація профілактичної роботи з метою запобігання правопорушення у дитячому середовищі.
 
 
 
 
Керуюча справами виконавчого апарату районної ради                                                                                                   Т. Покалюк