ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 5/23

___________________ 2018 року                                                                                                                                                                                                                 _____ сесія 7 скликання
 
Про затвердження Положення про порядок
проведення конкурсу на визначення опорного
навчального закладу загальної середньої освіти
                                        
Відповідно до пункту 20 частини першої статті 43 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, законів України  “Про освіту” “Про загальну середню освіту”, постанови Кабінету Міністрів України від  27 серпня 2010 року №777 “Про затвердження Положення про освітній округ” (зі змінами), рішення 8 сесії районної ради 3 скликання від 17 березня 2000 року №99 “Про об’єкти права комунальної власності” (зі змінами), з метою створення та забезпечення умов для рівного доступу до якісної освіти дітей шкільного віку, враховуючи  висновок постійної комісії районної ради з питань регулювання комунальної власності, приватизації та регуляторної політики, районна рада ВИРІШИЛА:
  1. Затвердити Положення про порядок проведення конкурсу на визначення опорного навчального закладу загальної середньої освіти згідно з додатком 1.
  2. Створити конкурсну комісію з проведення конкурсу на визначення опорного навчального закладу загальної середньої освіти згідно з додатком 2.
  3. Делегувати Мурованокуриловецькій райдержадміністрації повнова-ження щодо проведення конкурсу на визначення опорного навчального закладу загальної середньої освіти згідно Положення, зазначеного в пункті 1 цього рішення.
  4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань регулювання комунальної власності, приватизації та регуляторної політики (Козачишен В.П.).
 
Голова районної ради                                                                                   С. Кушнір
Нікітчук А.М.
Покалюк Т.М.
Гончарук В.В.
Каландей І.С.
Козачишен В.П.
Богуцька В.В.                                                                     
 

Додаток 1
до рішення ______ сесії
районної ради 7 скликання
від  ________________ 2018 року
                               
 
 
ПОЛОЖЕННЯ
про порядок проведення конкурсу на визначення опорного навчального закладу загальної середньої освіти
І. Загальні положення
1. Це Положення розроблено відповідно до Конституції України, законів України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”, постанови Кабінету Міністрів України “Про затвердження Положення про освітній округ” (зі змінами) та визначає порядок проведення конкурсу на визначення опорного навчального закладу загальної середньої освіти (далі – Конкурс).
2. Метою Конкурсу є створення умов для комплексної реорганізації і модернізації системи загальної середньої освіти району, забезпечення рівного доступу до якісної освіти, впровадження допрофільної підготовки, профільного і професійного навчання, поглибленого вивчення предметів учнями незалежно від їхнього місця проживання, концентрації та ефективного використання наявних ресурсів, їх спрямування на задоволення освітніх потреб учнів (вихованців), створення єдиної системи виховної роботи.
3. Основним завданням Конкурсу є виявлення ефективної моделі діяльності опорного закладу, що забезпечує умови для рівного доступу до якісної освіти, підвищення її якості, підтримку творчо працюючих педагогічних колективів, зміцнення матеріально-технічного оснащення опорних закладів.
4. Рішення про оголошення та проведення конкурсу приймає уповноважений орган (Мурованокуриловецька районна державна адміністрація).
ІІ. Порядок проведення Конкурсу.
1. Конкурс проводиться у два етапи протягом 30 календарних днів після розміщення оголошення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу.
І етап – підготовчий, протягом 20 календарних днів з часу оголошення конкурсу – подання заявок відповідними загальноосвітніми навчальними закладами району на участь у Конкурсі до уповноваженого органу;
ІІ етап – основний, визначення переможців Конкурсу протягом 10 календарних днів після закінчення І етапу.
2. Для участі у І етапі Конкурсу необхідно подати до уповноваженого органу наступні документи:
  1. Заяву на участь у Конкурсі;
  2. План розвитку навчального закладу (5-7 сторінок) на наступні 3 роки, який містить таку обов’язкову інформацію:
  • забезпечення доступу до отримання освітніх послуг в опорному закладі (проектна потужність опорного закладу; кількість учнів, що навчаються з території обслуговування навчального закладу; кількість учнів, які будуть підвозитися до опорної школи після консолідації мережі; маршрути підвезення учнів та педагогічних працівників (з розрахунком відстаней та приблизного часу в дорозі; транспорт, яким здійснюється підвезення);
  • мережа класів та їх наповнюваність;
  • організація допрофільної підготовки та профільного навчання;
  • організація інклюзивного навчання при наявності дітей з особливими потребами;
  • удосконалення матеріально-технічної, навчально-методичної бази, у тому числі укомплектування бібліотечного фонду;
  • рівень забезпечення кваліфікованими педагогічними кадрами, зміцнення кадрового потенціалу;
  • залучення бюджетних коштів, інвестицій.
в) Опис інвестиційних потреб опорної школи (придбання шкільних автобусів для перевезення учнів, оснащення навчальних кабінетів, придбання мультимедійного обладнання, встановлення мережі wi-fi з безкоштовним (безпечним) доступом, заходи з енергозбереження, ремонт приміщень, професійний розвиток учителів тощо).
г) Інформація про подані на Конкурс матеріали розміщується на офіційному веб-сайті уповноваженого органу.
ІІІ. Критерії оцінювання та визначення переможців Конкурсу.
1. Визначення переможця Конкурсу здійснюється конкурсною комісією з проведення конкурсу на визначення опорного навчального закладу загальної середньої освіти (далі – Комісія) у складі, затвердженим рішенням сесії районної ради.
2. Підсумки Конкурсу визначаються за загальною сумою балів. Максимальна сумарна кількість балів – 350 балів.
3. Подані матеріали на Конкурс оцінюються за критеріями згідно Додатку до даного Положення (максимальна кількість балів за одним критерієм – 10 балів).
4. Комісія працює на громадських засадах.
5. Засідання Комісії є правомочним, якщо на ньому присутні не менше двох третин його складу.
6. Рішення Комісії про визначення переможця Конкурсу приймається шляхом відкритого голосування простою більшістю голосів членів Комісії присутніх на засіданні. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови Комісії.
7. Протокол Комісії підписується усіма присутніми членами конкурсної комісії та оприлюднюється на офіційному веб-сайті уповноваженого органу.
  1. Протягом п’яти робочих днів з дня визначення переможця конкурсу уповноважений орган подає до районної ради протокол засідання конкурсної комісії та інші документи, необхідні для прийняття рішення районної ради про створення опорного закладу загальної середньої освіти.
 
 
 
Керуюча справами                               
виконавчого апарату районної ради                                                                Т. Покалюк                                     
 
 
 
               Додаток до Положення про порядок проведення конкурс на визначення опорного навчального закладу загальної середньої освіти
 Критерії  оцінювання для визначення опорного навчального закладу загальної середньої освіти
№ з/п Назва критерію Оцінювання за критерієм (бали)
5 балів 10 балів
Кількість філій опорного закладу  дві філії три і більше філій
Кількість учнів в опорному закладі (без врахування учнів філій) 200-250 осіб 250                осіб і більше
Кількість учнів, що будуть підвозитися на навчання до опорного закладу після консолідації мережі 50-100 учнів більше           100 учнів
Використання проектної потужності закладу після консолідації мережі 65-75% 75% і більше
Протяжність маршрутів перевезення учнів до опорного закладу більше 15 км 15 км і менше
Тривалість маршруту в одну сторону більше 45 хв. до 45 хв.
Наявність шкільних автобусів один два і більше
Кількість класів на паралелі один два і більше
Середня наповнюваність класів 17-25 осіб більше                 25 осіб
Кількість профілів у опорному закладі один два і більше
Наявність курсів за вибором та факультативів у опорному закладі (8-11 класи) до 5 5 і більше
Наявність предметних гуртків у опорному закладі 1-4 більше 4
Кількість класів з поглибленим вивченням предметів у опорному закладі 1 більше 1
Освітній рівень педагогів 90-95% 95% і більше
Якісний рівень педагогів 60-66% 66,1% і більше
Наявність кабінетів:
  • фізики
  • хімії
  • біології
  • географії
  • інформатики
  • лабораторії
  • навчальних майстерень
  • спортивної зали
є, але без паспорту
 
так
 
Наявність швидкісного Інтернету 0,5 - 1 м біт 1 м біт і більше
Наявність мережі wi-fi з безкоштовним (безпечним) доступом є, але не для всіх учасників навчального процесу так
Наявність бібліотеки з книгосховищем та читальною залою так, але відсутня одна із складових так
Наявність актової зали у пристосованому приміщенні так
Створення умов для навчання дітей на візках:
  • пандус
 
  • внутрішні санвузли
 
є, але не відповідає нормам
є, але не відповідають нормам
так
так
Наявність у шкільній їдальні технологічного та холодильного обладнання (жарова шафа, електросковорода, холодильна камера) так, але відсутні одна або декілька складових так
Наявність у шкільній їдальні холодної та гарячої проточної води тільки холодна проточна вода так
Термін проведення останнього капітального ремонту 10-25 років до 10 років
Відповідність інженерного обладнання (санітарні прилади) санітарним нормам менше 50% забезпеченості 100%
Відповідність плану розвитку підходам у реформуванні загальної середньої освіти частково так
Масштабність інвестиційних потреб опорної школи частково так
 
 

 
 
    Додаток 2
до рішення ______ сесії
районної ради 7 скликання
від  ________________ 2018 року
 
СКЛАД
конкурсної комісії з проведення конкурсу на визначення опорного навчального закладу загальної середньої освіти
Співголови конкурсної комісії:
Кушнір                                                       Сергій Михайлович
  • голова районної ради;
Ладан                                                  Сергій Вікторович
  • голова районної державної адміністрації                       (за згодою).
Секретар конкурсної комісії:
Тимощук                                             Павліна Павлівна
  • начальник відділу освіти райдержадміністрації (за згодою);
Члени конкурсної комісії:
Козачишен                                        Валерій Петрович
  • заступник голови райдержадміністрації, голова постійної комісії районної ради з питань комунальної власності, приватизації та регуляторної політики;
Нікітчук                                               Андрій Миколайович
  • заступник голови районної ради;
Власова                                              Галина Михайлівна
  • начальник фінансового управління райдержадміністрації (за згодою);
Бойко                                           Анатолій Миколайович
  • голова постійної комісії районної ради з питань освіти, культури, духовного відродження, роботи з молоддю, спорту і туризму, соціального захисту населення, зайнятості, роботи з ветеранами, охорони здоровя, материнства і дитинства, захисту прав споживачів;
Цимбалішина                                        Надія Іванівна
  • в.о. директора комунальної установи “Мурованокуриловецький районний методичний кабінет”;
Григораш                                        Людмила Василівна
  • голова Мурованокуриловецької районної організації профспілки працівників освіти і науки (за згодою);
Арсеньєва                                            Аліна Григорівна
  • головний спеціаліст відділу освіти райдержадміністрації (за згодою).
 
Керуюча справами                               
виконавчого апарату районної ради                                                                Т. Покалюк