ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 5/11
Р І Ш Е Н Н Я
_________________ 2017 року ___ сесія 7 скликання
Про Районну цільову програму фінансової
підтримки Могилів-Подільського прикордонного
загону в питанні забезпечення протидії
протиправній діяльності на державному
кордоні на 2017-2020 роки
Відповідно до пункту 16 частини першої статті 43 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Указу Президента України від 27 жовтня 2009 року № 8702009 “Про рішення Ради національної безпеки і оборони України”, постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2003 року №48 “Про затвердження Порядку здійснення координації діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з питань додержання режимів на державному кордоні”, з метою фінансової підтримки Могилів-Подільського прикордонного загону в питанні забезпечення протидії протиправній діяльності на державному кордоні, враховуючи клопотання районної державної адміністрації та висновок постійної комісії районної ради з питань бюджету, районна рада ВИРІШИЛА:
Голова районної ради С. Ладан
_________________ 2017 року ___ сесія 7 скликання
Про Районну цільову програму фінансової
підтримки Могилів-Подільського прикордонного
загону в питанні забезпечення протидії
протиправній діяльності на державному
кордоні на 2017-2020 роки
Відповідно до пункту 16 частини першої статті 43 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Указу Президента України від 27 жовтня 2009 року № 8702009 “Про рішення Ради національної безпеки і оборони України”, постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2003 року №48 “Про затвердження Порядку здійснення координації діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з питань додержання режимів на державному кордоні”, з метою фінансової підтримки Могилів-Подільського прикордонного загону в питанні забезпечення протидії протиправній діяльності на державному кордоні, враховуючи клопотання районної державної адміністрації та висновок постійної комісії районної ради з питань бюджету, районна рада ВИРІШИЛА:
- Затвердити Районну цільову програму фінансової підтримки Могилів-Подільського прикордонного загону в питанні забезпечення протидії протиправній діяльності на державному кордону на 2017-2020 роки” (далі – Програма) згідно з додатком.
- Фінансовому управлінню райдержадміністрації (Власова Г.М.) забезпечити щорічне фінансування видатків, передбачених в бюджеті на реалізацію заходів Програми.
- Могилів-Подільському прикордонному загону щорічно до 1 лютого інформувати районну раду про хід виконання Програми.
- Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань бюджету (Загороднюк В.В.).
Голова районної ради С. Ладан
Нікітчук А.М. Покалюк Т.М. Гончарук В.В. Каландей І.С. |
Загороднюк В.В Козачишен В.П. Власова Г.М. Василик Ю.Б |
Додаток
до рішення ____ сесії районної ради 7 скликання від ______________2017 року
РАЙОННА цільова ПРОГРАМА
фінансової підтримки Могилів-Подільського прикордонного загону
в питанні забезпечення протидії протиправній діяльності на державному
кордоні на 2017-2020 роки
(далі – Програма)
1. Загальна характеристика Програми
2. Мета Програми
Визначення проблемних питань, на розв’язання яких спрямована Програма
На тлі посилення економічних, соціальних та воєнних загроз, зростання нестабільності у світі постають нові виклики національній безпеці не лише у сировинній, енергетичній, фінансовій, інформаційній, екологічній, продовольчій сферах, а і у поширенні зброї масового ураження, тероризмі, транснаціональній організованій злочинності, нелегальній міграції, ескалації міждержавних і громадянських конфліктів, які стають дедалі інтенсивнішими і охоплюють практично всі регіони нашої держави і більшість країн світу.
Розташування та розвинена транспортна інфраструктура Мурованокуриловецького району обумовлюють існування значного пасажиро-вантажного потоку і контрабандного ввезення (транзиту) товарів, зброї, боєприпасів, вибухових та наркотичних речовин. Мурованокуриловецький район межує з прикордонними районами та розташований в безпосередній близькості від українсько-молдовського державного кордону (до 20-30 км) та по території якого проходять транзитні шляхи до державного кордону та від нього. Беручи до уваги загальну тенденцію до посилення на міжнародному рівні заходів з протидії терористичним проявам, нагальною залишається проблема впровадження ефективних механізмів нейтралізації потенційних умов, які сприяють поширенню терористичних загроз в Україні.
Зокрема, відмічається тенденція до зростання потоків нелегальної міграції, кількості спроб прихованого ввезення вогнепальної зброї, боєприпасів та наркотичних речовин, контрабандних товарів.
Могилів-Подільський прикордонний загін, як правоохоронний орган спеціального призначення, виконуючи завдання з охорони державного кордону, недопущення протиправної діяльності на державному кордоні та в прикордонні Вінницької області, забезпечив лише у 2016 році затримання майже 660 правопорушників, накладено адміністративних стягнень на суму більше 340 тис.грн., затримано контрабандних товарів на суму майже 2,2 млн.грн. В межах Мурованокуриловецького району здійснено понад 50 виїздів, зафіксовано 15 випадків порушення чинного законодавства з переміщення підакцизних груп товарів (тютюнових та винно-горілчаних виробів).
Досвід попередніх років вказує, що для усунення проблем, пов’язаних з протидією протиправній діяльності на державному кордоні та в прикордонні, необхідно забезпечити реалізацію державної політики у сфері профілактики, своєчасного виявлення та припинення протиправних дій шляхом об’єднання зусиль правоохоронних органів, органів державної влади та громадськості.
Забезпечення надійної охорони державного кордону неможливе без створення належних умов для несення служби особовим складом Могилів-Подільського прикордонного загону. Серед особового складу прикордонного загону є значна кількість жителів та уродженців Мурованокуриловецького району, які брали активну участь в антитерористичній операції на сході України протягом 2014-2016 років та виконують завдання і на теперішній час. Під час проведення антитерористичної операції загинуло 7 військовослужбовців прикордонного загону. Виведено з ладу частину військової техніки, обладнання та озброєння, відновлення якої потребує значних коштів як з державного так і з місцевих бюджетів.
Потребує подальшого покращення матеріально-технічна база Могилів-Подільського прикордонного загону, створення умов для несення служби та побуту особового складу, який залучається до охорони державного кордону на території області, знаходиться у постійній бойовій готовності та у випадку потреби буде залучатись до посилення державного кордону та виконання інших завдань щодо захисту території області та держави від втручання ззовні.
3. Завдання (цілі та пріоритети) Програми
Завданнями та пріоритетними напрямами Програми є:
4. Шляхи розв’язання головних проблем та досягнення поставлених цілей
Оптимальний варіант забезпечення протидії протиправній діяльності на державному кордоні та в прикордонні можливий за рахунок вжиття скоординованих заходів для виявлення та припинення протиправної діяльності, пов’язаної з незаконним переміщенням через державний кордон та підготовці до переміщення зброї, боєприпасів, вибухових речовин, наркотичної сировини, контрабандних товарів та вантажів, дискредитації каналів торгівлі людьми та нелегальної міграції.
Ефективна реалізація комплексу заходів з протидії протиправній діяльності на державному кордоні та в прикордонні, в тому числі на території Мурованокуриловецького району, можлива шляхом виконання протягом 2017-2020 років таких завдань:
5. Очікувані результати виконання Програми
Виконання Програми дасть змогу:
(тис. грн.)
до рішення ____ сесії районної ради 7 скликання від ______________2017 року
РАЙОННА цільова ПРОГРАМА
фінансової підтримки Могилів-Подільського прикордонного загону
в питанні забезпечення протидії протиправній діяльності на державному
кордоні на 2017-2020 роки
(далі – Програма)
1. Загальна характеристика Програми
1. | Ініціатор розробки Програми: | Могилів-Подільський прикордонний загін, Мурованокуриловецька районна державна адміністрація |
2. | Дата, номер і назва розпорядчого документа органу виконавчої влади про розроблення Програми | Указ Президента України від 27 жовтня 2009 року № 8702009 “Про рішення Ради національної безпеки і оборони України”, постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2003 року №48 “Про затвердження Порядку здійснення координації діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з питань додержання режимів на державному кордоні” |
3. | Розробник Програми | Могилів-Подільський прикордонний загін |
4. | Відповідальний виконавець Програми | Могилів-Подільський прикордонний загін |
5. | Учасники Програми | Могилів-Подільський прикордонний загін, Мурованокуриловецька районна державна адміністрація |
6. | Термін реалізації Програми | 2017-2020 роки |
7. | Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні Програми | районний бюджет |
8. | Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, всього | 800 тис.грн. |
у тому числі: | ||
8.1. | коштів районного бюджету | 800 тис.грн. |
2. Мета Програми
Визначення проблемних питань, на розв’язання яких спрямована Програма
На тлі посилення економічних, соціальних та воєнних загроз, зростання нестабільності у світі постають нові виклики національній безпеці не лише у сировинній, енергетичній, фінансовій, інформаційній, екологічній, продовольчій сферах, а і у поширенні зброї масового ураження, тероризмі, транснаціональній організованій злочинності, нелегальній міграції, ескалації міждержавних і громадянських конфліктів, які стають дедалі інтенсивнішими і охоплюють практично всі регіони нашої держави і більшість країн світу.
Розташування та розвинена транспортна інфраструктура Мурованокуриловецького району обумовлюють існування значного пасажиро-вантажного потоку і контрабандного ввезення (транзиту) товарів, зброї, боєприпасів, вибухових та наркотичних речовин. Мурованокуриловецький район межує з прикордонними районами та розташований в безпосередній близькості від українсько-молдовського державного кордону (до 20-30 км) та по території якого проходять транзитні шляхи до державного кордону та від нього. Беручи до уваги загальну тенденцію до посилення на міжнародному рівні заходів з протидії терористичним проявам, нагальною залишається проблема впровадження ефективних механізмів нейтралізації потенційних умов, які сприяють поширенню терористичних загроз в Україні.
Зокрема, відмічається тенденція до зростання потоків нелегальної міграції, кількості спроб прихованого ввезення вогнепальної зброї, боєприпасів та наркотичних речовин, контрабандних товарів.
Могилів-Подільський прикордонний загін, як правоохоронний орган спеціального призначення, виконуючи завдання з охорони державного кордону, недопущення протиправної діяльності на державному кордоні та в прикордонні Вінницької області, забезпечив лише у 2016 році затримання майже 660 правопорушників, накладено адміністративних стягнень на суму більше 340 тис.грн., затримано контрабандних товарів на суму майже 2,2 млн.грн. В межах Мурованокуриловецького району здійснено понад 50 виїздів, зафіксовано 15 випадків порушення чинного законодавства з переміщення підакцизних груп товарів (тютюнових та винно-горілчаних виробів).
Досвід попередніх років вказує, що для усунення проблем, пов’язаних з протидією протиправній діяльності на державному кордоні та в прикордонні, необхідно забезпечити реалізацію державної політики у сфері профілактики, своєчасного виявлення та припинення протиправних дій шляхом об’єднання зусиль правоохоронних органів, органів державної влади та громадськості.
Забезпечення надійної охорони державного кордону неможливе без створення належних умов для несення служби особовим складом Могилів-Подільського прикордонного загону. Серед особового складу прикордонного загону є значна кількість жителів та уродженців Мурованокуриловецького району, які брали активну участь в антитерористичній операції на сході України протягом 2014-2016 років та виконують завдання і на теперішній час. Під час проведення антитерористичної операції загинуло 7 військовослужбовців прикордонного загону. Виведено з ладу частину військової техніки, обладнання та озброєння, відновлення якої потребує значних коштів як з державного так і з місцевих бюджетів.
Потребує подальшого покращення матеріально-технічна база Могилів-Подільського прикордонного загону, створення умов для несення служби та побуту особового складу, який залучається до охорони державного кордону на території області, знаходиться у постійній бойовій готовності та у випадку потреби буде залучатись до посилення державного кордону та виконання інших завдань щодо захисту території області та держави від втручання ззовні.
3. Завдання (цілі та пріоритети) Програми
Завданнями та пріоритетними напрямами Програми є:
- забезпечення правопорядку на державному кордоні та в прикордонні;
- дотримання законності під час охорони державного кордону України, перевірки осіб, транспортних засобів, вантажів та іншого майна на транзитних шляхах, а також виявлення і припинення випадків незаконного їх переміщення по території Мурованокуриловецького району;
- координація діяльності військових формувань та відповідних правоохоронних органів, пов’язана із захистом державного кордону України, а також діяльності державних органів, що здійснюють різні види контролю на державному кордоні України та на транзитних шляхах, які ведуть до державного кордону та від нього;
- своєчасне та оперативне реагування на обстановку;
- облаштування будівель та споруд прикордонного загону з метою створення умов для несення служби та організації побуту особового складу прикордонного загону, зберігання та обслуговування техніки;
- недопущення проникнення на територію України радикально налаштованих організованих груп і осіб з засобами терору;
- протидія незаконному переміщенню через державний кордон зброї, боєприпасів, вибухових речовин, наркотичних засобів, підакцизної групи товарів та продукції широкого вжитку;
- активізація роботи з питань протидії незаконній міграції;
- створення позитивного іміджу, як персоналу Державної прикордонної служби України так і району та держави в цілому;
- підвищення довіри до прикордонника та іншого правоохоронця, як представника органу влади, який служить суспільству.
4. Шляхи розв’язання головних проблем та досягнення поставлених цілей
Оптимальний варіант забезпечення протидії протиправній діяльності на державному кордоні та в прикордонні можливий за рахунок вжиття скоординованих заходів для виявлення та припинення протиправної діяльності, пов’язаної з незаконним переміщенням через державний кордон та підготовці до переміщення зброї, боєприпасів, вибухових речовин, наркотичної сировини, контрабандних товарів та вантажів, дискредитації каналів торгівлі людьми та нелегальної міграції.
Ефективна реалізація комплексу заходів з протидії протиправній діяльності на державному кордоні та в прикордонні, в тому числі на території Мурованокуриловецького району, можлива шляхом виконання протягом 2017-2020 років таких завдань:
- проведення заходів, спрямованих на виявлення організованих злочинних угрупувань, які створили міжнародні та міжрегіональні канали постачання через державний кордон наркотичних засобів, особливо синтетичних. У разі їх виявлення – вжиття заходів по припиненню їх діяльності;
- продовження проведення заходів, спрямованих на запобігання діяльності організованих злочинних угрупувань та окремих осіб, які спеціалізуються на торгівлі людьми та нелегальній міграції. В разі отримання інформації про ознаки підготовки до даного виду протиправної діяльності або їх скоєння – вжиття відповідних заходів правового реагування відповідно до компетенції;
- проведення профілактичної роботи з перевізниками, жителями Муровано-куриловецького району, які можуть здійснювати підвіз незаконних мігрантів до державного кордону, незаконного переміщення підакцизної групи товарів, а також товарів народного вжитку та сільськогосподарської продукції, їх накопичення на території Мурованокуриловецького району;
- припинення протиправної діяльності, пов’язаної з незаконним переміщенням спирту та тютюнових виробів, виявлення та притягнення до відповідальності осіб, що причетні до незаконного переміщення підакцизної групи товарів, а також товарів народного вжитку та сільськогосподарської продукції.
5. Очікувані результати виконання Програми
Виконання Програми дасть змогу:
- створити сучасну систему охорони державного кордону та суверенних прав України, підвищити спроможність компетентних органів протидіяти потенційним загрозам;
- забезпечити ефективну протидію незаконному переміщенню та підготовці до переміщення через державний кордон нелегальних мігрантів, зброї, боєприпасів, наркотичних засобів та прекурсорів, контрабандних товарів та вантажів, товарів підакцизної групи товарів та продукції широкого вжитку;
- запобігати та припиняти протиправну діяльність, пов’язану з незаконним переміщенням спирту та тютюнових виробів, товарів підакцизної групи товарів та продукції широкого вжитку, виявляти організаторів та посібників, що причетні до незаконного переміщення підакцизної групи товарів, а також товарів народного вжитку та сільськогосподарської продукції з подальшою дискредитацією їх діяльності;
- створити належні умови для несення служби та організації побуту особового складу прикордонного загону, зберігання та обслуговування техніки.
- покращення позитивного іміджу, як персоналу Державної прикордонної служби України, Вінницької області, Мурованокуриловецького району та держави в цілому.
- Ресурсне забезпечення Програми
(тис. грн.)
Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання заходів Програми | 2017 рік |
2018 рік |
2019 рік |
2020 рік |
Всього витрат на виконання заходів Програми |
Обсяг ресурсів всього, в тому числі: |
200,0 |
200,0 |
200,0 |
200,0 |
800,0 |
Районний бюджет |
200,0 |
200,0 |
200,0 |
200,0 |
800,0 |
6. Пріоритети, напрями їх реалізації та заходи Програми
№ п/п | Перелік заходів Програми | Термін виконання заходу | Виконавці |
Джерело фінансу-вання | Прогнозний обсяг фінансу-вання (тис. грн.) |
у т.ч. за роками | Очікуваний результат |
|||
2017 | 2018 | 2019 | 2020 | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | Попередження та протидія кримінальним правопорушенням, забезпечення законності та правопорядку, проведення в Муровано-куриловецькому районі заходів, спрямованих на виявлення організованих злочинних угрупувань, які створили міжнародні та між-регіональні канали протиправної діяльності, проведення профілактичної роботи з перевізниками, жителями району, які можуть здійснювати підвіз незаконних мігрантів до державного кордону, незаконного переміщення підакцизної групи товарів, а також товарів народного вжитку та сільськогосподарської продукції, виявлення можливих баз їх накопичення. | 2017-2020 | Могилів-Подільський прикордонний загін, Муровано-куриловецька райдерж-адміністрація | Районний бюджет | Вкладення коштів не потребує | Попередження та протидія кримінальним правопорушенням, забезпечення законності та правопорядку |
||||
2. | З метою проведення в Мурованокурило-вецькому районіпротиправної діяльності, проведення профілактичної роботи з керівництвом та співробітниками авто-транспортних підприємств, таксистами, жителямиМурованокуриловецького району, які можуть здійснювати підвіз незаконних мігрантівдо державного кордону, забезпечити створення умов для їх реалізації, а саме здійснити придбання:
|
2017-2020 | Могилів-Подільський прикордонний загін, Муровано-куриловецька райдерж-адміністрація | Районний бюджет |
800,0 | 200,0 | 200,0 | 200,0 | 200,0 | Підвищення готовності до своєчасно та якісно реагувати на обстановку на державному кордоні |
|
800,0 | 200,0 | 200,0 | 200,0 | 200,0 |
Керуюча справами виконавчого апарату районної ради