ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 9/8
________________ 2016 року ____ сесія 7 скликання
Про затвердження Статуту
комунальної установи “Муровано-
куриловецький районний медичний
центр первинної медико-санітарної
допомоги” в новій редакції
Відповідно до пункту 20 частини першої статті 43, частин четвертої та п’ятої статті 60, пункту 10 розділу V “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.06.2011 №384 “Про затвердження примірного статуту центру первинної медико-санітарної допомоги”, рішень 8 сесії районної ради 3 скликання від 17.03.2000 №99 “Про об’єкти права комунальної власності району” (зі змінами), 16 сесії районної ради 6 скликання від 22.03.2013 №254 “Про положення про повноваження в частині управління майном спільної власності територіальних громад сіл і селищ району”, 17 сесії районної ради 6 скликання від 21.06.2013 №277 “Про положення про порядок призначення на посаду та звільнення з посади керівників комунальних підприємств, установ, організацій та закладів, що є об’єктами спільної власності територіальних громад сіл і селищ району” (зі змінами), 19 сесії районної ради 6 скликання від 13.12.2013 №325 “Про управління майном спільної власності територіальних громад сіл та селищ Мурованокуриловецького району”, враховуючи клопотання комунальної установи “Мурованокуриловецький районний медичний центр первинної медико-санітарної допомоги”, висновок постійної комісії районної ради з питань регулювання комунальної власності, приватизації та регуляторної політики, районна рада ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Статут комунальної установи “Мурованокуриловецький районний медичний центр первинної медико-санітарної допомоги” в новій редакції (додається).
2. Доручити керівнику – головному лікарю комунальної установи “Мурованокуриловецький районний медичний центр первинної медико-санітарної допомоги” Сидоренко Л.Г. здійснити всі організаційно-правові заходи щодо державної реєстрації Статуту та надати копію зареєстрованого Статуту у відділ з питань комунальної власності та регуляторної політики виконавчого апарату районної ради.
3. Рішення 32 сесії районної ради 6 скликання від 19.06.2015 №511 “Про затвердження Статуту комунальної установи “Мурованокуриловецький районний медичний центр первинної медико-санітарної допомоги” в новій редакції” вважати таким, що втратило чинність.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань регулювання комунальної власності, приватизації та регуляторної політики (Козачишен В.П.).
Голова районної ради С. Ладан
Нікітчук А.М.
Покалюк Т.М.
Гончарук В.В.
Каландей І.С.
Козачишен В.П.
Богуцька В.В.
Сидоренко Л.Г.
Додаток
до рішення _____ сесії
районної ради 7 скликання
від ____________ 2016 року
СТАТУТ
комунальної установи “Мурованокуриловецький районний медичний центр первинної медико-санітарної допомоги”
1. Загальні положення
1.1. Комунальна установа “Мурованокуриловецький районний медичний центр первинної медико-санітарної допомоги” (далі - Центр) є спільною власністю територіальних громад сіл та селищ Мурованокуриловецького району Вінницької області, управління якою здійснює Мурованокуриловецька районна рада (далі – Орган управління майном), яка створена з метою забезпечення потреб населення у первинній медико-санітарній допомозі та надає первинну медико-санітарну допомогу населенню Мурованокуриловецького району.
1.2. Комунальна установа “Мурованокуриловецький районний медичний центр первинної медико-санітарної допомоги” утворена відповідно до рішення 4 сесії районної ради 6 скликання від 6 січня 2011 року №34 “Про створення комунальної установи “Мурованокуриловецький районний медичний центр первинної медико-санітарної допомоги”.
1.3. Центр у своїй діяльності керується Конституцією України, основами законодавства України про охорону здоров'я, Господарським та Цивільним кодексами України, іншими законами України, указами Президента України, постановами Кабінету Міністрів України, наказами та інструкціями Міністерства охорони здоров'я України, наказами і розпорядженнями Департаменту охорони здоров’я Вінницької облдерж-адміністрації, рішеннями сесій Мурованокуриловецької районної ради, розпорядженнями голови районної ради, розпорядженнями голови Мурованокуриловецької райдерж-адміністрації, цим Статутом, іншими нормативно-правовими актами.
2. Найменування та місцезнаходження
2.1. Найменування:
- Повна назва: Комунальна установа “Мурованокуриловецький районний медичний центр первинної медико-санітарної допомоги”.
- Скорочена назва: КУ “МКРМЦПМСД”.
23400 Вінницька область Мурованокуриловецький район смт Муровані Курилівці вул. Жовтнева, 87.
3. Правовий статус Центру
3.1. Центр є самостiйним суб’єктом iз статусом комунальної установи та надiлений усiма правами юридичної особи з дня її державної реєстрацiї.
3.2. Центр є юридичною установою, має самостiйний баланс, розрахунковий та iншi рахунки в установах банкiв, круглу печатку, штампи та бланки зі своїм повним найменуванням.
3.3 Центр є неприбутковою установою та регулює свою діяльність у порядку, визначену законом.
3.4. Центр несе вiдповiдальність за своїми зобов’язаннями в межах майна, на яке відповідно до чинного законодавства може бути здійснено стягнення.
3.5. Центр не відповідає за зобов’язаннями Органу управління майном, а Орган управління майном не відповідає за зобов’язанням Центру.
3.6. Центр має право укладати угоди, набувати майновi та особистi немайновi права, бути позивачем i вiдповiдачем у судi.
3.7. Центр здійснює свою дільність на принципах бюджетного фінансування, несе відповідальність за результати своєї діяльності перед Органом управління і Головним розпорядником бюджетних коштів.
4. Мета і предмет діяльності Центру
4.1. Основною метою дiяльностi Центру є надання населенню, що проживає на територiї Мурованокуриловецького району Вінницької областi, первинної медичної допомоги в рамках державних гарантiй забезпечення громадян безоплатною медичною допомогою та послугами, спрямованими на забезпечення профiлактики хвороб та iнших розладiв здоров’я, за рахунок коштів районного бюджету, передбачених на галузь охорони здоров’я і виконання відповідних цільових програм та власних коштів.
4.2. Предметом дiяльностi Центру є:
- здiйснення медичної практики для безпосереднього забезпечення медичного обслуговування населення Мурованокуриловецького району первинною медичною допомогою вiдповiдно до встановлених стандартiв (включаючи допомогу вдома та заходи, спрямованi на забезпечення профiлактики хвороб, травм, отруєнь та iнших розладiв здоров’я і формування в населення навичок здорового способу життя), в рамках державних гарантiй забезпечення населення безоплатною медичною допомогою за рахунок коштів районного бюджету, передбачених на галузь охорони здоров’я та виконання вiдповiдних цiльових програм за участю лiкарiв загальної практики та iнших медичних працiвникiв, до професiйної компетенції яких належить надання первинної медичної допомоги;
- органiзацiя взаємодії з іншими закладами охорони здоров’я з метою забезпечення безперервності та наступництва в наданні медичної допомоги на різних рівнях, ефективного використання ресурсів системи медичного обслуговування;
- участь (у межах визначеної законодавством та даним Статутом) в реалiзацiї затверджених у встановленому порядку загальнодержавних та мiсцевих програм у сферi охорони здоров’я населення, що виконуються на територiї Мурованокуриловецького району Вінницької областi;
- надання звiтiв про свою дiяльнiсть та iнших документiв у випадках та порядку, передбачених чинним законодавством, цим Статутом;
- придбання, зберiгання, перевезення, використання, вiдпуск, знищення наркотичних засобiв (списку 1 таблицi IІ та списку 1 таблицi IIІ психотропних речовин (списку 2 таблицi IІ та списку 2 таблицi IІІ i прекурсорiв), (спискiв 1 та 2 таблицi IV наркотичних засобiв, психотропних речовин i прекурсорiв);
- забезпечення підбору, фахової підготовки, перепідготовки та атестацій медичного персоналу закладів охорони здоров’я первинної ланки.
5. Умови та порядок надання Центром медичної допомоги
5.1. Центр має право безпосередньо надавати лише тi види медичних послуг та медичної, лiкувально-профiлактичної допомоги, що дозволені йому на пiдставi вiдповiдної лiцензiї та результатiв державної акредитації.
5.2. В разi, коли особа, яка звернулася до Центру, потребує медичної допомоги, яка не може бути надана безпосередньо з використанням його власних кадрових та матерiально-технiчних ресурсiв, Центр направляє таку особу до закладів охорони здоров’я вторинного або третинного рівнів медичної допомоги державної або комунальної власності з дотриманням вимог територіального принципу.
5.3. Єдиною пiдставою для отримання медичної допомоги, що надається Центром, є стан здоров’я особи та необхiднiсть надання такої допомоги, пiдтверджена наявнiстю в конкретної особи вiдповiдних медичних показань.
5.4. Забезпечення населення медичною допомогою, що надається Центром, здійснюється на підставі сформованого окремо для кожного лікаря загальної практики (сімейного лікаря), який працює в Центрі, списку пацієнтів з числа осіб, які постійно проживають на території Мурованокуриловецького району.
5.5. Список пацiєнтiв кожного лiкаря загальної практики (сiмейного лiкаря) формується за територіальним принципом. Кількість пацієнтів встановлюється згідно нормативів.
5.6. Кожен пацієнт має право в будь-який час шляхом подання вiдповiдної письмової заяви вiдмовитися вiд подальшого обслуговування у ранiше обраного лiкаря загальної практики (сiмейного лiкаря), подавши вiдповiдну письмову заяву Керівнику Центру про включення до списку пацiєнтiв iншого лiкаря загальної практики (сiмейного лiкаря), якщо кількість населення, що він (інший лікар) обслуговує, не перевищує нормативів, та за погодженням із лікарем.
5.7. При наданнi медичної допомоги Центр зобов’язаний забезпечувати дотримання вiдповiдних прав пацієнта, встановлених чинним законодавством.
5.8. Громадянам, які постійно проживають на території району, медичну допомогу Центр надає безоплатно за рахунок коштів районного бюджету, передбачених на галузь охорони здоров’я і виконання відповідних цільових програм та інших власних коштів, за винятком послуг, що входять до переліку платних, передбачених чинним законодавством.
5.9. Громадянам, які не проживають постійно на території району, медична допомога надається згідно чинного законодавства.
5.10. Надання Центром медичної допомоги іноземцям, особам без громадянства, особам, які мають статус біженців, здійснюється в порядку та на умовах, визначених чинним законодавством.
6. Майно Центру
6.1. Майно Центру становлять основнi фонди та оборотнi кошти, а також iншi цiнностi, вартiсть яких вiдображається у самостiйному балансi Центру.
6.2. Майно Центру, що перебуває у спiльнiй комунальнiй власностi територiальних громад сіл та селищ Мурованокуриловецького району Вінницької областi, надається Центру безоплатно i закрiплюється за ним на правi оперативного управлiння. В разi лiквiдацiї Центру майно залишається у спiльній комунальній власностi територiальних громад сіл та селищ Мурованокуриловецького району.
6.3. Центр має право розпоряджатися закрiпленим за ним на правах користування майном, що перебуває у комунальнiй власностi i не належить до основних фондiв Центру, лише з дозволу Органу управління майном, на підставі рішень сесій Муровано-куриловецької районної ради та сільських рад.
6.4. Списання майна Центру здійснюється в порядку, встановленому Органом управління майном.
6.5. Центр має право здавати майно в оренду фізичним та юридичним особам з дозволу Органу управління майном в порядку, встановленому законодавством.
6.6. Джерелом формування майна Центру є:
- виділені йому кошти, передбачені на галузь охорони здоров’я з районного бюджету;
- закріплене за Центром майно спільної комунальної власності територіальних громад сіл та селищ Мурованокуриловецького району;
- доходи, одержані від надання платних медичних послуг;
- благодiйнi внески вiд фiзичних та юридичних осiб;
- інші джерела, не заборонені чинним законодавством України.
7. Права та обов’язки Центру
7.1. Центр має право:
- визначати стратегiю та основнi напрями свого розвитку вiдповiдно до державних програм та замовлень, плану фiнансування та плану розвитку Центру;
- визначати необхідність в ресурсах і закуповувати їх у визначеному діючими нормативними документами порядку;
- створювати за погодженням з Органом управління майном фiлiї, вiддiлення та iншi вiдособленi пiдроздiли з правом вiдкриття поточних i розрахункових рахункiв та затверджувати положення про них.
- забезпечувати надання медичних послуг за рахунок коштiв районного бюджету, передбачених на галузь охорони здоров’я, виконання вiдповiдних цiльових програм та iнших укладених договорiв;
- забезпечувати своєчасну сплату податкiв i зборiв (обов’язкових платежiв) до бюджету та до державних цiльових фондiв згiдно з законодавством України;
- забезпечувати цiльове використання закрiпленого за ним майна і видiлених бюджетних коштiв та інших коштів, що знаходяться в користуванні Центру;
- створювати належнi умови для високопродуктивної працi, забезпечувати додержання законодавства про працю, соцiальне страхування, правил та норм охорони працi, технiки безпеки;
- здiйснювати заходи з удосконалення органiзацiї своєї діяльності;
- виконувати норми i вимоги щодо охорони довкiлля, рацiонального використання i вiдтворення природних ресурсiв та забезпечення екологiчної безпеки;
- отримувати спеціальні дозволи, ліцензії на діяльність в сфері медичних послуг та лікувально-профілактичної допомоги, які підлягають ліцензуванню, у відповідності з законодавством України;
- здійснювати інформаційно-аналітичне забезпечення Органу управління майном;
- здійснювати заходи з удосконалення організації заробітної плати працівників з метою посилення їх матеріальної зацікавленості як у результатах особистої праці, так і у загальних підсумках діяльності Центру.
8. Органiзацiйна структура та органiзацiя роботи Центру
8.1. Структурними пiдроздiлами Центру є:
адміністративно-управлінська частина:
- адміністративний відділ;
- загально-лікарський відділ;
- інформаційно-аналітичний кабінет;
- адміністративно-управлінський та допоміжний персонал.
Амбулаторії ЗПСМ:
- Мурованокуриловецька амбулаторія (віділення) ЗПСМ;
- Вищеольчедаївська амбулаторія ЗПСМ;
- Лучинецька амбулаторія ЗПСМ;
- Михайловецька амбулаторія ЗПСМ;
- Немерченська амбулаторія ЗПМС;
- Обухівська амбулаторія ЗПСМ;
- Снітківська амбулаторія ЗПСМ.
Фельдшерсько-акушерські пункти:
- ФАП с. Вербовець;
- ФАП с. Виноградне;
- ФАП с. Жван;
- ФАП с. Наддністрянське;
- ФАП с. Житники;
- ФАП с. Дерешова;
- ФАП с. Роздолівка;
- ФАП с. Дружба;
- ФАП с. Перекоринці;
- ФАП с. Рівне;
- ФАП с. Нишівці;
- ФАП с. Галайківці;
- ФАП с. Морозівка;
- ФАП с. Котюжани;
- ФАП с. Попелюхи;
- ФАП с. Лучинчик;
- ФАП с. Плоске;
- ФАП с. Степанки;
- ФАП с. Бахтин;
- ФАП с. Вінож;
- ФАП с. Петрівка;
- ФАП с. Привітне;
- ФАП с. Долиняни;
- ФАП с. Курашівці;
- ФАП с. Конищів;
- ФАП с. Знаменівка.
8.2. Порядок внутрiшньої органiзацiї та сфери дiяльностi структурних пiдроздiлiв Центру затверджуються його Керiвником за погодженням з Органом Управлiння.
8.3. Функцiональнi обов’язки та посадовi iнструкцi працiвникiв Центру затверджуються його Керiвником.
8.4. Керівники структурних підрозділів призначаються Керівником Центру.
8.5. Всі структурні підрозділи підзвітні та підконтрольні Центру.
9. Управління Центром
9.1. Управлiння Центром здійснюється відповідно до цього Статуту на основі поєднання прав Органу управління майном щодо господарського використання майна і принципів самоврядування трудового колективу.
9.2. Орган управління майном:
- затверджує його структуру, Статут та зміни до Статуту Центру;
- здiйснює контроль за додержанням Статуту та приймає відповідні рiшення у випадку його порушення;
- здiйснює контроль за ефективнiстю використання майна, що перебуває у комунальнiй власностi територiальних громад сіл та селищ району та закрiплене за Центром;
- погоджує фiнансовий план Центру та план його розвитку, що затверджуються її Керiвником;
- здійснює контроль та перевірку фінансово-господарської діяльності Центру.
- Поточне (оперативне) управління Установою здійснює його Керівник – головний лікар, який призначається на посаду та звільняється з неї рішенням сесії Мурованокуриловецької районної ради відповідно до Положення про порядок призначення на посаду та звільнення з посади керівників комунальних підприємств, установ, організацій та закладів, що є об’єктами спільної власності територіальних громад сіл та селищ району за попереднім погодженням з Департаментом охорони здоров’я Вінницької обласної державної адміністрації.
9.4. Керiвник Центру:
- самостiйно вирiшує питання дiяльностi Центру за винятком тих, що вiднесенi законодавством та цим Статутом до компетенцiї Органу управлiння майном;
- несе вiдповiдальнiсть за формування та виконання фінансового плану i плану розвитку Центру, виконання показникiв ефективностi дiяльностi Центру, якiсть послуг, що надаються Центром та підпорядкованими йому структурними підрозділами, а також за стан використання наданого Центру комунального майна;
- дiє без довiреностi вiд iменi Центру, представляє його у вiдносинах з iншими юридичними та фiзичними особами, пiдписує вiд його iменi документи та делегує право пiдпису документiв iншим посадовим особам Центру;
- користується правом розпорядження майном та коштами Центру вiдповiдно до законодавства та цього Статуту;
- укладає договори, видає довiреностi, вiдкриває в установах банкiв розрахунковi та iншi рахунки;
- у межах своєї компетенцiї видає накази та iншi акти, дає вказiвки, обов’язковi для всiх пiдроздiлiв та працiвникiв Центру;
- забезпечує контроль за веденням та зберiганням медичної та iншої документації;
- у строки i в порядку, встановленi законодавством, повiдомляє вiдповiднi органи про будь-якi змiни в даних про Центр, внесення яких є обов’язковим до Єдиного державного реєстру юридичних та фiзичних осiб – суб’єктiв пiдприємницької діяльності;
- приймає рiшення про прийняття на роботу, звiльнення з роботи працiвникiв Центру, а також iншi передбаченi законодавством про працю рiшення в сферi трудових відносин;
- звiтує про дiяльнiсть Центру перед Органом управління майном і Головним розпорядником бюджетних коштів або уповноваженими ними органами, готує на їх запити вiдповiднi документи;
- вирiшує iншi питання, вiднесенi законодавством України, Органом управління майном та цим Статутом до компетенції Керiвника Центру.
Регламент дiяльностi Медичної Ради затверджується Керiвником Центру.
10. Господарська та соцiальна дiяльнiсть Центру
10.1. Центр здiйснює бухгалтерський, оперативний облiк i веде бухгалтерську та статистичну звiтнiсть в порядку та за формами, встановленими Кабiнетом Мiнiстрiв України, іншими відповідними державними органами.
10.2. Для покриття дефіциту фінансових ресурсів Центр має право отримати додаткові кошти від Органу управління майном і Головного розпорядника бюджетних коштів.
10.3. Забороняється розподіл отриманих доходів (прибутків) або їх частини серед засновників (учасників), членів Центру, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб.
11. Планування діяльності Центру
11.1. Планування діяльності Центру здійснюється згідно чинного законодавства.
12. Облік і звітність Центру
12.1. Центр веде статистичний і бухгалтерський облік згідно чинного законодавства, здійснює внутрішній контроль за фінансовою та господарською діяльністю Центру.
12.2. Всі види первинного, оперативного, поточного обліку і звітності Центру проводяться в повній відповідності з затвердженими обліково-звітними формами, технологією їх заповнення і складання.
12.3. Контроль за фінансово-господарською діяльністю Центру здійснюється Органом управління майном і Головним розпорядником бюджетних коштів або уповноваженими ними органами відповідно до чинного законодавства.
12.4. Орган управління майном і Головний розпорядник коштів або уповноважені ними органи мають право ініціювати проведення відповідними органами комплексної ревізії фінансової та господарської діяльності Центру.
12.5. Центр зобов’язаний надати будь-яку інформацію, яка не суперечить чинному законодавству, на вимогу Органу управління майном і Головного розпорядника бюджетних коштів.
13. Лiквiдацiя та реорганiзацiя Центру
13.1. Лiквiдацiя та реорганiзацiя Центру здiйснюється за рiшенням Органу управління майном або за рішенням суду.
13.2. У разі припинення Центру (у результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення) її активи передаються одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зараховуються до доходу бюджету.
13.3. При реорганiзації і лiквiдацiї Центру працiвникам, якi звiльняються, гарантується додержання їх прав та інтересів відповідно до трудового законодавства України.
13.4. Ліквідація Закладу здійснюється ліквідаційною комісією, яка утворюється Органом управління майном або судом. З моменту призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження по управлінню Закладом. Ліквідаційна комісія оцінює наявне майно Закладу, розраховується з кредиторами, складає ліквідаційний баланс, погоджує з Уповноваженим органом управління і подає його Мурованокуриловецькій районній раді на затвердження.
Заклад повинен бути ліквідований протягом 6-ти місяців з дня опублікування оголошення в районній газеті “Наше Придністров’я” про його ліквідацію.
13.5. Центр вважається реорганiзованим або лiквiдованим з дня внесення вiдповiдного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осiб та фiзичних осiб-суб’єктiв пiдприємницької дiяльностi.
14. Внесення змін та доповнень до Статуту
14.1. Внесення змін та доповнень до Статуту проводиться за рішенням Органу управління майном відповідно до чинного законодавства.
14.2. Заклад зобов’язаний у п’ятиденний термін повідомити орган, що провів державну реєстрацію, про зміни, які сталися в Статуті, для внесення необхідних змін до державного реєстру.
14.3. Якщо одне з положень Статуту є або стає недійсним, то це не дає підстав для оголошення недійсним інших положень. Недійсне положення замінюється на допустиме у правовому відношенні та близьке за змістом до змінюваного.
Керуюча справами
виконавчого апарату районої ради Т. Покалюк