ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 4/23


____________________ 2018 року                                                                                                                                                                                                            ____ сесія 7 скликання
 
Про прийняття у спільну власність
територіальних громад сіл і селищ Муровано-
куриловецького району цілісного майнового
комплексу НВК “Середня загальноосвітня школа
І-ІІІ ступенів №1-гімназія” смт Муровані Курилівці
 
Відповідно до пункту 20 частини першої статті 43, частин четвертої та п’ятої статті 60, абзацу 2 пункту 10 розділу V “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, статті 36 КЗпПУ, рішень 8 сесії районної ради 3 скликання від 17.03.2000 №99 “Про об’єкти права комунальної власності району” (зі змінами), 16 сесії районної ради 6 скликання від 22.03.2013 №254 “Про Положення про повноваження в частині управління майном спільної власності територіальних громад сіл і селищ району”, 19 сесії районної ради 6 скликання від 13.12.2013 №325 “Про управління майном спільної власності територіальних громад сіл та селищ Мурованокуриловецького району”, з метою реалізації вимог Закону України “Про освіту”, враховуючи рішення 22 сесії Мурованокуриловецької районної ради 7 скликання від 15.06.2018 №312 “Про надання згоди Муровано-куриловецький селищній раді на прийняття у спільну власність територіальних громад сіл і селищ району цілісного майнового комплексу НВК “Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1-гімназія” смт Муровані Курилівці”, рішення 27 сесії Мурованокуриловецької селищної ради 7 скликання від 25.06.2018 №474 “Про передачу майна із комунальної власності територіальної громади селища Муровані Курилівці у спільну власність територіальних громад сіл, селища Мурованокуриловецького району”, висновок постійної комісії районної ради з питань регулювання комунальної власності, приватизації та регуляторної політики, районна рада Вирішила:
  1. Прийняти безоплатно у спільну власність територіальних громад сіл і селищ Мурованокуриловецького району цілісний майновий комплекс “Навчально-виховний комплекс “Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1-гімназія” смт Муровані Курилівці”, що розташований за адресою: вул. Кошового, 2, смт Муровані Курилівці, Вінницька область.
  2. Взяти до відома, що директор навчально-виховного комплексу “Середня загальноосвітня школа  І-ІІІ ступенів №1-гімназія” смт Муровані Курилівці Вудвуд Лариса Степанівна призначена на посаду за результатами конкурсу та з якою відділом освіти райдержадміністрації укладено контракт 07.05.2018 терміном на два роки.
  3. Доручити Уповноваженому органу (Мурованокуриловецька районна державна адміністрація) внести зміни до контракту з Вудвуд Л.С. шляхом укладення додаткової угоди.
  4. Затвердити Статут навчально-виховного комплексу “Середня загальноосвітня школа  І-ІІІ ступенів №1-гімназія” смт Муровані Курилівці (додаток 1).
  5. Утворити комісію щодо прийняття у спільну власність територіальних громад сіл і селищ Мурованокуриловецького району цілісний майновий комплекс “Навчально-виховний комплекс “Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1-гімназія” смт Муровані Курилівці” (додаток 2).
  6. Доручити директору навчально-виховного комплексу “Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1-гімназія” смт Муровані Курилівці Вудвуд Л.С. в місячний термін здійснити всі організаційно-правові заходи щодо державної реєстрації Статуту та надати копію зареєстрованого Статуту у відділ з питань комунальної власності та регуляторної політики  виконавчого апарату районної ради.
  7. Комісії в місячний термін здійснити прийняття майна, зазначено в пункті 1 цього рішення, відповідно до чинного законодавства України, з оформленням відповідних документів та надати акти приймання-передачі відділу з питань комунальної власності і регуляторної політики виконавчого апарату районної ради та Мурованокуриловецькій селищній раді.
  8. Внести у Додаток 1 “Перелік об’єктів спільної власності територіальних громад сіл і селищ Мурованокуриловецького району” та Додаток 2 “Перелік об’єктів спільної власності територіальних громад сіл і селищ Мурованокуриловецького району, що передаються в оперативне управління районної державної адміністрації”, до рішення 15 сесії районної ради 7 скликання від 29.09.2017 №230 “Про внесення змін до рішення 8 сесії районної ради 3 скликання від 17 березня 2000 року №99 “Про об’єкти права комунальної власності району” зі змінами” наступні зміни:
8.1. пункт “УСТАНОВИ ОСВІТИ” Розділу І “Комунальні установи, підприємства і організації” Додатку 1 доповнити підпунктом 3. “Навчально-виховний комплекс “Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1-гімназія” смт Муровані Курилівці” (смт Муровані Курилівці, вул. Кошового, 2)”;
 8.2. пункт “УСТАНОВИ ОСВІТИ” Розділу ІІ “Будівлі, споруди та рухоме майно спільної власності територіальних громад сіл і селищ району, закріплене за комунальними установами, підприємствами і організаціями” Додатку 1 доповнити підпунктом 5:
Будівлі за адресою: смт Муровані Курилівці, Кошового, 2 та майно навчально-виховного комплексу “Середня загальноосвітня школа         І-ІІІ ступенів №1-гімназія”                    смт Муровані Курилівці” Відділ освіти райдержадміністрації
  1.  пункт “УСТАНОВИ ОСВІТИ” Додатку 2 доповнити підпунктом             3. Навчально-виховний комплекс “Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1-гімназія” смт Муровані Курилівці” (смт Муровані Курилівці,                        вул. Кошового, 2)”.
  1. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань регулювання комунальної власності, приватизації та  регуляторної політики (Козачишен В.П.).
 
 
Голова районної ради                                                                               С. Кушнір
 
Нікітчук А.М.
Покалюк Т.М.                                                                           
Гончарук В.В.
Каландей І.С.
Козачишен В.П.
Тимощук П.П.
Вудвуд Л.С.
Богуцька В.В.
 
 
 
   Додаток 1
до рішення _____ сесії
районної ради 7 скликання
від  ____________ 2018 року
 
 
СТАТУТ
Навчально-виховного комплексу “Середня загальноосвітня школа
І – ІІІ ступенів №1-гімназія” смт Муровані Курилівці
 
І. Загальні положення
 
1. Навчально-виховний комплексСередня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №1-гімназія” смт Муровані Курилівці - загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів з багатопрофільним навчанням (далі – школа-гімназія) є спільною власністю територіальних громад сіл та селищ Мурованокуриловецького району Вінницької області, управління яким здійснює Мурованокуриловецька районна рада (далі – Орган управління майном)
2. Навчально-виховний комплексСередня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №1-гімназія” смт Муровані Курилівці Мурованокуриловецького району Вінницької області є юридичною особою, має ідентифікаційний код, штамп, печатку.
3. Назва школи-гімназії:
  • повна назва:  Навчально-виховний комплекс “Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1-гімназія” смт Муровані Курилівці;
  • скорочена назва: НВК “СЗШ І-ІІІ ст. №1-гімназія”                                            смт Муровані Курилівці.
4. Юридична адреса школи-гімназії:  23400, Вінницька область,                                                                   смт Муровані Курилівці,                                вул. Кошового, 2.
5. Головною метою діяльності школи-гімназії є забезпечення реалізації права громадян на здобуття повної загальної середньої освіти,  створення умов для навчання талановитої, обдарованої молоді, природничо-математичного розвитку учнів, залучення їх до систематичної науково-дослідницької, пошукової, експе-риментальної роботи. Пріоритетна увага надається навчальному змісту і методикам, які формують світогляд, ціннісні орієнтації, уміння самостійно вчитися, критично мислити, користуватися компютером, здатність до самопізнання й самореалізації особистості в різних видах творчої діяльності, уміння і навички, необхідні для життєвого і професійного вибору.
6. Головними завданнями школи-гімназії є:
  • забезпечення реалізації права громадян на здобуття якісного рівня повної загальної середньої освіти;
  • виховання громадянина України;
  • виховання шанобливого ставлення до родини, поваги до народних
    традицій, звичаїв, державної та рідної мови, національних цінностей українського народу та інших народів і націй;
  • формування і розвиток соціально зрілої, творчої особистості з усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної самосвідомості, особистості, підготовленої до професійного самовизначення;
  • виховання в учнів поваги до Конституції України, державних символів, прав і свобод людини і громадянина, почуття власної гідності, відповідальності перед законом за свої дії, свідомого ставлення до своїх обов'язків людини і громадянина;
  • розвиток особистості учня, його здібностей і обдарувань, наукового світогляду;
  • реалізація права учнів на вільне формування політичних і світоглядних переконань;
  • виховання свідомого ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших громадян  як найвищої соціальної цінності, формування засад здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного та психічного здоров’я учнів;
  • створення  умов для оволодіння системою наукових знань про природу, людину, суспільство, культуру, а також для творчого, інтелектуального, духовного і фізичного розвитку учнів;
  • задоволення потреб учнів у професійному самовизначенні і творчій самореалізації.
7. Школа-гімназія у своїй діяльності  керується Конституцією України,
Законами України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”, Положенням про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 року №778,  іншими нормативно-правовими актами, цим Cтатутом.
  1. Школа-гімназія самостійно приймає рішення і здійснює діяльність у межах своєї компетенції, передбаченої чинним законодавством України та цим Статутом.
  2. Школа-гімназія несе відповідальність перед особою, суспільством державою за:
  • безпечні умови освітньої діяльності;
  • виконання державних стандартів освіти;
  • дотримання договірних зобов'язань з іншими суб'єктами освітньої,
    виробничої, наукової діяльності, у тому числі зобов'язань за міжнародними угодами;
  • дотримання фінансової дисципліни.
10. У школі-гімназії визначено навчання українською мовою, запроваджено поглиблене вивчення предметів  природничо-математичного циклу за рішенням  ради школи-гімназії №7 від                      23 червня 2009 року.
11. Школа-гімназія має право:
  • проходити в установленому порядку державну атестацію;
  • визначати форми, методи і засоби організації навчально-виховного процесу за погодженням з відділом освіти Мурованокуриловецької райдержадміністрації;
  • визначати варіативну частину робочого навчального плану з урахуванням профілізації навчання;
  • в установленому порядку розробляти і впроваджувати експериментальні та індивідуальні робочі навчальні плани;
  • спільно з вищими навчальними закладами, науково-дослідними  інститутами та центрами проводити науково-дослідну, експериментальну, пошукову роботу, що не суперечить чинному законодавству України;
  • використовувати  різні форми морального й матеріального заохочення до учасників навчально-виховного процесу;
  • користуватись рухомим й нерухомим майна відповідно до чинного законодавства України, рішень районної ради  та даного Статуту;
  • отримувати кошти й матеріальні цінності від органів виконавчої влади,
    юридичних і фізичних осіб;
  • залишати у своєму розпорядженні й використовувати власні надходження у порядку, визначеному чинним законодавством України та рішеннями районної ради;
  • розвивати власну соціальну базу: мережу спортивно-оздоровчих, лікувально-профілактичних і культурних підрозділів;
  • здійснювати конкурсний прийом учнів у межах чинних нормативних документів;
  • запрошувати (спільно з засновником та районним відділом освіти) на роботу спеціалістів,у тому числі й закордонних, на договірних (контрактних) умовах;  
  • встановлювати форму для гімназистів;
  • в установленому порядку розробляти та впроваджувати навчальні програми та навчальні посібники, створювати творчі колективи щодо їх розробки та впровадження;
  • здійснювати добір, аналіз, систематизацію, узагальнення, використання вітчизняного та зарубіжного досвіду виховання та навчання, у тому числі нетрадиційних їх методів;
  • здійснювати редакційно-видавничу діяльність у межах потреб і можливостей згідно з чинним законодавством України.
12. У школі-гімназії створюються та функціонують:
  • психологічна служба;
  • медична служба;
  • комп’ютерний клас;
  • кафедри:
  • української філології;
  • російської мови та зарубіжної літератури;
  • іноземної мови;
  • природничо-екологічних наук;
  • суспільно-гуманітарних наук;
  • математики та фізики;
  • фізичного виховання та ЗВ;
  • початкових класів;
  • класних керівників та класоводів;
  • художньо-естетичного виховання.
Групи:
  • творчі;
  • проблемні;
  • динамічні.
  • творчі лабораторії вчителів.
13. Медичне обслуговування учнів та відповідні умови для його організації забезпечуються засновником і здійснюються медичними фахівцями.
14. Взаємовідносини школи-гімназії з юридичними і фізичними особами визначаються угодами, що укладені між ними.
II. Організація навчально-виховного процесу
1. Школа-гімназія планує свою роботу самостійно відповідно до перспективного та річного планів. У плані роботи відображаються найголовніші питання роботи школи-гімназії, визначаються перспективи її розвитку. План роботи затверджується радою школи-гімназії.
2. Основним документом, що регулює навчально-виховний процес, є робочий навчальний план,  що складається на основі типових навчальних планів, розроблених та затверджених Міністерством освіти і науки України, із конкретизацією варіативної частини і визначенням профілів навчання. Робочий навчальний план погоджується радою школи-гімназії й затверджується відділом освіти Муровано-куриловецької райдержадміністрації.
3. Відповідно до робочого навчального плану педагогічні працівники школи-гімназії самостійно добирають програми, підручники, навчальні посібники, що мають гриф Міністерства освіти і науки України, а також науково-методичну літературу, дидактичні матеріали, педагогічні технології, форми, методи, що мають забезпечувати здобуття освіти на рівні державних стандартів та виконання інших
статутних завдань.
4. Школа-гімназія здійснює навчально-виховний процес за семестровою формою навчання.
5. Прийом учнів до школи-гімназії проводиться на конкурсній основі відповідно до порядку, встановленого Міністерством освіти і науки  України.             
До школи-гімназії зараховуються учні, які успішно пройшли конкурсний відбір. Зарахування здійснюється наказом директора, що видається на підставі рішення конкурсної комісії (не пізніше, ніж за тиждень до початку навчального року), заяви батьків (осіб, які їх замінюють), медичної довідки встановленого зразка, документа про наявний рівень освіти.
У разі потреби учень може перейти протягом будь-якого року навчання до іншого навчального закладу. Переведення учнів до іншого  навчального закладу здійснюється за наявності особової справи учня (встановленого Міністерством освіти і науки України зразка). При цьому до заяви додаються відповідні документи про освіту (табель успішності, довідка або свідоцтво).
6. Учні, які мають за підсумками річного оцінювання низький рівень навчальних досягнень, за  рішенням педагогічної ради та згідно з відповідним наказом директора можуть відраховуватись із школи-гімназії і бути переведені до відповідного класу інших навчальних закладів, що забезпечують отримання повної загальної середньої освіти.
Навчально-виховний процес у школі-гімназії може здійснюватися за різними формами (уроки, лекції, лабораторно-практичні, семінарські заняття, диспути тощо) і поєднуватися з науково-методичною, науково-дослідною та експериментальною роботою.
У школі-гімназії для учнів 1-4 класів за бажанням їхніх батьків або осіб, які їх замінюють, при наявності належної навчально-матеріальної бази, педагогічних працівників, обслуговуючого персоналу можуть створюватись групи продовженого дня.
Зарахування до груп продовженого дня і відрахування дітей із них здійснюється наказом директора школи-гімназії на підставі заяви батьків (осіб, які їх замінюють).
Визначається шестигодинний режим роботи груп продовженого дня з п’ятиденним робочим тижнем.
7.  Структура навчального року, а також тижневе навантаження учнів встановлюються школою-гімназією щорічно в межах часу, що передбачений  робочим навчальним планом та відповідно до нормативних документів Міністерства освіти і науки України.
Навчальні заняття розпочинаються 1 вересня у День знань і закінчуються не пізніше 1 липня наступного року з урахуванням навчальної практики та державної підсумкової атестації.
Навчальна практика для учнів може проходити протягом навчального року згідно з чинними документами Міністерства освіти і науки України.
Навчальний рік поділяється на два семестри.
Навчальні заняття розпочинаються за наявності акта, що підтверджує підготовку приміщення школи-гімназії для роботи в новому навчальному році. Тривалість навчального  року обумовлюється  виконанням навчальних програм з усіх предметів.
8.  Відволікання учнів від навчальних занять на інші види діяльності забороняється (крім випадків, передбачених чинним законодавством України).
9. За погодженням з відділом освіти Мурованокуриловецької райдерж-адміністрації, урахуванням місцевих умов, специфіки та профілю в школі-гімназії запроваджується графік канікул. Тривалість канікул протягом навчального року не повинна становити менш як 30 календарних днів.
10. Режим роботи школи-гімназії визначається  на  основі нормативно правових актів та за погодженням з відповідними установами державної санітарно-епідеміологічної служби.
Тривалість уроків в 1-х класах становить 35 хв, у 2-4 класах – 40 хв, 5-11-х – 45 хв.
Тривалість перерв встановлюється радою школи-гімназії відповідно до санітарно-гігієнічних вимог.
11. Щоденна кількість і послідовність навчальних занять визначається розкладом уроків, який складається відповідно до робочого плану з дотриманням санітарно-гігієнічних та педагогічних вимог і затверджується директором школи-гімназії. Тривалість навчального тижня щорічно визначається наказом директора школи-гімназії за умови дотримання санітарно-гігієнічних вимог і в межах часу, передбаченого навчальними планами, та на підставі нормативних документів Міністерства освіти і науки України. Тижневий режим роботи школи-гімназії затверджується в розкладі навчальних занять. Навчання в школі-гімназії організовується в одну (першу) зміну.  Крім різних форм обов'язкових навчальних занять, у школі-гімназії проводяться індивідуальні, групові, факультативні та інші позакласні заняття та заходи, що передбачені окремим розкладом і спрямовані на задоволення освітніх інтересів учнів та на розвиток їх творчих здібностей, нахилів і обдарувань.
12.   Зміст, обсяг і характер домашніх завдань з кожного предмета визначаються вчителем відповідно до педагогічних і санітарно-гігієнічних вимог з урахуванням індивідуальних особливостей учнів.
13. У школі-гімназії визначення рівня досягнень учнів у навчанні
здійснюється відповідно до діючої системи оцінювання досягнень у навчанні учнів, ведеться тематичний облік знань. Обов’язковому оцінюванню підлягають навчальні досягнення учнів з предметів інваріантної складової навчального плану закладу. У першому  та другому класі дається словесна характеристика знань, умінь і навичок учнів. У наступних класах оцінювання здійснюється за 12-бальною системою (шкалою) і його результати позначаються цифрами від 1 до 12. За рішенням педагогічної ради навчального закладу може надаватися словесна характеристика знань, умінь і навичок учнів другого класу. У випадку невідповідності рівня навчальних досягнень учня (учениці) цим Критеріям позначається “не атестований”. Особливості оцінювання навчальних досягнень дітей з особливими освітніми потребами здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства України. У документі про освіту (табелі успішності, свідоцтві про базову загальну середню освіту, атестаті про повну загальну середню освіту) відображаються досягнення учнів у навчанні за семестри, навчальний  рік та державну підсумкову атестацію.
14. Результати семестрового, річного, оцінювання, навчальної практики, державної підсумкової атестації доводяться до відома учнів класним керівником (головою атестаційної комісії).
15. Порядок переведення і випуск учнів школи-гімназії визначається Інструкцією про переведення учнів загальноосвітнього навчального закладу до наступного класу та  випуск учнів, затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 14.07.2015 №762 та наказом Міністерства освіти і науки України від 14.07.2015 №762 “Про затвердження Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти”.
16. Контроль за відповідністю  освітнього  рівня учнів, які закінчили певний ступінь навчання, вимогам Державного стандарту загальної середньої освіти здійснюється  шляхом їх державної підсумкової атестації. Порядок проведення державної підсумкової атестації визначається Положенням про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 30.12.2014 №1547.
17.  Учням, які закінчили певний ступінь школи-гімназії, видається
відповідний документ про освіту:
  • по закінченні початкової школи – табель успішності;
  • по закінченні основної школи-гімназії – свідоцтво про базову загальну  середню освіту;
  • по закінченні школи-гімназії – атестат про повну загальну середню освіту.
18.  За досягнення вагомих результатів у навчальній та позанавчальній роботі для учнів встановлюються такі форми морального і матеріального заохочення: Похвальний лист, Похвальна грамота, подяка, премія (в межах коштів, передбачених на ці цілі)тощо.
Учням, які досягли значних успіхів у навчанні, рішенням ради гімназії може бути призначена стипендія за рахунок власних надходжень або за рахунок додаткових джерел фінансування.
 
III. Учасники навчально-виховного процесу
1. Учасниками навчально-виховного процесу в школі-гімназії є:
  • учні;
  • керівники (директор та його заступники);
  • педагогічні працівники;
  • психологи, бібліотекарі;
  • інші спеціалісти;
  • батьки або особи, які їх замінюють;
  • представники підприємств, установ, кооперативних, громадських організацій, фондів, асоціацій, які беруть участь у навчально-виховній роботі.
  1. Права й обов’язки учнів, педагогічних та інших працівників визначаються чинним законодавством та цим Статутом.
  2. Учні мають право:
  • на вибір форми  навчання,  факультативів, спецкурсів, позашкільних
    та позакласних занять;
  • на користування навчально-виробничою, науковою, матеріально-
    технічною, культурно-спортивною, корекційно-відновною, лікувально-оздоровчою базою гімназії;
    • на доступ до інформації з усіх галузей знань; брати участь у різних  видах науково-практичної діяльності, конференціях, олімпіадах, виставках, конкурсах тощо;
    • брати участь у роботі органів громадського самоврядування школи-гімназії;
    • брати участь в обговоренні і вносити власні пропозиції щодо  організації навчально-виховного процесу, дозвілля учнів;
    • брати участь у добровільних самодіяльних об'єднаннях, творчих студіях, клубах, гуртках, групах за інтересами тощо;
    • на захист від будь-яких форм експлуатації, психічного і фізичного
      насилля, що порушують права дітей або принижують їх честь, гідність;
    • на безпечні і нешкідливі умови навчання, виховання та праці;
    • брати участь у науково-дослідній, експериментальній, конструкторській та інших видах науково-практичної діяльності, конференціях, олімпіадах, виставках, конкурсах тощо;
    • на вільне вираження думок і переконань.
4. Учні зобов’язані:
  • оволодівати знаннями, вміннями, практичними навичками, підвищувати загальнокультурний рівень;
  • дотримуватися вимог Статуту, правил внутрішнього розпорядку;
  • бережливо ставитись до державного, громадського та особистого майна;
  • дотримуватися законодавства, моральних, етичних норм;
  • брати посильну участь у різних видах трудової діяльності, що не
    заборонені чинним законодавством;
  • дотримуватися правил особистої гігієни;
  • сприяти зростанню іміджу школи-гімназії.
  1. Педагогічними працівниками школи-гімназії можуть бути особи з високими моральними якостями, які мають відповідну педагогічну освіту, належний рівень професійної підготовки, здійснюють педагогічну діяльність, забезпечують  результативність та якість своєї роботи, фізичний та психічний стан здоров’я яких дозволяє виконувати професійні обов’язки.
  2. Призначення на посаду та звільнення з посади педагогічних та інших працівників й інші трудові відносини регулюються законодавством України про працю, Законом України "Про загальносередню освіту" та іншими законодавчими актами.
  3. Педагогічні працівники мають право на:
  • захист професійної честі, гідності;
  • самостійний вибір форм, методів, засобів навчальної роботи, не шкідливих для здоров’я учнів; участь в обговоренні й вирішенні питань організації навчально-виховного процесу;
  • проведення в установленому порядку науково-дослідної, експери-ментальної, пошукової роботи;
  • виявлення педагогічної ініціативи;
  • позачергову атестацію з метою отримання відповідної категорії,
    педагогічного звання;
  • участь у роботі органів громадського самоврядування школи-гімназії;
    • підвищення кваліфікації, перепідготовку;
    • отримання пенсії, у тому числі й за вислугу років, у порядку, визначеному чинним законодавством України;
    • матеріальне, житлово-побутове та соціальне забезпечення відповідно
      до чинного законодавства України;
    • об'єднання в професійні спілки та членство в інших об'єднаннях (громадян, діяльність яких не заборонена законодавством).
Відволікання педагогічних працівників від виконання професійних обов'язків не допускається, за винятком випадків, передбачених чинним законодавством України.
8. Педагогічні працівники зобов'язані:
  • забезпечувати високий рівень викладання навчальних дисциплін
    відповідно до навчальних програм на рівні обов'язкових державних вимог;
  • сприяти розвитку інтересів, нахилів та здібностей дітей, а також
    збереженню їх здоров'я, здійснювати пропаганду здорового способу життя;
  • сприяти зростанню іміджу школи-гімназії;
  • настановленням і особистим прикладом утверджувати повагу до державної символіки, принципів загальнолюдської моралі;
  • виховувати в учнів повагу до батьків, жінки, старших за віком, народних традицій та звичаїв, духовних та культурних надбань народу України;
  • готувати учнів до самостійного життя в дусі взаєморозуміння, миру, злагоди між усіма народами, етнічними, національними, релігійними групами;
  • дотримуватися педагогічної етики, моралі, поважати гідність учнів;
  • захищати учнів від будь-яких форм фізичного або психічного насильства, запобігати вживанню ними алкоголю, наркотиків, тютюну, іншим шкідливим звичкам;
  • постійно підвищувати свій професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну і політичну культуру; виконувати Статут школи-гімназії, правила внутрішнього розпорядку, умови контракту чи трудового договору;
  • виконувати накази і розпорядження директора школи-гімназії, управління
    освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації та  відділу освіти Мурованокуриловецької райдержадміністрації;
  • брати участь у роботі педагогічної ради.
9.У школі-гімназії обовязково проводиться атестація педагогічних працівників. Атестація кожного педпрацівника здійснюється не рідше  одиного разу на п'ять років відповідно до діючого положення про атестацію педагогічних працівників України, затвердженого Міністерством освіти і науки України.
10. Педагогічні працівники, які систематично порушують Статут,
правила внутрішнього трудового розпорядку школи-гімназії, не виконують посадових обовязків, умов колективного договору (контракту) або за результатами атестації не відповідають займаній посаді, звільняються з роботи відповідно до чинного законодавства. Інженерно-технічні працівники та навчально-допоміжний  персонал  приймаються на роботу і звільняються директором школи-гімназії згідно з чинним законодавством. Їхні права, обов'язки регулюються трудовим законодавством, даним Статутом та правилами внутрішнього трудового розпорядку школи-гімназії.
  1. Батьки учнів (особи, які їх замінюють) є учасниками навчально-
    виховного процесу з моменту зарахування їхніх дітей до школи-гімназії. Батьки, або особи, які їх замінюють, мають право:
  • обирати й бути обраними до батьківських комітетів та органів
    громадського самоврядування;
  • звертатись до органів управління освітою, директора школи-гімназії й органів громадського самоврядування з питань навчання, виховання дітей;
  • брати участь у заходах, спрямованих на поліпшення організації навчально-виховного процесу та зміцнення матеріально-технічної бази школи-гімназії;
  • на захист законних інтересів своїх дітей в органах громадського самоврядування гімназії та у відповідних державних, судових органах.
12. Батьки, або особи, які їх замінюють, несуть відповідальність за здобуття дітьми повної загальної середньої освіти і зобов'язані:
  • забезпечувати умови для здобуття дитиною повної загальної середньої освіти за будь-якою формою навчання;
  • постійно дбати про фізичне здоров'я, психічний стан дітей, створювати належні умови для розвитку їх природних здібностей, поважати гідність дитини, виховувати працелюбність, почуття доброти, милосердя, шанобливе ставлення до  Вітчизни, сім'ї, державної та рідної мов, повагу до національної історії, культури, цінностей інших народів;
  • виховувати в дітей повагу до законів, прав, основних свобод людини.
На кожного з батьків (осіб, які їх замінюють) покладається однакова  відповідальність за виховання, навчання і розвиток дітей.
Школа-гімназія  надає батькам, або особам, які їх замінюють, допомогу у виконанні ними своїх обов'язків.
У разі невиконання батьками своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством України, школа-гімназія може порушувати клопотання про відповідальність таких осіб, у тому числі позбавлення їх батьківських (опікунських) прав.
13. Представники громадськості мають право:
  • обирати й бути обраними до органів громадського самоврядування в
    школі-гімназії;
  • керувати учнівськими об'єднаннями за інтересами і гуртками, секціями;
  • сприяти покращенню матеріально-технічної бази, фінансовому забезпеченню школи-гімназії;
  • проводити консультації для педагогічних працівників;
  • брати участь в організації навчально-виховного процесу.
14. Представники громадськості зобовязані дотримуватися Статуту школи-гімназії, виконувати накази та розпорядження директора школи-гімназії, рішення органів громадського самоврядування, захищати учнів від усіляких форм фізичного та психічного насильства, пропагувати здоровий спосіб життя, шкідливість вживання алкоголю, наркотиків, тютюну тощо.
IV. Управління школою-гімназією
1. Управління школою-гімназією здійснюється його засновником Муровано-куриловецькою районною радою та відділом освіти Мурованокуриловецької райдержадміністрації.
Безпосереднє керівництво школою-гімназією здійснює її директор. Директором школи-гімназії може бути тільки громадянин України,  який  має  вищу педагогічну освіту на рівні спеціаліста або магістра, стаж педагогічної роботи не менш як 3 роки.
Директор школи-гімназії та його заступники призначаються і звільняються з посади відділом освіти Мурованокуриловецької райдержадміністрації. Призначення та звільнення заступників директора здійснюється відділом освіти за поданням директора з дотриманням чинного законодавства.
2. Вищим органом громадського самоврядування школи-гімназії є загальні збори (конференція) колективу, що скликаються не менше одного разу на рік.
Делегати загальних зборів (конференції) з правом вирішального голосу обираються від таких трьох категорій:
  • працівників школи-гімназії - зборами трудового колективу;
  • учнів школи-гімназії - класними зборами;
  • батьків, представників громадськості – класними батьківськими зборами.
Кожна категорія обирає однакову кількість делегатів. Кількість делегатів визначається таким чином: по 1 учню від кожного класу, по 1 члену класних батьківських комітетів і така ж кількість педагогічних працівників. Термін їх повноважень становить 1 рік.
Загальні збори (конференція) правочинні, якщо в їхній роботі бере участь не менше половини делегатів кожної з трьох категорій. Рішення приймається простою більшістю голосів присутніх делегатів.
Право скликати збори (конференцію) мають голова ради школи-гімназії, учасники зборів (делегати конференції), якщо за це висловилось не менше третини їх загальної кількості, директор школи-гімназії, засновник.
Загальні збори (конференція):
  • обирають раду школи-гімназії, її голову, встановлюють термін їх повноважень;
  • заслуховують звіт директора і голови ради школи-гімназії;
  • розглядають питання навчально-виховної, методичної і фінансово-
    господарської діяльності школи-гімназії;
  • затверджують основні напрями вдосконалення навчально-виховного процесу, розглядають інші найважливіші напрями діяльності школи-гімназії;
  • приймають рішення про стимулювання праці керівників та інших педагогічних працівників.
3. У період між загальними зборами (конференцією) діє рада школи-гімназії.
3.1. Метою діяльності ради є:
  • сприяння демократизації і гуманізації навчально-виховного процесу;
  • об’єднання зусиль педагогічного й учнівського колективів, батьків,
    громадськості щодо розвитку школи-гімназії та вдосконалення навчально-виховного процесу;
    • формування позитивного іміджу та демократичного стилю управління школою-гімназією;
    • розширення колегіальних форм управління школою-гімназією;
    • підвищення ролі громадськості у вирішенні питань, пов’язаних з організацією навчально-виховного процесу.
3.2. Основними завданнями ради є:
  • підвищення ефективності навчально-виховного процесу у взаємодії з
    сім’єю, громадськістю, державними та приватними інституціями;
  • визначення стратегічних завдань, пріоритетних напрямів розвитку гімназії та сприяння  організаційно-педагогічному забезпеченню навчально-виховного процесу;
  • формування навичок здорового способу життя;
  • створення належного педагогічного клімату в школі-гімназії;
  • сприяння духовному, фізичному розвитку учнів та набуття ними соціального досвіду;
  • підтримка громадських ініціатив щодо вдосконалення навчання та виховання учнів, творчих пошуків і дослідно-експериментальної роботи педагогів;
  • сприяння організації дозвілля та оздоровлення учнів;
  • підтримка громадських ініціатив щодо створення належних умов і
    вдосконалення процесу навчання та виховання учнів;
  • ініціювання дій, що сприяли б неухильному виконанню положень
    чинного законодавства щодо обовязковості повної загальної середньої освіти;
  • стимулювання морального та матеріального заохочення учнів, сприяння пошуку, підтримки обдарованих дітей;
  • зміцнення партнерських звязків між родинами учнів та школою-гімназією з
    метою забезпечення єдності навчально-виховного процесу.
3.3. До ради обираються пропорційно представники від педагогічного колективу, учнів школи-гімназії, батьків і громадськості. Представництво в раді й загальна її чисельність визначаються загальними зборами (конференцією) школи-гімназії.
Рішення про дострокове припинення роботи члена ради з будь-яких причин приймається виключно загальними зборами (конференцією). На чергових виборах склад ради оновлюється не менше ніж на третину.
3.4. Рада школи-гімназії діє на засадах:
  • пріоритету прав людини, гармонійного поєднання інтересів особи, суспільства, держави;
  • дотримання вимог чинного законодавства України;
  • колегіальності ухвалення рішень;
  • добровільності і рівноправності членства;
  • гласності.
Рада працює за планом, що затверджується загальними зборами (конференцією).
Кількість засідань визначається їх доцільністю, але має бути не меншою чотирьох разів на навчальний рік. Засідання  ради  може скликатися її головою або з ініціативи директора школи-гімназії, засновника, а також членами ради.
Рішення ради приймається простою більшістю голосів за наявності на засіданні не менше двох третин її членів. У разі рівної кількості голосів вирішальним є голос голови ради.
Рішення ради, що не суперечать чинному законодавству та статуту школи-гімназії, доводяться в 7-й денний термін до відома педагогічного колективу, учнів, батьків (або осіб, які їх замінюють) та громадськості.
У разі незгоди адміністрації школи-гімназії з рішенням ради створюється узгоджувальна комісія, яка розглядає спірне питання.
До складу комісії входять представники органів громадського самоврядування, адміністрації, профспілкового комітету школи-гімназії.
3.5. Очолює раду школи-гімназії голова, який обирається зі складу ради. Голова ради може бути членом педагогічної ради. Головою ради не можуть бути директор та його заступники.
Для   вирішення поточних питань рада може створювати постійні або тимчасові комісії з окремих напрямів роботи. Склад комісій і зміст їх роботи визначаються радою.
Члени ради мають право виносити на розгляд усі питання, що стосуються діяльності школи-гімназії, пов’язаної з організацією навчально-виховного процесу, проведенням оздоровчих та культурно-масових заходів.
3.6. Рада школи-гімназії:
  • організовує виконання рішень загальних зборів (конференцій);
  • вносить пропозиції щодо зміни типу, статусу, профільності навчання,
    вивчення іноземних мов та мов національних меншин;
  • спільно з адміністрацією розглядає і затверджує план роботи школи-гімназії  та здійснює контроль за його виконанням;
  • разом з адміністрацією здійснює контроль за виконанням Статуту
    школи-гімназії;
  • затверджує режим роботи школи-гімназії;
  • сприяє формуванню мережі класів школи-гімназії,  обґрунтовуючи її
    доцільність в органах виконавчої влади та місцевого самоврядування;
  • ухвалює рішення спільно з педагогічною радою про представлення до
    нагородження випускників школи-гімназії золотою медаллю “За високі досягнення у навчанні” або срібною медаллю “За досягнення у навчанні” та нагородження учнів похвальними листами  “За високі досягнення у навчанні” та похвальними грамотами “За особливі досягнення у вивченні окремих предметів”;
  • разом із педагогічною радою визначає доцільність вибору навчальних
    предметів варіативної частини робочих навчальних планів, враховуючи можливості, потреби учнів, а також тенденції розвитку регіону, суспільства і держави;
  • погоджує робочий навчальний план на кожний навчальний рік;
  • заслуховує звіт голови ради, інформацію директора та його заступників з питань навчально-виховної та фінансово-господарської діяльності;
  • бере участь у засіданнях атестаційної комісії з метою обговорення
    питань про присвоєння кваліфікаційних категорій учителям;
  • виносить на розгляд педагогічної ради школи-гімназії пропозиції щодо поліпшення позакласної та  позашкільної роботи з учнями;
    • виступає ініціатором проведення добродійних акцій;
    • порушує клопотання перед відділом освіти Мурованокуриловецької райдерж-адміністрації щодо морального і матеріального заохочення учасників навчально-виховного процесу;
    • ініціює розгляд кадрових питань та бере участь у їх вирішенні;
    • сприяє створенню та діяльності центрів дозвілля, а також залучає громадськість, батьків (осіб, які їх замінюють) до участі в керівництві гуртками, іншими видами позанавчальної роботи, до проведення оздоровчих та культурно-масових заходів з учнями;
    • розподіляє і контролює кошти фонду загального обов'язкового
      навчання, приймає рішення про надання матеріальної допомоги учням;
    • розглядає питання родинного виховання;
    • бере участь за згодою батьків або осіб, які їх замінюють, в обстеженні житлово-побутових умов учнів, які перебувають у несприятливих соціально-економічних умовах;
  • сприяє педагогічній освіті батьків;
  • сприяє поповненню бібліотечного фонду та передплаті періодичних
    видань;
  • розглядає питання здобуття обовязкової загальної середньої освіти учнями;
  • організовує громадський контроль за харчуванням і медичним обслуговуванням учнів;
  • розглядає звернення учасників навчально-виховного процесу з питань роботи школи-гімназії;
  • вносить пропозиції щодо морального і матеріального заохочення учасників навчально-виховного процесу;
  • може створювати постійні або тимчасові комісії з окремих напрямів  роботи. Склад комісій та зміст їх роботи визначаються радою.
4. При школі-гімназії за рішенням загальних зборів створюється і діє піклувальна рада.
4.1. Метою діяльності піклувальної ради є забезпечення доступності загальної середньої освіти для всіх громадян, задоволення освітніх потреб особи, залучення широкої громадськості до вирішення проблем навчання і виховання.
4.2.   Основними завданнями піклувальної ради є:
  • сприяння виконанню чинного законодавства України щодо обов'язковості
    повної загальної середньої освіти;
  • співпраця з органами виконавчої влади, місцевого самоврядування, організаціями, підприємствами, установами, навчальними закладами, окремими
    громадянами, спрямована на поліпшення умов навчання і виховання учнів у школі-гімназії;
  • сприяння зміцненню навчально-виробничої, наукової, матеріально-технічної, культурно-спортивної, корекційно-відновної та лікувально-оздоровчої бази школи-гімназії;
  • організація змістовного дозвілля та оздоровлення учнів, педагогічних працівників;
  • сприяння створенню та раціональному використанню фонду загально-обов’язкового навчання;
  • вироблення рекомендацій щодо раціонального використання фонду загальнообов'язкового навчання;
  • запобігання дитячій бездоглядності, сприяння працевлаштуванню та подальшому навчанню випускників школи-гімназії;
  • стимулювання творчої праці педагогічних працівників та учнів;
  • всебічне зміцнення зв'язків між родинами учнів та школою-гімназією;
  • залучення додаткових джерел фінансування, поліпшення умов для
    організації навчально-виховного процесу.
4.3.      Піклувальна  рада  формується у складі 15 осіб з представників місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ, організацій, навчальних закладів, окремих громадян, утому числі іноземних.
Члени піклувальної ради обираються на загальних зборах (конференції) гімназії шляхом голосування простою більшістю голосів. Члени піклувальної ради працюють на громадських засадах.
Не допускається втручання членів піклувальної ради в навчально-виховний процес (відвідування уроків тощо) без згоди директора школи-гімназії.
У випадках, коли хтось із членів піклувальної ради вибуває, на загальних зборах (конференції) на його місце обирається інша особа.
4.4. Піклувальна рада діє на засадах:
  • пріоритету прав людини, гармонійного поєднання інтересів особи,  суспільства, держави;
  • самоврядування;
  • колегіальності ухвалення рішень;
  • добровільності і рівноправності членства;
  • законності, гласності.
Робота піклувальної ради планується довільно. Кількість засідань визначається їх доцільністю, але, як правило, не менш ніж чотири рази на рік. Позачергові засідання можуть проводитись також на вимогу третини і більше її членів.
Засідання  піклувальної ради є правочинним, якщо на ньому присутні  не менше двох третин її членів. Рішення піклувальної ради приймається простою більшістю голосів.
Піклувальна рада інформує про свою діяльність у доступній формі на зборах, у засобах масової інформації, через спеціальні стенди, гімназійну газету тощо.
Рішення піклувальної ради в 7-денний термін доводяться до відома колективу школи-гімназії, батьків, громадськості їх виконання організовується членами піклувальної ради.
4.5. Очолює піклувальну раду голова, який обирається шляхом голосування на її засіданні з числа членів піклувальної ради.
З числа членів піклувальної ради також обираються заступник та секретар.
Голова піклувальної ради:
  • скликає і координує роботу піклувальної ради;
  • готує і проводить засідання, затверджує рішення піклувальної ради;
  • визначає функції заступника, секретаря та інших членів;
  • представляє піклувальну раду в установах, підприємствах та організаціях з питань, віднесених до її повноважень.
Голова піклувальної ради має право делегувати свої повноваження членам піклувальної ради.
4.6. Піклувальна рада має право:
  • вносити на розгляд органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, директора школи-гімназії, загальних зборів (конференції) пропозиції щодо зміцнення матеріально-технічної, навчально-виробничої, наукової, культурно-спортивної,
    корекційно-відновної та лікувально-оздоровчої бази школи-гімназії;
  • залучати додаткові джерела фінансування школи-гімназії;
  • вживати заходи до зміцнення матеріально-технічної і навчально-
    методичної бази школи-гімназії;
  • стимулювати творчу працю педагогічних працівників, учнів;
  • брати участь у розгляді звернень громадян з питань, що стосуються
    роботи школи-гімназії, з метою сприяння їх вирішенню в установленому порядку;
  • створювати комісії, ініціативні групи, до складу яких входять
    представники громадськості, педагогічного колективу, батьки або особи, які їх замінюють, представники учнівського самоврядування.
5. Директор школи-гімназії:
  • здійснює керівництво трудовим колективом, забезпечує раціональний добір і розстановку кадрів, створює необхідні умови для підвищення фахового і кваліфікаційного рівня працівників;
  • організовує навчально-виховний процес;
  • забезпечує контроль за виконанням навчальних планів і програм,
    рівнем досягнень учнів у навчанні;
  • відповідає за якість і ефективність роботи педагогічного колективу;
  • створює необхідні умови для участі учнів у позакласній та позанавчальній роботі, проведення виховної роботи;
  • забезпечує дотримання  вимог охорони дитинства, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм, техніки безпеки;
  • підтримує ініціативи щодо вдосконалення системи навчання та виховання, заохочення творчих пошуків, дослідно-експериментальної роботи педагогів;  
  • забезпечує права учнів на захист їх від будь-яких форм фізичного або психічного насильства;
    • призначає  класних  керівників,  завідуючих навчальними кабінетами, майстернями, навчально-дослідними ділянками;
    • контролює організацію харчування і медичного обслуговування учнів;
    • здійснює контроль за проходженням працівниками у встановлені терміни обовязкових медичних оглядів і несе за це відповідальність;
    • розпоряджається в установленому порядку гімназійним майном і коштами;
    • видає у межах своєї компетенції накази та розпорядження і  контролює їх виконання;
    • за погодженням із профспілковим комітетом затверджує правила  внутрішнього трудового розпорядку, посадові обовязки працівників школи-гімназії;
    • створює умови для творчого зростання педагогічних працівників, пошуку та застосування ними ефективних форм і методів навчання та виховання;
    • несе відповідальність за свою діяльність перед учнями, батьками,
      педагогічними працівниками та загальними зборами (конференцією), засновником, місцевими органами державної виконавчої влади тощо.
6. Обсяг педагогічного навантаження вчителів визначається на підставі законодавства директором школи-гімназії і затверджується відділом освіти районної  державної адміністрації та погоджується з ПК школи-гімназії.
Обсяг педагогічного навантаження може бути менше тарифної ставки (посадового окладу) лише за письмовою згодою педагогічного працівника.
Перерозподіл педагогічного навантаження протягом навчального року допускається лише у разі зміни кількості годин з окремих предметів, що передбачається робочим навчальним планом, або за письмовою згодою педагогічного працівника з дотриманням законодавства про працю.
7. У школі-гімназії створюється постійно діючий дорадчий колегіальний орган – педагогічна рада. Головою педагогічної ради є директор школи-гімназії.
  1. Педагогічна рада розглядає питання:
  • удосконалення педагогічного і науково-методичного забезпечення
    навчально-виховного процесу, планування та режиму роботи школи-гімназії;
  • переведення учнів до наступних класів і їх випуску, видачі документів
    про відповідний рівень освіти, нагородження за досягнення в навчанні;
  • підвищення кваліфікації педагогічних працівників, розвитку їх творчої
    ініціативи, впровадження в навчально-виховний процес досягнень науки і передового педагогічного досвіду;
  • морального та матеріального заохочення учнів та працівників школи-гімназії.
  1. Робота педагогічної ради планується в довільній формі відповідно
    до потреб школи-гімназії. Кількість засідань педагогічної ради визначається їх
    доцільністю, але не може бути менше чотирьох разів на рік.
Члени педагогічної ради мають право виносити на її розгляд актуальні питання навчально-виховного процесу.
  1. У школі-гімназії можуть створюватись учнівські та вчительські
    громадські організації, що діють відповідно до чинного законодавства України.Учнівська рада (парламент) (далі - учнівська рада) є виборним органом учнівського самоврядування школи-гімназії.
12. Учнівська  рада діє на підставі діючого законодавства, цього Статуту, Положення про учнівську раду.
12.1. Метою діяльності учнівської ради є реалізація прав учнів на участь в управлінні школою-гімназією.
12.2.Завданнями діяльності учнівської ради є:
  • представлення інтересів учнів в процесі управління школою-гімназією;
  • підтримка та розвиток ініціатив учнів у житті школи-гімназії;
  • захист прав та інтересів учнів.
12.3. Учнівська рада має право:
  • проводити на території школи-гімназії збори, у тому числі закриті, та інші
    заходи;
  • розміщувати на території школи-гімназії інформацію у визначених для цього
    місцях (на стенді учнівської ради) та в засобах інформації школи-гімназії
    (газета, радіо, телебачення), створювати власні друковані органи;
  • направляти в адміністрацію школи-гімназії письмові та усні запити, пропозиції щодо вдосконалення навчально-виховного процесу та отримувати на них офіційні відповіді.
  • знайомитись з нормативними документами школи-гімназії, їх проектами і
    вносити до них свої пропозиції. Отримувати від адміністрації інформацію з питань життєдіяльності школи-гімназії;
  • представляти  інтереси  учнів в адміністрації школи-гімназії, на педагогічних
    радах, зборах, конференціях, присвячених вирішенню питань життєдіяльності школи-гімназії;
  • проводити зустрічі з директором школи-гімназії та іншими представниками
    адміністрації не рідше одного разу на місяць;
  • проводити серед учнів опитування та референдуми;
  • брати  участь у вирішенні конфліктних ситуацій між учнями, вчителями і батьками;
  • встановлювати ділові стосунки та організовувати спільну діяльність
    з учнівськими радами інших навчальних закладів;
  • представляти інтереси учнів школи-гімназії в загальноміських органах
    учнівського самоврядування (міській раді учнівських депутатів), брати участь у формуванні складу делегації школи-гімназії на міські, обласні заходи;
  • здійснювати інші повноваження згідно з законодавством України, Положенням про учнівську раду, цим Статутом.
12.4.  Учнівська рада формується на виборній основі терміном на один рік; самостійно визначає свою структуру.
V. Матеріально-технічна база
1. Матеріально-технічна база гімназії включає будівлі, споруди, землю, комунікації, обладнання, транспортні засоби, інші матеріальні цінності, вартість яких відображено в балансі гімназії.
2. Майно школи-гімназії перебуває у спільній комунальній власності територіальних громад сіл та селищ Мурованокуриловецького району й закріплюється за школою на праві оперативного управління. Органом управління майна навчального закладу є засновник – Мурованокуриловецька районна рада. Будь-які дії щодо майна школи-гімназії (відчуження, передача в оренду, списання і т.д.), в тому числі укладення будь-яких правочинів щодо майна гімназії (інвестиційний договір, іпотечний договір, договір застави і т.д.),  на підставі яких виникають права та обовязки, гімназія здійснює відповідно до рішень засновника.
3. Школа-гімназія відповідно до чинного законодавства користується
землею, іншими природними ресурсами і несе відповідальність за дотримання вимог та норм з їх охорони.
  1. Вилучення основних фондів, оборотних коштів та іншого майна школи-гімназії проводиться лише у випадках, передбачених чинним законодавством. Збитки, завдані школі-гімназії внаслідок порушення його майнових прав іншими  юридичними та фізичними особами, відшкодовуються відповідно до чинного законодавства України.
  2. Для забезпечення навчально-виховного процесу база школи-гімназії
    складається з навчальних кабінетів, майстерень (слюсарної, токарної, обслуговуючої праці тощо), а також спортивних, актового і читального залів, бібліотеки, архіву, радіоцентру, медичного, і компютерного кабінету, їдальні та буфету, приміщення для інженерно-технічного та навчально-допоміжного персоналу, кімнати психологічного розвантаження тощо.
6. За школою-гімназією закріплюється територія обслуговування. Відповідно до рішення сесії Мурованокуриловецької селищної ради від  12.08.2009 № 836 школа-гімназія має земельну ділянку загальною площею 1,5 га, де розміщуються спортивні та географічний майданчики, зона відпочинку, господарські будівлі тощо.
 
VI. Фінансово-господарська діяльність
1. Фінансово-господарська діяльність школи-гімназії здійснюється на основі  кошторису.
  1. Джерелами формування кошторису школи-гімназії є кошти районного бюджету в розмірі, передбаченому нормативами фінансування загальної середньої освіти для забезпечення вивчення предметів в обсязі державних стандартів освіти; кошти фізичних, юридичних осіб.
  2. У школі-гімназії створюється фонд загального обов'язкового навчання,
    який формується з урахуванням матеріально-побутових потреб учнів за рахунок коштів бюджету на його поточне утримання, а також за рахунок коштів, залучених з інших джерел.
Кошти фонду загального обов'язкового навчання зберігаються на рахунку школи-гімназії в установі банку і витрачаються відповідно до кошторису, що затверджується директором школи-гімназії.
Облік і використання коштів фонду загального обов'язкового навчання здійснюються школою-гімназією згідно з наказом директора, що видається на підставі рішення ради школи-гімназії, відповідно до порядку, передбаченого чинним законодавством.
Контроль за виконанням навчальних програм та здійсненням навчально-виховного процесу здійснює відділ освіти Мурованокуриловецької райдерж-адміністрації.
  1. Школа-гімназія має право на придбання та оренду необхідного обладнання, користуватися послугами будь-якого підприємства, установи, організації або фізичної особи, фінансувати за рахунок власних надходжень заходи, що сприяють поліпшенню соціально-побутових умов колективу, преміювання та надбавки до оплати праці працівникам і керівникам школи-гімназії за результатами роботи та участі в отриманні прибутків школою-гімназією.
5.  Порядок діловодства і бухгалтерського обліку в школі-гімназії визначається законодавством та нормативно-правовими актами Міністерства освіти і науки  України та інших центральних органів виконавчої влади, яким підпорядкована школа-гімназія.
Бухгалтерський облік ведеться в школі-гімназії централізованою бухгалтерією відділу освіти.
  1. Звітність про діяльність школи-гімназії здійснюється відповідно до чинного законодавства України.
VII. Міжнародне співробітництво
  1. Школа-гімназія, відповідно до чинного законодавства України, має право укладати угоди про співробітництво, встановлювати прямі звязки з навчальними закладами, науковими установами, підприємствами, організаціями, відомствами, фондами, товариствами, окремими громадянами як на території України, так і за її межами.
  2. Школа-гімназія, за наявності належної матеріально-технічної та соціально-
    культурної бази, власних фінансових  коштів,  має право налагоджувати прямі міжнародні звязки  на  основі  самостійно укладених угод про обмін педагогічними працівниками та учнями, створювати у встановленому Міністерством освіти і науки України порядку спільні асоціації та навчальні центри, проводити спільні заходи (конференції, олімпіади тощо), а також вступати до міжнародних організацій відповідно до чинного законодавства.
Участь учнів у міжнародних програмах, проектах здійснюється відповідно до чинного законодавства.
VIII. Контроль за діяльністю гімназії
  1. Державний контроль за діяльністю гімназії здійснюється з метою забезпечення реалізації єдиної державної політики в сфері загальної середньої освіти.
  2. Державний  контроль здійснюють Міністерство освіти і науки України, Державна інспекція  навчальних закладів управління освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації, відділ освіти Мурованокуриловецької райдержадміністрації.
  3. Основною формою державного контролю за діяльністю школи-гімназії є
    атестація, що проводиться не рідше одного разу на десять років у порядку, встановленому Міністерством освіти і науки України.
  4. У період між атестацією проводяться перевірки (інспектування) школи-гімназії з питань, повязаних з її навчально-виховною діяльністю. Зміст, види і періодичність цих перевірок визначаються залежно від стану навчально-виховної роботи, але не частіше 1-2 разів на рік. Перевірки з питань, не пов’язаних з навчально-виховною діяльністю, проводяться Мурованокуриловецькою районною радою.
 
 
 
 
IX. Реорганізація або ліквідація гімназії
1. Реорганізація і ліквідація школи-гімназії проводиться у порядку, встановленому чинним законодавством України.
2. Рішення про ліквідацію школи-гімназії приймає Мурованокуриловецька районна рада за згодою територіальної громади.
 
 
 
 
Керуюча справами виконавчого апарату районної ради                                                                 Т. Покалюк
 
 
  
 
Додаток 2
до рішення _____ сесії
районної ради 7 скликання
від  _______________ 2018 року
 
 
 
 
С К Л А Д
комісії з прийняття із спільної власності  територіальної громади селища Муровані Курилівці  до спільної власності територіальних громад сіл та селищ Мурованокуриловецького району цілісного майнового комплексу “Навчально-виховнийо комплекс “Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1-гімназія”смт Муровані Курилівці”
 
Нікітчук                               Андрій Миколайович
  • заступник голови районної ради, голова комісії;
Козачишен                  Валерій Петрович
  • голова постійної комісії районної ради з питань регулювання комунальної власності, приватизації та регуляторної політики, заступник голови комісії;
Ч л е н и   к о м і с і ї :
Вудвуд                                    Лариса Степанівна
  • директор НВК “Середня загальноосвітня школа І-            ІІІ ступенів №1-гімназія” смт Муровані Курилівці                 (за згодою);
Богуцька                    Валентина Вікентіївна
  • начальник відділу з питань комунальної власності та регуляторної політики виконавчого апарату районної ради;
Мороз                                 Анатолій Анатолійович
  • спеціаліст 1-ої категорії Мурованокуриловецької селищної ради (за згодою);
Тучинський                            Вадим Валерійович
  • завгосп НВК “Середня загальноосвітня школа І-               ІІІ ступенів №1-гімназія” смт Муровані Курилівці                 (за згодою);
Паланичко                              Наталія Володимирівна
  • заступник головного бухгалтера відділу освіти райдержадміністрації (за згодою);
Антонюк                           Валентина Григорівна
  • бухгалтер відділу освіти райдержадміністрації                 (за згодою);
 
 
 
Керуюча справами виконавчого
апарату районної ради                                                                                                Т. Покалюк