ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 3/22


                                                                                                                                                         Р І Ш Е Н Н Я
 
 
_________________ 2018 року                                                                                                                                                                                                                     ___ сесія 7 скликання
 
Про  хід виконання Єдиної комплексної
програми розвитку освіти Мурованокурило-
вецького району на 2012-2017 роки,
затвердженої рішенням 11 сесії районної
ради 6 скликання від 20 квітня 2012 №163
 
 
Відповідно до пункту 16 частини першої статті 43 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, заслухавши інформацію начальника відділу освіти райдержадміністрації Тимощук П.П. “Про  хід виконання Єдиної комплексної програми розвитку освіти Мурованокуриловецького району на 2012-2017 роки, затвердженої рішенням 11 сесії районної ради 6 скликання від 20 квітня 2012 №163”, районна рада відзначає, що в районі проводяться заходи щодо підтримки освітніх закладів, створення умов для реалізації основних напрямків діяльності освітніх закладів, спрямованих на створення умов для інтелектуального, духовного, морально-естетичного, фізичного розвитку дітей.
Протягом дії Програми забезпечено дієву організацію освітнього та навчального процесу в шкільних та позашкільних закладах.
У зв’язку з зменшенням учнівського контингенту на 163 учні в районі ліквідовано та реорганізовано 7 навчальних закладів.
Охоплення дітей дошкільного віку дошкільною освітою складає 84,3%. Відновлено роботу дошкільної установи в с. Дружба.
Вживаються заходи щодо зміцнення матеріально-технічної бази закладів освіти. В усіх закладах загальної середньої та дошкільної освіти облаштовано внутрішні санвузли.
Здійснено переоснащення кабінетів інформатики сучасною комп’ютерною технікою, 4 заклади освіти – мультимедійними комплексами.
Забезпечено збалансоване харчування дітей пільгових категорій.
Протягом 2012-2017 років 60 учнів стали переможцями обласних олімпіад, 2 - всеукраїнських.
Організовано підвезення 13 автобусами 432 учнів, 37 дошкільнят та 31 педагогічного працівника до місць навчання.
Разом з тим, не всі заклади забезпечені доступом до мережі Інтернет, потребує поновлення технологічне обладнання харчових блоків закладів освіти. Не вирішено питання розвитку позашкільної освіти в сільських школах.
Потребує ремонту будівля, комунікації та котельня комунальної установи “Районний Будинок дитячої та юнацької творчості”.
Враховуючи вищевикладене, висновок постійної комісії районної ради з питань освіти, культури, духовного відродження, роботи з молоддю, спорту і туризму, соціального захисту населення, зайнятості, роботи з ветеранами, охорони здоров’я, материнства і дитинства, захисту прав споживачів, районна рада ВИРІШИЛА:
1. Інформацію начальника відділу освіти райдержадміністрації Тимощук П.П. “Про  хід виконання Єдиної комплексної програми розвитку освіти Мурованокуриловецького району на 2012-2017 роки, затвердженої рішенням 11 сесії районної ради 6 скликання від 20 квітня 2012 №163” взяти до відома.
2. Рішення 11 сесії районної ради 6 скликання від 20 квітня 2012 №163 “Про Єдину комплексну програму розвитку освіти Муровано-куриловецького району на 2012-2017” вважати таким, що виконане, та зняти з контролю.
3. Рекомендувати відділу освіти райдержадміністрації (Тимощук П.П.) подати у ІV кварталі 2018 року на розгляд сесії районної ради проект районної програми розвитку освіти на наступні 3-5 років.
4. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань освіти, культури, духовного відродження, роботи з молоддю, спорту і туризму, соціального захисту населення, зайнятості, роботи з ветеранами, охорони здоров’я, материнства і дитинства, захисту прав споживачів (Бойко А.М.).
 
 
Голова районної ради                                                                          С. Кушнір
    
Нікітчук А.М.
Покалюк Т.М.
Гончарук В.В.
Каландей І.С.
Бойко А.М.
Козачишен В.П.
Тимощук П.П.