ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 6/21
Р І Ш Е Н Н Я
_________________ 2018 року ___ сесія 7 скликання
Про районний конкурс проектів розвитку
територіальних громад, комунальних
підприємств, установ, громадських організацій
району, структурних підрозділів
райдержадміністрації
Відповідно до статті 43 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, з метою підтримки місцевих ініціатив щодо вирішення проблемних питань соціально-економічного та екологічного характеру, створення сприятливих умов для сталого розвитку територіальних громад району, враховуючи пропозиції постійної комісії районної ради з питань бюджету та з питань соціально-економічного розвитку, проведення економічних реформ, розвитку малого підприємництва, енергозбереження, роботи промисловості, транспорту, зв’язку, будівництва, торгівлі, побутового обслуговування, житлово-комунального господарства та благоустрою, районна рада ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Положення про порядок проведення районного конкурсу проектів розвитку територіальних громад, комунальних підприємств, установ, громадських організацій району, структурних підрозділів райдержадміністрації (далі - Конкурс), що додається.
2. Доручити районній державній адміністрації:
2.1. Сформувати та затвердити склад Конкурсної комісії;
2.2. Щорічно передбачати в районному бюджеті кошти на проведення Конкурсу.
3. Конкурсній комісії забезпечити організацію та проведення Конкурсу.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань бюджету (Загороднюк В.В.).
Голова районної ради С. Кушнір
Нікітчук А.М.
Покалюк Т.М.
Гончарук В.В.
Каландей І.С.
Загороднюк В.В.
Каплунський О.В.
Додаток 1
до рішення __________ сесії
районної ради 7 скликання
від _____________2018 року
ПОЛОЖЕННЯ
про порядок проведення районного конкурсу проектів
розвитку територіальних громад, комунальних підприємств, установ, громадських організацій району, структурних підрозділів райдержадміністрації
1. Загальні питання
1. Це Положення встановлює порядок проведення районного конкурсу (далі – Конкурс) проектів розвитку територіальних громад, комунальних підприємств, установ, громадських організацій району, структурних підрозділів райдержадміністрації та використання бюджетних коштів на їх впровадження.
2. Мета Конкурсу – сприяння територіальним громадам сіл, селищ Мурованокуриловецького району, комунальним підприємствам, установам, громадським організаціям району, структурним підрозділам райдержадміністрації у вирішенні місцевих проблем соціально-економічного та екологічного характеру, створенні умов для сталого розвитку територіальних громад.
3. Основні завдання Конкурсу:
- об’єднання ресурсів органів місцевого самоврядування, інвесторів, громадських організацій, органів самоорганізації населення для розв’язання соціально значущих проблем територіальних громад, комунальних підприємств, установ, громадських організацій району, структурних підрозділів райдержадміністрації;
- відбір проектів з метою надання за рахунок коштів районного бюджету фінансової підтримки ініціатив з розвитку територіальних громад, комунальних підприємств, установ, громадських організацій району, структурних підрозділів райдержадміністрації;
- поширення позитивного досвіду, набутого у процесі вирішення соціально-економічних проблем місцевого значення;
- підвищення рівня самоорганізації населення та внутрішнього розвитку територіальних громад.
4. Учасниками конкурсу є: селищна та сільські ради, комунальні підприємства, установи, громадські організації району, структурні підрозділи райдержадміністрації, які в установлений строк надали до Конкурсної комісії проект та конкурсну документацію.
5. Пріоритетні напрями Конкурсу:
1) зміцнення матеріально-технічної бази комунальних установ, підприємств району, органів місцевого самоврядування, структурних підрозділів райдержадміністрації, громадських організацій району, місцевих бюджетних установ соціально-культурної сфери закладів освіти, охорони здоров’я, культури, творчих колективів, популяризація історичної та культурної спадщини територіальних громад;
2) благоустрій населених пунктів:
- озеленення, створення малих архітектурних форм;
- обладнання громадських криниць, дитячих ігрових майданчиків;
- відновлення та будівництво вуличного освітлення;
- ремонт пам’ятників та об’єктів місцевої історичної спадщини;
- модернізація мереж водопостачання;
3) підвищення енергоефективності громадських закладів, використання відновлювальних джерел енергії;
4) розвиток фізичної культури і спорту:
- облаштування відкритих спортивних майданчиків та стадіонів в освітніх закладах і місцях масового відпочинку населення;
- ремонт та оснащення спортивних залів, у тому числі придбання спортивного інвентаря та спортивної форми;
5) організація захисту громадського порядку;
6) охорони навколишнього природного середовища;
7) розвиток туристичної діяльності, відновлення народних промислів;
8) створення обслуговуючих сільськогосподарських кооперативів;
9) поліпшення безпеки життя, зменшення вразливості адміністративно-територіальних одиниць від підтоплення, виникнення природних та техногенних катастроф.
2. Умови конкурсу
1. До участі в Конкурсі запрошуються районна, селищна та сільські ради, комунальні підприємства, установи, громадські організації району, структурні підрозділи райдержадміністрації (далі - конкурсанти).
2. Конкурсанти подають до Конкурсної комісії заявку і пакет конкурсних документів, зазначених у додатку 1 до цього Положення.
3. Проекти подаються на Конкурс у друкованому вигляді за формою, затвердженою рішенням Конкурсної комісії за підписом уповноваженої особи конкурсанта. На титульному аркуші обов’язково зазначається повне найменування та місцезнаходження конкурсанта. До проекту додається електронна копія конкурсних матеріалів.
4. Реалізація проектів, визнаних переможцями Конкурсу, здійснюється протягом року. Пріоритети надаються проектам, на реалізацію яких залучаються кошти з відповідних місцевих бюджетів та інших джерел, не заборонених чинним законодавством України (кошти членів громадських організацій, спонсорів). Враховуються також офіційні зобов’язання щодо підтримки проекту за рахунок особистих трудових та фінансових внесків громадян.
Обсяг фінансування проектів-переможців з районного бюджету становить 50 тис.грн.
Рекомендоване співвідношення джерел фінансування проекту:
- 40% – районний бюджет (але не більше, ніж 50 тис. грн.);
- 40% – сільський (селищний) бюджет;
- 20% - інші джерела фінансування.
5. Подані на Конкурс проекти, у яких передбачається співфінансування з місцевих бюджетів, попередньо узгоджуються з органами місцевого самоврядування, на території яких здійснюватиметься реалізація цих проектів.
6. До участі у Конкурсі не допускаються проекти, в яких:
- конкурсантом подано офіційний лист про відкликання проекту до початку фінансування;
- конкурсант, який розробив і подав проект, перебуває у стадії ліквідації або реорганізації;
- проект було подано після закінчення встановленого строку;
- конкурсна документація не відповідає вимогам цього Положення або надана не в повному обсязі.
У рамках Конкурсу не фінансуються проекти, які:
- спрямовані на політичну і виборчу діяльність;
- передбачають одержання прибутку і пряму матеріальну допомогу;
- передбачають виплату заробітної плати, винагороди або компенсаційні виплати учасникам;
- мають за мету погашення боргових зобов'язань і матеріальних збитків;
- передбачають витрати на придбання ліцензій, патентів і товарних знаків;
- ініціюють випуск авторських робіт, організацію та проведення персональних виставок.
7. Закупівля товарів, робіт та послуг здійснюється відповідно до чинного законодавства.
8. На вимогу Конкурсної комісії конкурсанти зобов’язані надавати додаткову інформацію про свої конкурсні пропозиції. Для більш наочної презентації допускається проведення демонстраційних показів робіт (друкованих видань, аудіо- і відеопродукції) щодо проекту.
3. Критерії та порядок оцінки проектів
Проекти оцінюються за п’ятибальною системою і такими критеріями:
1) повнота і правильність оформлення обов’язкового пакета документів;
2) відповідність проекту пріоритетам Конкурсу. Проекти можуть
відповідати одному або декільком пріоритетним напрямам Конкурсу;
3) реалістичність проекту, конкретний і значущий результат:
- підтвердження підтримки проекту на рівні місцевої територіальної громади;
- наявність чітко сформульованої проблеми, що має бути вирішена;
- визначення оптимальних методів реалізації проекту;
- вимірність і конкретність очікуваних результатів;
- пріоритетність проекту для територіальної громади, органів місцевого самоврядування та виконавчої влади, безпосередня участь громади та інвесторів у реалізації ініціативи;
- досвід роботи ініціаторів з проблеми, на вирішення якої спрямовано розроблений проект;
4) фінансові та організаційні можливості конкурсанта, перспективи розвитку проектної ініціативи за підтримки місцевих бюджетів:
- статус конкурсанта;
- розмір власного внеску конкурсанта;
- обсяг залучених коштів з інших джерел на впровадження проекту на принципах соціального партнерства;
5) економічна ефективність проекту:
- співвідношення витрат та очікуваних результатів проекту;
- вартість товарно-матеріальних цінностей, необхідних для реалізації проекту.
6) результативність проекту:
- очікуваний результат у якісному та кількісному виразі;
- вплив на рівень надання населенню соціальних послуг.
4. Організаційне забезпечення Конкурсу
1. Для проведення Конкурсу розпорядженням голови районної державної адміністрації створюється Конкурсна комісія з урахуванням пропозицій голови районної ради.
2. Очолюють Конкурсну комісію голова райдержадміністрації та голова районної ради.
3. До складу Конкурсної комісії входять:
- перший заступник голови райдержадміністрації, заступник голови
райдержадміністрації та заступник голови районної ради;
- представники структурних підрозділів райдержадміністрації;
- депутати районної ради (за згодою).
4. Конкурсна комісія:
- затверджує план проведення Конкурсу;
- контролює дотримання цього Положення та план його проведення;
- затверджує зразки, аплікаційної форми конкурсної документації;
- затверджує вимоги до оформлення проектів;
- за рішенням райдержадміністрації про оголошення Конкурсу організовує його проведення;
- приймає рішення про переможців Конкурсу.
5. Регламент роботи Конкурсної комісії:
1) засідання Конкурсної комісії є правомочним, якщо у ньому бере участь більш як половина членів від затвердженого складу;
2) за результатами розгляду питань Конкурсною комісією приймаються рішення, які підписуються співголовами Конкурсної комісії;
3) рішення Конкурсної комісії приймається більшістю голосів від загальної кількості членів комісії, які брали участь у засіданні.
5. Процедура проведення Конкурсу
1. Дата початку та календарний план проведення Конкурсу визначається рішенням Конкурсної комісії. Повідомлення про строки проведення Конкурсу, вимоги і критерії оцінки проектів, а також інформація про переможців публікується в районній газеті “Наше Придністров`я” та на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації та районної ради.
2. Заявки та конкурсна документація подаються до Конкурсної комісії за адресою: смт Муровані Курилівці, вул. Соборна, буд.135 (управління регіонального розвитку райдержадміністрації)
3. Подання проектів та конкурсної документації здійснюється протягом одного місяця від дати оголошення про проведення Конкурсу.
4. Протягом одного місяця з дня закінчення приймання від конкурсантів конкурсної документації Конкурсна комісія проводить експертизу проектів та приймає рішення щодо визначення переможців Конкурсу.
6. Фінансування проектів
1. Фінансування реалізації проектів, визначених Конкурсною комісією переможцями Конкурсу, здійснюється за рахунок коштів районного, селищного та сільських бюджетів шляхом передачі їх у вигляді цільової субвенції бюджетам сіл і селища району у межах можливостей на відповідний рік та інших джерел, не заборонених чинним законодавством.
2. За результатами Конкурсу, на підставі рішення Конкурсної комісії, розподіл субвенції між переможцями Конкурсу затверджується рішенням сесії районної ради.
3. Обсяг субвенції враховується у складі відповідних бюджетів і витрачається згідно з чинним бюджетним законодавством.
4. Реалізація проектів здійснюється на підставі договорів, що укладаються між районною радою та відповідними органами місцевого самоврядування, на території яких реалізуються проекти – переможці Конкурсу.
Витрати, понесені конкурсантами до одержання коштів районного бюджету або після закінчення строку реалізації проекту, відшкодуванню не підлягають.
5. Моніторинг реалізації проектів здійснює постійна комісія районної
ради з питань бюджету та райдержадміністрація на підставі інформації від рад-переможців Конкурсу до 5 числа місяця, що настає за звітним періодом, за формою згідно з додатком 2 до цього Положення.
6. У разі, якщо переможці Конкурсу протягом першого місяця після укладання договорів з районною радою не розпочали реалізацію проектів, кошти районного бюджету, передбачені на фінансування впровадження проектів, за рішенням сесії районної ради повертаються до районного бюджету.
7. Після завершення реалізації проекту-переможця Конкурсу органи місцевого самоврядування, на території яких впроваджено проект, приймають рішення про згоду на передачу йому у власність товарно-матеріальних цінностей, які утворилися за рахунок бюджетних коштів з урахуванням проведених робіт, що відображаються у фінансовій та бюджетній звітності як надходження і видатки коштів, отриманих за рахунок інших джерел власних надходжень (благодійні внески, гранти, подарунки).
8. Реалізація проектів здійснюється протягом бюджетного періоду, в якому були передбачені кошти субвенції з районного бюджету на впровадження проектів-переможців Конкурсу.
Керуюча справами
виконавчого апарату районної ради Т. Покалюк
Додаток 2
до рішення _____ сесії
районної ради 7 скликання
від _____________2018 року
Перелік конкурсних документів
1. Титульний лист.
2. Проектна заявка згідно із встановленим зразком.
3. Кошторис витрат за проектом.
4. Листна ім’я голови Конкурсної комісії від суб’єкта подання проекту.
5. Протоколи зборів територіальної громади про обрання проблеми для вирішення у рамках конкурсу, затвердження бюджету проекту та обсягів співфінансування.
6. Детальна інформація щодо об’єкта впровадження:
- пояснювальна записка;
- зведений кошторисний розрахунок;
- проектно-кошторисна документація (у разі необхідності);
- фото об’єкта (фасади будівлі з чотирьох боків, фото окремих проблемних місць);
- календарний графік проведення робіт та фінансування.
Матеріали надаються у папці, яка має містити титульну сторінку із зазначенням назви організації, яка подає проект, та назви проекту.
Керуюча справами
виконавчого апарату районної ради Т. Покалюк
Додаток 3
до рішення ______ сесії
районної ради 7 скликання
від _____________2018 року
Інформація про реалізацію проекту
___________________________________________
(назва проекту)
1. Стан підготовки до впровадження:
- відбір виконавців та підписання договорів підряду на виконання ремонтно-будівельних робіт, постачання матеріалів і обладнання;
- відомості про підрядника/постачальника.
2. Стан проведення робіт/закупівель та заходи контролю за їх виконанням:
- обсяг виконаних робіт/закупівель;
- вартість виконаних робіт/поставленого обладнання;
- відсоток обсягу використання коштів від загального бюджету проекту;
- відомостіпро завершення робіт та здачу/прийняття об’єкта в експлуатацію.
3. Відомості про технічний та авторський нагляд на об’єкті:
- витяг із журналу ведення робіт;
- витяг із журналу авторського нагляду;
- відповідність перевірених обсягів робіт складеним актам виконаних робіт;
- виявлені недоліки та шляхи їх усунення;
- наявність актів на сховані роботи;
- наявність сертифікатів якості використаних матеріалів;
- виконання графіка робіт;
- інформація про проведені операції з фінансування.
4. Копії підтверджувальних документів про передачу/прийняття новоствореної вартості на баланс власника об’єкта.
Підписи:
керівника проекту;
представника власника об’єкта.
Керуюча справами
виконавчого апарату районної ради Т. Покалюк