ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 5/24

                                                                        Р І Ш Е Н Н Я

 
 
_________________ 2018 року                                                                                                                                                                                                                           ___ сесія 7 скликання
 
Про  внесення  змін до Районної 
програми охорони  здоров’я  на 
2016-2020  роки
 
      Відповідно до пункту 16 частини  першої статті 43 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, враховуючи  пропозиції  районної державної адміністрації, КНП “Центр первинної медико-санітарної допомоги Муровано-куриловецької районної ради Вінницької області”  та  висновок постійної  комісії  районної  ради  з  питань  освіти,  культури, духовного відродження, роботи з молоддю, спорту і туризму,  соціального захисту населення, зайнятості, роботи з ветеранами, охорони  здоров’я, материнства і дитинства, захисту прав споживачів, районна рада   ВИРІШИЛА:
  1. Внести до Районної  програми охорони  здоров’я  на  2016-2020  роки,   затвердженої рішенням  6  сесії 7 скликання  від 17 червня 2016 року  №91 (зі змінами),  наступні  зміни  і  доповнення:
    1. Пункт  8  розділу І “Паспорт  Програми”  викласти  в  новій  редакції:
8. Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних  для реалізації  Програми 24189,8 тис.грн.
8.1. В тому числі:  
 
  • кошти обласного бюджету
3000,0 тис.грн.
 
  • кошти інших місцевих бюджетів
21118,8 тис.грн.  
 
  • інші джерела фінансування
    71,0 тис.грн.
  1. Розділ VІІ “Заходи Програми” доповнити підрозділом 12 “Фінансова підтримка фельдшерсько-акушерських пунктів та амбулаторії загальної практики сімейної медицини” згідно з додатком.
2. Контроль за виконання цього рішення покласти на постійну комісію  районної ради з питань освіти, культури, духовного відродження, роботи з  молоддю, спорту і туризму, соціального захисту  населення, зайнятості, роботи  з ветеранами, охорони здоров’я, материнства і дитинства, захисту прав  споживачів (Бойко А.М.).
 
Голова районної ради                                                                               С. Кушнір
Нікітчук А.М.
Покалюк Т.М.
Гончарук В.В.
Каландей І.С.
Бойко А.М.
Козачишен В.П.
Власова Г.М.
Сидоренко Л.Г.
  

          Додаток
до рішення ____ сесії
районної ради 7 скликання
від  ____________ 2018 року 
 
 
Підрозділ 12 “Фінансова підтримка  фельдшерсько-акушерських  пунктів та амбулаторій  загальної практики сімейної  медицини” розділу VII “Заходи Програми” Районної  програми охорони  здоров’я  на  2016-2020  роки
                                  
№ з/п Перелік заходів Програми Термін         виконання заходу Виконавці Джерела фінансування Орієнтовні обсяги фінансування (тис.грн.) Очікуваний результат
Всього в т. ч. за роками
2016 2017 2018 2019 2020
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
12. Фінансова підтримка  фельдшерсько-акушерських  пунктів та амбулаторій  загальної практики сімейної  медицини
12.1. Оплата  праці  та нарахувань на заробітну плату  працівникам    фельдшерсько-акушерських  пунктів та амбулаторій  загальної практики сімейної  медицини  2018- 2020
роки
КНП “ЦПМСД” Місцевий бюджет 13855,0 - - 2771,0 5542,0 5542,0 Збереження мережі  закладів охорони здоров'я на селі
12.2. Забезпечення предметами, матеріалами, обладнанням та інвентарем, медикаментами та перев’язувальнми матеріалами 2018- 2020
роки
КНП “ЦПМСД” Місцевий бюджет 705,0 - - 141,0 282,0 282,0 Надання невідкладної допомоги
12.3. Оплата  комунальних послуг та енергоносіїв 2018- 2020
роки
КНП “ЦПМСД” Місцевий бюджет 187,5 - - 37,5 75,0 75,0 Забезпечення  умов праці медичних працівників
12.4. Покращення  матеріально-технічної  бази 2018- 2020
роки
КНП “ЦПМСД” Місцевий бюджет 235,0 - - 47,0 94,0 94,0 Поліпшення якості надання медичної допомоги
  Разом:       14982,5 - - 2996,5 5993,0 5993,0  
  Всього за програмою:       24189,8 1200,0 1921,0 4951,5 8233,65 7883,65  
 
 
Керуюча справами виконавчого апарату районної ради                                                                                      Т. Покалюк