ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 6/11



                                                                                                                                           Р І Ш Е Н Н Я
 
 
_________________ 2017 року                                                                                                                                                                                                       __ сесія 7 скликання
 
Про хід виконання Районної програми забезпечення
функціонування Центру надання адміністративних
послуг Мурованокуриловецької районної державної
адміністрації на 2015-2016 роки, затвердженої
рішенням 32 сесії районної ради 6 скликання від
19.06.2015 №501 та про продовження терміну
її дії на 2017 рік
 
Відповідно до пункту 16 частини першої статті 43 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, заслухавши інформацію начальника відділу надання адміністративних послуг районної державної адміністрації Мороза В.В. “Про хід виконання Районної програми забезпечення функціонування Центру надання адміністративних послуг Муровано-куриловецької районної державної адміністрації на 2015-2016 роки, затвердженої рішенням 32 сесії районної ради 6 скликання від 19.06.2015 №501”, враховуючи пропозиції районної державної адміністрації та висновок постійної комісії районної ради з питань бюджету, районна рада ВИРІШИЛА:
  1. Інформацію начальника відділу надання адміністративних послуг районної державної адміністрації Мороза В.В. “Про хід виконання Районної програми забезпечення функціонування Центру надання адміністративних послуг Мурованокуриловецької районної державної адміністрації на 2015-2016 роки, затвердженої рішенням 32 сесії районної ради 6 скликання від 19.06.2015 №501”, взяти до відома.
  2. Продовжити термін дії Районної програми забезпечення функціонування Центру надання адміністративних послуг Муровано-куриловецької районної державної адміністрації на 2015-2016 роки, затвердженої рішенням 32 сесії районної ради 6 скликання від 19.06.2015 №501 (далі – Програма) на 2017 рік.
 
 
  1. Внести до Програми наступні зміни та доповнення:
3.1. У назві та тексті Програми цифри 2015-2016замінити цифрами 2015-2017”.
3.2. Затвердити основні заходи з реалізації Районної програми забезпечення функціонування Центру надання адміністративних послуг Мурованокуриловецької районної державної адміністрації на 2015-2017 роки, які будуть фінансуватись з місцевого бюджету у 2017 році, згідно з додатком.
4. Фінансування Програми здійснювати з районного, селищного і сільських бюджетів, а також за рахунок спонсорських, благодійних надходжень та інших джерел.
5. Контроль за виконання цього рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань бюджету (Загороднюк В.В.).
 
 
 
Голова районної ради                                                                         С. Ладан

Нікітчук А.М.
Покалюк Т.М.
Гончарук В.В.
Каландей І.С.
Загороднюк В.В.
Гончар І.П.
Власова Г.М.
Мороз В.В.
 
 

         Додаток
до рішення __ сесії                             районної ради 7 скликання                                                                                                                 від ___________ 2017 року
 
 
 
 
Заходи
з реалізації Районної програми забезпечення функціонування Центру надання адміністративних послуг Мурованокуриловецької районн державної адміністрації на 2015-2017 роки, які будуть фінансуватися з місцевого бюджету у 2017 році
 

з/п
Зміст заходу Термін виконання Відповідальні                        виконавці Орієнтовний обсяг фінансування, тис.грн. Джерела фінансування
Поточний ремонт приміщення Центру 2017                рік Райдерж-адміністрація 48,0 Місцевий бюджет
Облаштування  та утримання Центру (придбання комп’ютерної техніки,  електронні ключі та підписи, печатка, кулер з питною водою, заправка картриджів, поточний ремонт комп’ютерів, принтерів, поштові та канцелярські витрати та інше). 2017                рік Райдерж-адміністрація 45,0 Місцевий бюджет
  Всього:     93 ,0             
 
 
 
Керуюча справами
виконавчого апарату районної ради                                                        Т. Покалюк