ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 21/24

                                                                        Р І Ш Е Н Н Я 

 
 
___________________ 2018 року                                                                                                                                                                                                             ____ сесія 7 скликання
 
Про створення комунальної установи
“Інклюзивно-ресурсний центр Муровано-
куриловецької районної ради Вінницької області”
 
Відповідно до пункту 20 частини першої статті 43, частин четвертої та п’ятої статті 60, пункту 10 розділу V “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Закону України “Про освіту”, статей 87-90 Цивільного Кодексу України, постанови КМУ від 12.07.2017 №545 “Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр” , рішень 8 сесії районної ради 3 скликання від 17.03.2000 №99 “Про об’єкти права комунальної власності району” (зі змінами) та 16 сесії районної ради 6 скликання від 22.03.2013 №254 “Про Положення про повноваження  в частині управління майном спільної власності територіальних громад сіл і селищ району”, з метою забезпечення прав дітей з особливими освітніми потребами віком від 2 до 18 років на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, враховуючи клопотання Мурованокуриловецької районної державної адміністрації, висновок постійних комісій районної ради з питань регулювання комунальної власності, приватизації та регуляторної політики, з питань освіти, культури, духовного відродження, роботи з молоддю, спорту і туризму, соціального захисту населення, зайнятості, роботи з ветеранами, охорони здоров’я, материнства і дитинства, захисту прав споживачів, районна рада ВИРІШИЛА:
  1. Створити комунальну установу “Інклюзивно-ресурсний центр Муровано-куриловецької районної ради Вінницької області”.
  2. Затвердити Статут комунальної установи “Інклюзивно-ресурсний центр Мурованокуриловецької районної ради Вінницької області” (Додаток 1).
  3. Затвердити Положення про конкурс на посаду директора комунальної установи “Інклюзивно-ресурсний центр Мурованокуриловецької районної ради Вінницької області” (Додаток 2).
  4. Затвердити Порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних посад фахівців комунальної установи “Інклюзивно-ресурсний центр Мурованокуриловецької районної ради Вінницької області” (Додаток 3).
  5. Визначити уповноваженим органом управління комунальної установи “Інклюзивно-ресурсний центр Мурованокуриловецької районної ради Вінницької області” відділ освіти райдержадміністрації.
  6. Відділу освіти райдержадміністрації (Тимощук П.П.):
    1. Здійснити державну реєстрацію комунальної установи “Інклюзивно-ресурсний центр Мурованокуриловецької районної ради Вінницької області” відповідно до встановленого законодавством порядку;
    2. В 10-ти денний термін забезпечити функціонування комунальної установи “Інклюзивно-ресурсний центр Мурованокуриловецької районної ради Вінницької області”;
    3. Вчинити дії щодо включення до мережі розпорядника та одержувача коштів районного бюджету комунальну установу “Інклюзивно-ресурсний центр Мурованокуриловецької районної ради Вінницької області”;
    4. В місячний термін оголосити конкурс на посаду директора комунальної установи “Інклюзивно-ресурсний центр Мурованокуриловецької районної ради Вінницької області”.
  7. Внести у Додаток 1 “Перелік об’єктів спільної власності територіальних громад сіл і селищ Мурованокуриловецького району” та Додаток 2 “Перелік об’єктів спільної власності територіальних громад сіл і селищ Мурованокуриловецького району, що передаються в оперативне управління районної державної адміністрації”, до рішення 15 сесії районної ради 7 скликання від 29.09.2017 №230 “Про внесення змін до рішення 8 сесії районної ради 3 скликання від 17 березня 2000 року №99 “Про об’єкти права комунальної власності району” зі змінами” наступні зміни:
7.1. пункт “УСТАНОВИ ОСВІТИ” Розділу І “Комунальні установи, підприємства і організації” Додатку 1 доповнити підпунктом 4:
4.  Комунальна установа “Інклюзивно-ресурсний центр Мурованокуриловецької районної ради Вінницької області” (смт Муровані Курилівці, вул. Кошового, 2);
7.2. Пункти 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 вважати відповідно пунктами 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16;
7.3. пункт “УСТАНОВИ ОСВІТИ” Додатку 2 доповнити підпунктом 4: 4. Комунальна установа “Інклюзивно-ресурсний центр Мурованокуриловецької районної ради Вінницької області” (смт Муровані Курилівці, вул. Кошового, 2);
7.4. Пункти 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 вважати відповідно пунктами 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16.
  1. Фінансування комунальної установи “Інклюзивно-ресурсний центр Мурованокуриловецької районної ради Вінницької області” проводити за рахунок коштів державного, місцевого бюджетів, благодійних внесків, інших джерел, не заборонених чинним законодавством.
  2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійні комісії районної ради з питань освіти, культури, духовного відродження, роботи з молоддю, спорту і туризму, соціального захисту населення, зайнятості, роботи з ветеранами, охорони здоров’я, материнства і дитинства, захисту прав споживачів (Бойко А.М.), з питань регулювання комунальної власності, приватизації та регуляторної політики  (Козачишен В.П.).
 
Голова районної ради                                                                               С. Кушнір
Нікітчук А.М.
Покалюк Т.М.
Гончарук В.В.
Каландей І.С.
Бойко А.М.
Козачишен В.П.
Петренко Я.В.
Власова Г.М.
Тимощук П.П.


Додаток  1
до рішення ______ сесії
районної ради 7 скликання
від  _____________ 2018 року
 
 
СТАТУТ
комунальної установи Інклюзивно-ресурсний центр Мурованокуриловецької районної ради Вінницької області
 
І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
 
1.1. Комунальна установа “Інклюзивно-ресурсний центр Мурованокуриловецької районної ради Вінницької області” (далі – Центр) – є спільною власністю територіальних громад сіл та селищ Мурованокуриловецького району, управління яким здійснює Мурованокуриловецька районна рада (далі Орган управління майном). Галузеве управління Центром здійснює Департамент освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації. Уповноваженим органом виступає відділ освіти Мурованокуриловецької районної державної адміністрації.
1.2. Назва Центру:
  • повна назва: комунальна установа Інклюзивно-ресурсний центр Мурованокуриловецької районної ради Віннницької області”;
  • скорочена назва: КУ ІРЦ Мурованокуриловецької районної ради Вінницької області”.
1.3. Місцезнаходження: КУ “ІРЦ Мурованокуриловецької районної ради Вінницької області”:
23400 вул. Кошового, 2,    
 смт Муровані Курилівці
Вінницька область,
 
1.4. Центр у своїй діяльності керується Конституцією України, Конвенцією про права осіб з інвалідністю, Законами України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”, “Про дошкільну освіту”, Положенням про інклюзивно-ресурсний центр затвердженого постановою КМУ, рішеннями та розпорядженнями Мурованокуриловецької районної ради, наказами відділу освіти іншими нормативно-правовими актами у галузі освіти та цим Статутом.
1.5. Центр є юридичною особою, має печатку і штамп, бланки встановленого зразка, може мати самостійний баланс, реєстраційні рахунки в органах Державного казначейства.
1.7. Центр є неприбутковою установою та не має на меті отримання доходів.
Забороняється розподіляти отримані доходи (прибутки) або їх частини для розподілу серед засновників (учасників), членів такої організації, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб.
Доходи (прибутки) Центру використовуються виключно для фінансування видатків на утримання Центру, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених його установчими документами.
                                           
ІІ. МЕТА ТА ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ
 
 2.1. Центр створений з метою забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами віком від 2 до 18 років на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, в тому числі у закладах професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти та міжшкільних ресурсних центрах (міжшкільних навчально-виробничих комбінатах), шляхом проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини (далі – комплексна оцінка), надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг та забезпечення їх системного кваліфікованого супроводу (крім вихованців закладів дошкільної освіти (ясел-садків) компенсуючого типу, учнів спеціальних закладів загальної середньої освіти, навчально-реабілітаційних центрів).
2.2. Відповідно до поставленої мети, предметом діяльності Центру є:
2.2.1. проведення комплексної оцінки з метою визначення особливих освітніх потреб дитини, в тому числі коефіцієнта її інтелекту, розроблення рекомендацій щодо освітньої програми, особливостей організації психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг відповідно до потенційних можливостей психофізичного розвитку дитини;
2.2.2. надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами, які навчаються у закладах дошкільної та загальної середньої освіти (не відвідують заклади освіти), здобувають повну загальну середню освіту у закладах професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти та міжшкільних ресурсних центрах (міжшкільних навчально-виробничих комбінатах) та не отримують відповідної допомоги;
2.2.3. ведення реєстру дітей, які пройшли комплексну оцінку і перебувають на обліку в центрі, за згодою батьків (одного з батьків) або законних представників на обробку персональних даних неповнолітньої дитини;
2.2.4. ведення реєстру закладів освіти, а також реєстру фахівців, які надають психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги дітям з особливими освітніми потребами за їх згодою;
2.2.5. надання консультацій та взаємодія з педагогічними працівниками закладів дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти та міжшкільних ресурсних центрів (міжшкільних навчально-виробничих комбінатів) з питань організації інклюзивного навчання;
2.2.6. надання методичної допомоги педагогічним працівникам закладів дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти та міжшкільних ресурсних центрів (міжшкільних навчально-виробничих комбінатів), батькам (одному з батьків) або законним представникам дітей з особливими освітніми потребами щодо особливостей організації надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг таким дітям;
2.2.7. надання консультацій батькам (одному з батьків) або законним представникам дітей з особливими освітніми потребами стосовно мережі закладів дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти та міжшкільних ресурсних центрів (міжшкільних навчально-виробничих комбінатів) для здобуття повної загальної середньої освіти;
2.2.8. надання консультативно-психологічної допомоги батькам (одному з батьків) або законним представникам дітей з особливими освітніми потребами у формуванні позитивної мотивації щодо розвитку таких дітей;
2.2.9. провадження інформаційно-просвітницької діяльності шляхом проведення конференцій, семінарів, засідань за круглим столом, тренінгів, майстер-класів з питань організації надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами;
2.2.10. взаємодія з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, закладами освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, службами у справах дітей, громадськими об’єднаннями щодо виявлення та надання своєчасних психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами починаючи з раннього віку в разі потреби із залученням відповідних спеціалістів; підготовка звітної інформації про результати діяльності Центру для Органу управління майном, Департаменту освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації, відділу освіти Мурованокуриловецької райдержадміністрації.
2.2.11. Інші функції, що випливають з покладених на Центр завдань.
2.3. Центр провадить діяльність з урахуванням таких принципів, як повага та сприйняття індивідуальних особливостей дітей, дотримання найкращих інтересів дитини, недопущення дискримінації та порушення прав дитини, конфіденційність, доступність освітніх послуг з раннього віку, міжвідомча співпраця.
 
ІІІ. ПРАВОВИЙ СТАТУС
 
3.1. Центр є юридичною особою публічного права.
3.2. Центр користується закріпленим за ним комунальним майном на праві оперативного управління.
3.3. Центр здійснює господарську діяльність.
3.4. Збитки, завдані Центру внаслідок виконання рішень органів державної влади чи органів місцевого самоврядування, які було визнано судом неконституційними або недійсними, підлягають відшкодуванню зазначеними органами добровільно або за рішенням суду.
3.5. Для здійснення господарської діяльності Центр залучає і використовує матеріально-технічні, фінансові, трудові та інші види ресурсів, використання яких не заборонено законодавством.
3.6. Орган управління майном та уповноважений орган не відповідають за зобов'язаннями Центру, а Центр не відповідає за зобов'язаннями Органу управління майном та уповноваженого органу.
3.7. Центр має право укладати угоди, набувати майнові та особисті немайнові права, нести обов'язки, бути особою, яка бере участь у справі, що розглядається в судах України, міжнародних та третейських судах.
 
IV. ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОВЕДЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ ОЦІНКИ
 
4.1. Первинний прийом батьків (одного з батьків) або законних представників дитини проводить психолог центру, який визначає час та дату проведення комплексної оцінки та встановлює наявність таких документів:
  • документів, що посвідчують особу батьків (одного з батьків) або законних представників;
  • свідоцтва про народження дитини;
  • індивідуальної програми реабілітації дитини з інвалідністю (у разі інвалідності);
  • форми первинної облікової документації № 112/0 “Історія розвитку дитини”, затвердженої МОЗ, у разі потреби – довідки від психіатра.
4.2. Центр проводить комплексну оцінку не пізніше ніж протягом місяця з моменту подання письмової заяви батьків (одного з батьків) або законних представників дитини (далі – заява) та/або її особистої заяви (для дітей віком від 16 до 18 років) щодо проведення комплексної оцінки, а також надання письмової згоди на обробку персональних даних дитини.
4.3. У разі коли дитина з особливими освітніми потребами здобуває дошкільну або загальну середню освіту, до заяви можуть додаватися:
  • психолого-педагогічна характеристика дитини із зазначенням динаміки та якості засвоєння знань під час навчання, підготовлена відповідним педагогічним працівником та затверджена керівником відповідного закладу освіти;
  • зошити з рідної мови, математики, результати навчальних досягнень (для дітей, які здобувають загальну середню освіту), малюнки;
  • документи щодо додаткових обстежень дитини.
4.4. У разі коли дитині з особливими освітніми потребами вже надавалися психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги, до центру подаються:
  • попередні рекомендації щодо проведення комплексної оцінки;
  • висновок відповідних фахівців щодо результатів надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг із зазначенням динаміки розвитку дитини згідно з індивідуальною програмою розвитку.
4.5. Центр проводить комплексну оцінку за місцем навчання та/або проживання (перебування) дитини. Графік проведення комплексної оцінки обов’язково погоджується з керівником відповідного закладу освіти, закладу охорони здоров’я та батьками (одним з батьків) або законними представниками дитини за два тижні до початку її проведення.
4.6. Під час проведення комплексної оцінки фахівці центру повинні створити атмосферу довіри та доброзичливості, враховувати фізичний та емоційний стан дитини, індивідуальні особливості її розвитку, вік, місце проживання, мову спілкування тощо.
4.7. Участь батьків (одного з батьків) або законних представників дитини у проведенні комплексної оцінки є обов’язковою.
4.8. Комплексна оцінка проводиться фахівцями центру індивідуально за такими напрямами:
  • оцінка фізичного розвитку дитини;
  • оцінка мовленнєвого розвитку дитини;
  • оцінка когнітивної сфери дитини;
  • оцінка емоційно-вольової сфери дитини;
  • оцінка навчальної діяльності дитини.
4.9. Метою проведення оцінки фізичного розвитку дитини є визначення рівня її загального розвитку, відповідності віковим нормам, розвитку дрібної моторики, способу пересування тощо. За результатами оцінки вчитель-реабілітолог/інструктор з фізкультури заповнює карту спостереження дитини.
 4.10. Оцінка мовленнєвого розвитку дитини проводиться з метою визначення рівня розвитку та використання вербальної/невербальної мови, наявності мовленнєвого порушення та його структури. Результати оцінки вчитель-логопед зазначає у висновку про комплексну оцінку.
4.11. Оцінка когнітивної сфери дитини проводиться з метою визначення рівня сформованості таких пізнавальних процесів, як сприйняття, пам’ять, мислення, уява, увага. Результати оцінки практичний психолог зазначає у висновку про комплексну оцінку.
4.12. Оцінка емоційно-вольової сфери дитини проводиться з метою виявлення її здатності до вольового зусилля, схильностей до проявів девіантної поведінки та її причин. Результати оцінки практичний психолог зазначає у висновку про комплексну оцінку.
4.13. Метою проведення оцінки навчальної діяльності дитини є визначення рівня сформованості знань, вмінь, навичок відповідно до навчальної програми або основних критеріїв формування вмінь та навичок дітей дошкільного віку. Таку оцінку проводить вчитель-дефектолог та її результати зазначає у висновку про комплексну оцінку.
4.14. У разі потреби фахівці центру можуть проводити комплексну оцінку за іншими напрямами, зокрема визначення рівня соціальної адаптації, взаємовідносин з однолітками, дорослими.
4.15. Результати комплексної оцінки оформлюються в електронному вигляді, зберігаються в центрі та надаються батькам (одному з батьків) або законним представникам дитини за письмовим зверненням.
Інформація про результати комплексної оцінки є конфіденційною. Обробка та захист персональних даних дітей в центрі здійснюється відповідно до вимог Закону України “Про захист персональних даних”.
4.16. Узагальнення результатів комплексної оцінки здійснюється на засіданні фахівців центру, які її проводили, в якому мають право брати участь батьки (один з батьків) або законні представники дитини з особливими освітніми потребами.
4.17. За результатами засідання складається висновок про комплексну оцінку, в якому зазначаються загальні дані про дитину з особливими освітніми потребами, її сім’ю (батьків (одного з батьків) або законних представників, братів, сестер), умови виховання в сім’ї, стан здоров’я дитини, найменування закладу освіти (дошкільного, загально-освітнього, професійно-технічного), напрями проведення комплексної оцінки, загальні висновки, рекомендації, прізвище, ім’я, по батькові фахівців центру, які проводили оцінку.
4.18. Фахівці центру зобов’язані ознайомити батьків (одного з батьків) або законних представників дитини з особливими освітніми потребами з висновком про комплексну оцінку, умовами навчання та надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг у закладах освіти (у разі здобуття дитиною дошкільної чи загальної середньої освіти).
4.19. Комплексна оцінка з підготовкою відповідного висновку проводиться протягом 10 робочих днів.
4.20. Висновок про комплексну оцінку складається у трьох примірниках (два примірники для батьків (одного з батьків) або законних представників дитини з особливими освітніми потребами, за заявою яких (якого) її проведено, третій - зберігається в центрі).
4.21. Висновок про комплексну оцінку реєструється у відповідному журналі та зберігається в електронному вигляді в центрі, а також у відповідному закладі освіти в особовій справі дитини з особливими освітніми потребами після його надання батьками (одним з батьків) або законними представниками такої дитини.
4.22. У разі встановлення фахівцями центру наявності у дитини особливих освітніх потреб висновок про комплексну оцінку є підставою для складення для неї індивідуальної програми розвитку та надання їй психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг.
4.23. Комплексна оцінка може проводитися перед зарахуванням дитини з особливими освітніми потребами до закладу дошкільної освіти чи закладу загальної середньої освіти. З метою створення у такому закладі умов для навчання дитини її батьки (один з батьків) або законні представники звертаються до центру за шість місяців до початку навчального року.
Перед проведенням комплексної оцінки батьки (один з батьків) або законні представники дитини можуть звернутися до закладу освіти, який вони обрали, для зарахування дитини.
4.24. Повторна комплексна оцінка фахівцями центру проводиться у разі:
  • переведення дитини з особливими освітніми потребами до інклюзивної (спеціальної) групи закладу дошкільної освіти або інклюзивного (спеціального) класу закладу загальної середньої освіти;
  • покращення або погіршення стану здоров’я дитини з особливими освітніми потребами, труднощів у засвоєнні навчальної програми.
В інших випадках фахівці центру забезпечують психолого-педагогічне супроводження такої дитини.
4.25. У разі коли батьки (один з батьків) або законні представники дитини з особливими освітніми потребами не погоджуються з висновком про комплексну оцінку, вони можуть звернутися до відповідного структурного підрозділу з питань діяльності центру для проведення повторної комплексної оцінки обласним психолого-педагогічним консиліумом (далі — консиліум).
Протягом 10 робочих днів з дати звернення батьків (одного з батьків) або законних представників відповідний структурний підрозділ з питань діяльності центру зобов’язаний організувати проведення повторної комплексної оцінки дитини з особливими освітніми потребами за місцем її проживання (перебування)/навчання чи в іншому місці за попереднім погодженням з батьками (одним з батьків) або законними представниками.
4.26. Повторна комплексна оцінка може проводитися за всіма або окремими напрямами залежно від освітніх потреб дитини з особливими освітніми потребами та наявної інформації про її розвиток.
4.27. За результатами повторної комплексної оцінки складається висновок про повторну комплексну оцінку, що є основою для розроблення індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами та надання їй психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг.
 
V. ОРГАНІЗАЦІЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ТА НАДАННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ТА КОРЕКЦІЙНО- РОЗВИТКОВИХ ПОСЛУГ ДИТИНІ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
 
5.1. Психолого-педагогічний супровід – це комплексна система заходів з організації освітнього процесу та розвитку дитини, передбачена індивідуальною програмою розвитку.
Корекційно-розвиткові послуги – це комплексна система заходів супроводження особи з особливими освітніми потребами у процесі навчання, що спрямовані на корекцію порушень шляхом розвитку особистості, її пізнавальної діяльності, емоційно-вольової сфери та мовлення.
5.2. Психолого-педагогічний супровід, психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги спрямовані на:
  • соціалізацію дітей з особливими освітніми потребами, розвиток їх самостійності та відповідних компетенцій;
  • формування компенсаційних способів діяльності як важливої умови підготовки дітей з особливими освітніми потребами до навчання в закладах дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти та міжшкільних ресурсних центрах (міжшкільних навчально-виробничих комбінатах);
  • розвиток навичок саморегуляції та саморозвитку дітей з урахуванням наявних знань, умінь і навичок комунікативної діяльності, становлення особистості.
За результатами комплексної оцінки фахівці центру визначають напрями, обсяг психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами (для дитини з інвалідністю – з урахуванням індивідуальної програми реабілітації) та забезпечують її надання шляхом проведення індивідуальних і групових занять:
  • надання рекомендацій щодо складення, виконання, коригування індивідуальних програм розвитку дітей з особливими освітніми потребами в частині надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг, змісту, форм та методів навчання відповідно до потенційних можливостей дитини;
  • забезпечення належних умов для навчання залежно від порушення розвитку дітей з особливими освітніми потребами (доступність приміщень, особливості облаштування робочого місця, використання технічних засобів тощо);
  • інформування батьків (одного з батьків) або законних представників дітей з особливими освітніми потребами про мережу закладів освіти.
Психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги надаються дітям з особливими освітніми потребами, які навчаються у закладах дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти та міжшкільних ресурсних центрах (міжшкільних навчально-виробничих комбінатах) та не отримують відповідної допомоги.
5.3. Педагогічне навантаження фахівців центру, які надають психолого- педагогічні, корекційно-розвиткові послуги дітям з особливими освітніми потребами, становить 18 годин на тиждень для безпосередньої роботи з такими дітьми, що становить ставку заробітної плати (посадовий оклад). Крім того, фахівці центру провадять інші види діяльності, зокрема надають консультації батькам (одному з батьків) або законним представникам, педагогічним працівникам, які беруть участь в інклюзивному навчанні.
 
VІ. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ
 
6.1. Центр має право:
6.1.1. Звертатися у порядку, передбаченому законодавством, до центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, а також підприємств і організацій незалежно від форм власності та підпорядкування, для отримання інформації та матеріалів, необхідних для виконання покладених на Центр завдань.
6.1.2. Укладати господарські угоди з підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності та підпорядкування, а також фізичними особами відповідно до законодавства.
6.1.3. Здійснювати співробітництво з іноземними організаціями відповідно до законодавства.
6.1.4. Залучати підприємства, установи та організації для реалізації своїх статутних завдань у визначеному законодавством порядку.
6.1.5. Здійснювати інші права, що не суперечать чинному законодавству.
6.1.6. Здійснювати оперативну діяльність по матеріально-технічному забезпеченню своєї роботи;
6.2. З метою якісного виконання покладених завдань центр зобов’язаний:
6.2.1. У разі виявлення складних життєвих обставин та/або ризику для життя і здоров’я дитини невідкладно інформувати службу у справах дітей за місцем проживання дитини, територіальний підрозділ Національної поліції;
6.2.2. Вносити пропозиції засновнику, уповноваженому органу управління щодо удосконалення діяльності центру, розвитку послуг для дітей з особливими освітніми потребами;
6.2.3. Залучати у разі потреби додаткових фахівців, у тому числі медичних працівників, працівників соціальних служб, фахівців інших центрів, працівників дошкільних навчальних закладів (ясел-садків) компенсуючого типу, спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів), навчально-реабілітаційних центрів, для проведення комплексної оцінки.
6.2.4. Створювати належні умови для високопродуктивної праці, забезпечувати додержання законодавства про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування;
 
VІІ. УПРАВЛІННЯ ЦЕНТРОМ
 
7.1. Управління Центром здійснюється відповідно до цього Статуту та діючого законодавства.
7.2. Орган управління майном:
7.2.1. Приймає рішення про реорганізацію та ліквідацію Центру;
7.2.2. Затверджує порядок проведення конкурсу на посаду директора Центру. Призначає на посаду та звільняє з посади директора Центру;
7.2.3.Затверджує порядок проведення конкурсу на посади педагогічних працівників Центру;
7.2.4.Затверджує штатний розпис Центру;
7.2.5.  Заслуховує звіт про діяльність Центру.
7.3. Відділ освіти райдержадміністрації:
7.3.1. Затверджує графік роботи Центру;
7.3.2. Залучає необхідних фахівців для надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг шляхом укладення цивільно-правових угод відповідно до запитів Центру;
7.3.3. Забезпечує створення матеріально-технічних умов, необхідних для функціонування Центру та організації інклюзивного навчання;
7.3.4. Проводить моніторинг виконання рекомендацій Центру підпорядкованими йому закладами освіти.
7.4. Поточне керівництво діяльності Центру здійснює директор, який призначається на посаду строком на три роки та звільняється з посади за рішенням сесії Мурованокуриловецької ради за результатами конкурсу, що проводиться уповноваженим органом – відділом освіти райдержадміністрації.
На посаду директора центру призначаються педагогічні працівники, які мають вищу освіту не нижче ступеня магістра або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста за спеціальністю “Спеціальна освіта”, “Корекційна освіта”, “Дефектологія”, “Психологія” та стаж роботи не менше п’яти років за фахом.
Строк найму, права, обов’язки і відповідальність директора, умови його матеріального забезпечення, інші умови найму визначаються контрактом який укладається з уповноваженим органом – відділом освіти райдержадміністрації.
7.5. Директора Центру може бути звільнено достроково на передбачених контрактом підставах відповідно до законодавства.
7.6. Директор Центру:
7.6.1. Планує та організовує роботу центру, видає відповідно до компетенції накази, контролює їх виконання, затверджує посадові інструкції фахівців центру;
7.6.2. Подає на затвердження Органу управління майном проекти змін до Статуту;
7.6.3. Визначає граничну чисельність працівників Центру;
7.6.4. Призначає на посади фахівців центру на конкурсній основі та звільняє їх з посад відповідно до законодавства;
7.6.5. Створює належні умови для продуктивної праці фахівців Центру, підвищення їх фахового і кваліфікаційного рівня, впровадження сучасних методик проведення психолого-педагогічної оцінки, новітніх технологій надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами;
7.6.6. Встановлює працівникам розміри премій, винагород, надбавок і доплат на передбачених колективним договором та законодавством умовах.
7.6.7. Укладає колективний договір за погодженням з уповноваженим органом.
7.6.8. Згідно розпоряджень та рішень Органу управління майном користується  майном Центру.
Розпоряджається коштами Центру, затверджує кошторис, укладає цивільно-правові угоди, забезпечує ефективність використання фінансових та матеріальних ресурсів Центру;
7.6.9. Забезпечує охорону праці, дотримання законності у діяльності центру;
7.5.10. Представляє Центр у відносинах з державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями;
7.6.11. Подає Органу управління майном річний звіт про діяльність Центру.
7.6.12. Вирішує інші питання діяльності Центру у відповідності із законодавством.
7.7. У своїй діяльності Центр підпорядковується Органу управління майном, Департаменту освіти і науки обласної державної адміністрації і Міністерству освіти і науки України.
 
VIІІ. КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
 
8.1. Діяльність центру забезпечують педагогічні працівники, які мають вищу освіту за спеціальністю “Спеціальна освіта”, “Корекційна освіта”, “Дефектологія”, “Психологія” за спеціалізацією логопеда, сурдопедагога, олігофренопедагога, тифлопедагога, а також практичні психологи, вчителі лікувальної фізкультури, медична сестра та бухгалтер.
8.2. На посади педагогічних працівників центру призначаються особи, які мають вищу педагогічну (психологічну) освіту не нижче ступеня магістра або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліст, при цьому не менше 60 відсотків яких повинні мати стаж роботи три роки за фахом.
8.3. Призначення на посади педагогічних працівників Центру здійснюється на конкурсній основі у порядку, визначеному Органом управління майном.
8.4. Обов’язки фахівців Центру визначаються відповідно до законодавства та посадових інструкцій.
8.5. Посади директора та фахівців центру прирівнюються до посад педагогічних працівників спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів) згідно з переліком педагогічних посад.
8.6. Гранична чисельність фахівців центру становить 12 осіб. У разі потреби центр може залучати додаткових фахівців шляхом укладення цивільно-правових угод відповідно до запитів з оплатою за фактично відпрацьований час.
8.7. Для надання психолого-педагогічної допомоги в Центрі вводяться такі посади:
8.7.1. Вчителя-логопеда з розрахунку одна штатна одиниця на 25-30 дітей з порушеннями мовлення або 15-20 дітей з тяжкими порушеннями мовлення, або 15 дітей дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення, або 12 дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення;
8.7.2. Вчителя-дефектолога з розрахунку одна штатна одиниця на 12-15 дітей з порушеннями слуху/зору/інтелектуального розвитку;
8.7.3. Практичного психолога з розрахунку одна штатна одиниця на  12-15 дітей, які мають порушення емоційно-вольової сфери/пізнавальних процесів;
8.7.4. Вчителя лікувальної фізкультури з  розрахунку одна штатна одиниця на 12-15 дітей, які мають порушення опорно-рухового апарату.
8.8. Посада прибиральника приміщень центру вводиться з розрахунку 0,5 штатної одиниці на кожні 50 кв. метрів площі, що прибирається.
8.9. За наявності автотранспортних засобів (автобусів) вводиться посада водія.
8.10. Кількісний склад фахівців центру визначається з урахуванням потреб територіальних особливостей, кількості дітей з особливими освітніми потребами.
                    
IХ. ФІНАНСОВО –ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ
 
9.1. Матеріально-технічна база Центру включає будівлі, споруди, приміщення, землю, комунікації, обладнання, транспортні засоби, інші матеріальні цінності, вартість яких відображена у балансі.
9.2. Майно, закріплене за Центром, належить йому на праві оперативного управління та не може бути вилученим, якщо інше не передбачено законодавством.
9.3. Фінансово-господарська діяльність Центру провадиться відповідно до бюджетного законодавства, законодавства про освіту та інших нормативно-правових актів.
9.4. Джерелами фінансування Центра є кошти державного, місцевого бюджетів, благодійні внески юридичних та фізичних осіб, інші джерела, не заборонені законодавством.
9.5. Центр самостійно здійснює оперативний, бухгалтерський облік, веде статистичну, бухгалтерську та іншу звітність і подає її органам, уповноваженим здійснювати контроль за відповідними напрямами діяльності Центру у визначеному законодавством порядку.
9.6. Керівництво Центру несе відповідальність перед Органом управління майном, уповноваженим органом управління та перед іншими органами за достовірність та своєчасність подання фінансової, статистичної та іншої звітності.
 

Х. ПОВНОВАЖЕННЯ ТРУДОВОГО КОЛЕКТИВУ

 
10.1. Трудовий колектив Центру складається з усіх громадян, які своєю працею беруть участь у його діяльності на основі трудового договору (контракту, угоди) або інших форм, що регулюють трудові відносини працівника із Центром.
10.2. Трудові та соціальні відносини трудового колективу з адміністрацією Центру регулюються колективним договором.
10.3. Право укладання колективного договору від імені власника надається директору Центру за погодженням з уповноваженим органом, а від імені трудового колективу - уповноваженому ним органу.
Сторони колективного договору звітують на загальних зборах колективу не менш ніж один раз на рік.
10.4. Питання щодо поліпшення умов праці, життя і здоров'я, гарантії обов'язкового медичного страхування працівників Центру та їх сімей, а також інші питання соціального розвитку вирішуються трудовим колективом відповідно до законодавства, цього Статуту та колективного договору.
10.5. Оплата праці педагогічних працівників Центру здійснюються за рахунок освітньої субвенції. Оплата інших працівників здійснюється за рахунок місцевого бюджету.
Для педагогічних працівників Центру діючим законодавством передбачені всі пільги і переваги, тривалість щорічної відпустки, встановлені для вчителів спеціальних закладів загальної середньої освіти.
Форми і системи оплати праці, норми праці, тарифні ставки, схеми посадових окладів, умови запровадження та розміри надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних, компенсаційних і гарантійних виплат встановлюються у колективному договорі з дотриманням норм і гарантій, передбачених законодавством, Генеральною та Галузевою угодами.
Мінімальна заробітна плата працівників не може бути нижчою від встановленого законодавством мінімального розміру заробітної плати.
10.6. Оплата праці працівників Центру здійснюється у першочерговому порядку. Усі інші платежі здійснюються Центром після виконання зобов'язань щодо оплати праці.
10.7. Працівники Центру провадять свою діяльність відповідно до Статуту, колективного договору та посадових інструкцій згідно з законодавством.
 
XІ. ПРИПИНЕННЯ ЦЕНТРУ
 
11.1. Діяльність Центру припиняється в результаті його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації за рішенням Органу управління майном, або рішенням суду згідно чинного законодавства України. Припинення діяльності Центру здійснюється комісією з припинення (комісією з реорганізації, ліквідаційною комісією), утвореною органом, що прийняв рішення про реорганізацію, ліквідацію.
11.2. Порядок і строки проведення ліквідації, а також строки пред’явлення вимог кредиторами визначаються органом, який прийняв рішення про ліквідацію Центру. З моменту призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження щодо управління Центром.
11.3. Майно ліквідованого Центру після його ліквідації залишається у спільній комунальній власності територіальних громад сіл та селищ Мурованокуриловецького району та використовується за рішення Органу управління майном.
11.4. Центр повинен бути ліквідований протягом 6-ти місяців з дня опублікування оголошення в районній газеті “Наше Придністров’я” про його ліквідацію.
11.5. Під час реорганізації Центру його права та обов’язки переходять до правонаступника.
11.6. При реорганізації чи ліквідації Центру працівникам гарантується додержання їх прав відповідно до вимог чинного законодавства України.
11.3. Центр вважається реорганізованим (ліквідованим) з дня внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань відповідного запису в установленому порядку.
 
XІІ. ВНЕСЕННЯ ЗМІН ТА ДОПОВНЕНЬ ДО СТАТУТУ
 
12.1. Зміни та доповнення до цього Статуту у разі потреби вносяться Органом Управління майном шляхом викладення його у новій редакції та реєструються в установленому законом порядку.
 
Керуюча справами
виконавчого апарату районної ради                                                                        Т. Покалюк
   
 
Додаток  2
до рішення ______ сесії
районної ради 7 скликання
від  _____________ 2018 року
 
 
 
ПОЛОЖЕННЯ
про конкурс на посаду директора комунальної установи Інклюзивно-ресурсний центр Мурованокуриловецької районної ради Вінницької області
 
  1. Загальні положення
 
1. Дане Положення розроблене на підставі постанови Кабінету Міністрів України  від 12 липня 2017 року № 545 “Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр” та визначає процедуру проведення конкурсу на заміщення вакантної посади директора комунальної установи “Інклюзивно-ресурсний центр Мурованокуриловецької ради Вінницької області” (далі - ІРЦ) і порядок його призначення.
2. Рішення про оголошення конкурсу на посаду директора ІРЦ приймається начальником відділу освіти Мурованокуриловецької ради райдержадміністрації.
3. Конкурс складається з таких етапів:
3.1. Оголошення конкурсу на посаду директора та його оприлюднення;
3.2. Формування відділом освіти райдержадміністрації складу конкурсної комісії;
3.3. Приймання документів від осіб, які бажають взяти участь у конкурсі;
3.4. Проведення іспиту та визначення його результатів;
3.5. Проведення співбесіди та визначення її результатів;
3.6. Прийняття рішення комісією про рекомендацію Мурованокуриловецькій районній раді прийняття рішення про призначення переможця конкурсу на посаду директора ІРЦ;
3.7. Призначення рішенням сесії Мурованокуриловецької районної ради директора;
3.8. Укладання відділом освіти райдержадміністрації контракту з директором ІРЦ.
4. Організацію та проведення конкурсного добору, а також роботу конкурсної комісії забезпечує відділ освіти райдержадміністрації.
5. Підставою для проведення конкурсного відбору є наказ начальника відділу освіти райдержадміністрації. Підставами для прийняття відповідного наказу є:
  • утворення нового ІРЦ;
  • наявність вакантної посади директора ІРЦ;
  • прийняття рішення щодо припинення контракту з директором ІРЦ.
6. Оголошення про проведення конкурсного відбору оприлюднюється в місцевих засобах масової інформації, на офіційних веб-сайтах Мурованокуриловецької районної ради, відділу освіти райдержадміністрації та  ІРЦ (у разі наявності веб-сайту) не пізніше, ніж за один місяць до початку проведення конкурсного відбору.
7. Оголошення про проведення конкурс має містити:
– найменування і місцезнаходження ІРЦ;
– кваліфікаційні вимоги до претендентів на посаду (далі – претенденти);
– перелік документів, які необхідно подати для участі в конкурсному відборі та строк їх подання;
– дата, місце та етапи проведення конкурсного відбору;
– прізвище, ім’я, по батькові, номер телефону та адресу електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію про проведення конкурсного відбору.
В оголошенні може міститися додаткова інформація, що не суперечить чинному законодавству.
8. Строк подання документів для участі в конкурсному відборі не може становити менше 20 та більше 30 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсного відбору.
ІІ. Склад, порядок формування і повноваження конкурсної комісії
1. Конкурс на зайняття вакантної посади проводить комісія у складі голови, секретаря і членів комісії. Голова та секретар конкурсної комісії обираються на першому засіданні комісії шляхом відкритого голосування. Конкурсна комісія  складається з п’яти осіб.
2. Персональний склад конкурсної комісії та зміни до нього (за потреби) затверджує своїм наказом начальник відділу освіти райдержадміністрації. Персональний склад конкурсної комісії має бути сформований протягом 10 днів після оголошення конкурсу.
3. До складу конкурсної комісії входять представники:
  • відділу освіти райдержадміністрації;
  • районної ради;
  • районної організації профспілки працівників освіти;
  • заступник голови райдержадміністрації.
4. Не допускається втручання в діяльність конкурсної комісії будь-яких органів влади, а також учасників конкурсу.
5. Засідання конкурсної комісії вважається правочинним, якщо на ньому присутні не менше двох третин від загального складу членів комісії. Рішення комісії приймається більшістю голосів від загального складу комісії. В разі, якщо розподіл голосів є рівним, вирішальним є голос голови комісії.
 
ІІІ. Подання документів для участі в конкурсі та вимоги до кандидата
1. Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, подає (особисто або поштою) такі документи:
1.1. Копію паспорта громадянина України та ідентифікаційного номеру;
1.2. Письмову заяву про участь у конкурсі;
1.3. Копію (копії) документа (документів) про освіту;
1.4. Копію трудової книжки;
1.5. Заповнений особовий листок по обліку кадрів з автобіографією.
1.6. Згоду на збір та обробку персональних даних відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”;
1.7. Мотиваційний лист довільної форми.
2. Особа може надати інші документи, які, на її думку, підтверджують її професійні чи моральні якості. Прийом та реєстрація документів від претендентів на посаду директора ІРЦ здійснюється відділом освіти райдержадміністрації. Особа, яка подає документи, відповідає за достовірність поданої інформації.
3. Особи, які подали необхідні документи для участі у конкурсі, є кандидатами на зайняття вакантної посади (далі - кандидати).
4. Документи, надіслані поштою або подані особисто в останній день приймання документів після закінчення робочого часу, не розглядаються.
5. На посаду директора ІРЦ призначаються педагогічні працівники, які мають вищу освіту не нижче ступеня магістра або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста за спеціальністю “Спеціальна освіта”, “Корекційна освіта”, “Дефектологія”,  “Психологія” та стаж роботи не менше п’яти років за фахом.
6. У разі невідповідності наданих документів встановленим вимогам, кандидати на заміщення вакантної посади до конкурсного відбору не допускаються, про що впродовж трьох днів  письмово повідомляються відділом освіти райдержадміністрації.
7. Директор Центру призначається на посаду за результатами конкурсного відбору рішенням сесії Мурованокуриловецької районної ради на контрактній основі строком на три роки. Права, обов’язки і відповідальність директора, умови його матеріального забезпечення, інші умови найму визначаються контрактом. Директора Центру може бути звільнено достроково на передбачених контрактом підставах відповідно до вимог чинного законодавства.
 
IV. Добір кандидатів на посаду директора ІРЦ та їх призначення
1. Конкурсний добір проводиться публічно.
2. Відділ освіти райдержадміністрації забезпечує ведення протоколів засідань конкурсної комісії та розміщує матеріали засідань конкурсної комісії на своєму офіційному веб-сайті або на сайті районної ради.
3. Відділ освіти райдержадміністрації, не пізніш як за 3 дні до дня проведення першого засідання конкурсної комісії, повідомляє кандидатів про час та місце проведення засідання конкурсної комісії.
4. Конкурс передбачає складання кваліфікаційного іспиту та проведення співбесіди.
5. Кваліфікаційний іспит кандидатів на посаду директора ІРЦ проводиться за напрямами:
– знання законодавства у сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами;
– знання основ спеціальної педагогіки;
– знання Положення про інклюзивно-ресурсний центр, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.07.2017 №545.
Іспит складається з шести питань письмово за вказаними напрямками.
6. Для визначення результатів іспиту використовується така система:
–  2 бали виставляються кандидатам, які в повному обсязі розкрили суть питання;
–  1 бал виставляється кандидатам, які розкрили питання фрагментарно;
–  0 балів виставляється кандидатам, які не відповіли на питання.
7. Кандидати, які за результатами іспиту набрали не менше 6 балів, допускаються до співбесіди.
8. Співбесіда проводиться з метою оцінки відповідності досвіду, досягнень, компетенції, особистих якостей вимогам до професійної компетентності кандидата та до відповідних посадових обов’язків.
Під час співбесіди не ставляться запитання щодо політичних поглядів, релігії, матеріального становища, етнічного чи соціального походження або питання, які можуть бути розцінені як дискримінаційні.
9. За результатами співбесіди конкурсна комісія приймає рішення про визначення переможця конкурсу шляхом відкритого голосування. Конкурсна комісія протягом одного робочого дня після завершення співбесіди надає кандидатам письмовий висновок щодо результатів конкурсного відбору.
10. Кожен претендент може надати обґрунтовані заперечення щодо висновку до відділу освіти райдержадміністрації, районної державних адміністрацій не пізніше, ніж через три  робочих дні з дати його отримання.
11. За умови відсутності заперечень від інших кандидатів щодо результатів конкурсу конкурсна комісія протягом двох робочих днів подає до районної ради письмовий висновок щодо результатів конкурсного відбору та інші документи про переможця конкурсу, необхідні для прийняття рішення районної ради.
12. Після прийняття рішення районної ради щодо призначення переможця конкурсу директором ІРЦ начальником відділу освіти райдержадміністрації укладається з ним контракт строком на три роки.
13. Конкурсний відбір визнається таким, що не відбувся, в разі, коли:
– відсутні заяви про участь у конкурсному відборі;
– жоден з кандидатів не пройшов конкурсного відбору.
14. Якщо конкурсний відбір не відбувся, у місячний термін проводиться повторний конкурсний відбір.
15. Результати конкурсного відбору оприлюднюється в місцевих засобах масової інформації та на офіційному веб-сайті районної ради, відділу освіти та ІРЦ (у разі наявності веб-сайту) не пізніше, ніж 45 днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсу.
 
 
Керуюча справами
виконавчого апарату районної ради                                                           Т. Покалюк
  

       Додаток  3
до рішення ______ сесії
районної ради 7 скликання
від  _____________ 2018 року
 
ПОРЯДОК
проведення конкурсу на заміщення вакантних посад фахівців комунальної установи “Інклюзивно-ресурсний центр Мурованокуриловецької районної ради Вінницької області
 
І. Загальні питання
 
1. Цей Порядок визначає процедуру проведення конкурсу на заміщення вакантних посад фахівців комунальної установи “Інклюзивно-ресурсний центр Муровано-куриловецької районної ради Вінницької області” (далі - вакантна посада), метою якого є добір осіб, здатних професійно виконувати посадові обов’язки.
2. Проведення конкурсу здійснюється відповідно до професійної компетентності кандидатів на заміщення вакантних посад фахівців інклюзивно-ресурсного центру (далі – ІРЦ) на основі оцінювання їх особистих досягнень, знань, умінь і навичок, моральних і ділових якостей для належного виконання посадових обов’язків.
2.1. Вимоги до кандидатів:
  • вища освіта не нижче ступеня магістра або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста за спеціальністю “Спеціальна освіта”, “Корекційна освіта”, “Дефектологія”, “Психологія”, “Фізичне виховання” (лікувальна фізкультура) за спеціалізацією логопеда, сурдопедагога, олігофренопедагога, тифлопедагога;
  • стаж роботи за фахом не менше трьох років.
3. Конкурс проводиться з дотриманням принципів:
  • законності;
  • прозорості;
  • забезпечення рівного доступу;
  • недискримінації;
  • доброчесності;
  • надійності та відповідності методів іспиту.
4. Конкурс оголошується директором ІРЦ. Організаційні заходи щодо здійснення та проведення конкурсного відбору здійснює відділ освіти райдержадміністрації.
5. Конкурсний відбір проводиться поетапно:
5.1. Публікація оголошення про проведення конкурсного відбору в районній газеті “Наше Придністров’я”;
5.2. Прийом документів від осіб, які бажають взяти участь у конкурсному відборі;
5.3. Попередній розгляд поданих документів на відповідність встановленим законодавством вимогам;
5.4. Проведення іспиту та визначення його результатів;
5.5. Проведення співбесіди та визначення її результатів;
5.6. Визначення результатів конкурсного відбору;
5.7. Оприлюднення результатів конкурсу.
 
 
ІІ. Вимоги щодо оприлюднення інформації про вакантні посади та оголошення про проведення конкурсу
 
1. Оголошення про проведення конкурсного відбору оприлюднюється в районній газеті “Наше Придністров’я” не пізніше, ніж за один місяць до початку проведення конкурсного відбору.
2. Оголошення про проведення конкурсу повинно містити:
  • найменування і місцезнаходження ІРЦ;
  • найменування посад та умови оплати праці;
  • кваліфікаційні вимоги до претендентів на посаду (далі – претенденти);
  • перелік документів, які необхідно подати для участі в конкурсному відборі, та строк їх подання;
  • дата, місце та етапи проведення конкурсного відбору;
  • прізвище, ім’я, по батькові, номер телефону та адресу електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію про проведення конкурсного відбору.
В оголошенні може міститися додаткова інформація, що не суперечить законодавству.
3. Строк подання документів для участі в конкурсному відборі не може становити менше 20 та більше 30 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсного відбору.
 
ІІІ. Прийняття та розгляд документів для участі в конкурсі
 
1. Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, подає (особисто або поштою) конкурсній комісії такі документи:
  • копію паспорта громадянина України;
  • письмову заяву про участь у конкурсі, до якої додається резюме у довільній формі (Додаток 1);
  • копію трудової книжки;
  • копію (копії) документа (документів) про освіту із додатками, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
  • письмову згоду на збір та обробку персональних даних (Додаток 2).
Особа, яка бажає взяти участь у конкурсному відборі, має право додати до заяви про участь у конкурсі інші документи, не передбачені в оголошенні про проведення конкурсу.
2. Прийом та реєстрація документів від претендентів на посаду здійснюється відділом освіти райдержадміністрації.
3. У разі надіслання документів поштою датою подання документів вважається дата, зазначена в поштовому штемпелі.
4. У разі невідповідності наданих документів встановленим вимогампретенденти на заміщення вакантної посади до конкурсного відбору не допускаються, про що впродовж трьох днів їм повідомляється відділом освіти райдержадміністрації.
5. Документи, подані після закінчення встановленого строку, не розглядаються та повертаються особам, які їх подали.
6. Усі претенденти, які своєчасно подали документи для участі у конкурсі, письмово повідомляються про прийняте рішення щодо їх кандидатур не пізніше ніж протягом десяти календарних днів з дати закінчення строку подання документів.
 
ІV. Склад, порядок формування і роботи та повноваження конкурсної комісії
 
1. Для проведення конкурсного відбору директором ІРЦ утворюється конкурсна комісія, до складу якої входить не менше 7 осіб, зокрема:
  • начальник відділу освіти райдержадміністрації (голова Комісії);
  • директор ІРЦ;
  • керівники закладів дошкільної та загальної середньої освіти;
  • представники закладів охорони здоров’я, соціального захисту населення;
  • представники профспілки;
  • представники засновника.
До участі у роботі комісії можуть бути залучені фахівці ІРЦ, працівники  обласних, міських ресурсних центрів з підтримки інклюзивної освіти, а також представники громадськості.
2. Членом конкурсної комісії не може бути особа, яка:
  • є недієздатною;                                        
  • має судимість за вчинення злочину, якщо така судимість не погашена або не знята в установленому законом порядку, або на яку протягом останнього року накладалося адміністративне стягнення за вчинення корупційного правопорушення;
  • є близькою особою учасника конкурсу або особою, яка може мати конфлікт інтересів відповідно до Закону України “Про запобігання корупції”.
3. Засідання конкурсної комісії вважається правомочним, якщо на ньому присутні не менше дві третіх членів загальної комісії. Рішення конкурсної комісії приймається більшістю голосів, присутніх на засіданні.
 
V . Порядок проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад
фахівців ІРЦ
 
1. Конкурс передбачає складання кваліфікаційного іспиту та проведення співбесіди. Кваліфікаційний іспит фахівців ІРЦ проводиться за напрямами:
  • знання законодавства у сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами;
  • знання основ спеціальної педагогіки.
2. Іспит складається з 3-х питань за напрямками, визначеними у пункті 1 цього Порядку. Загальний час для проведення іспиту повинен становити не більш, як 60 хвилин.
3. Для визначення результатів іспиту використовується така система:
  • 3 бали виставляються кандидатам, які в повному обсязі розкрили суть питання;
  • 2 бали виставляється кандидатам, які розкрили питання фрагментарно;
  • 0 балів виставляється кандидатам, які не відповіли на питання, або надали невірну відповідь.
4. Члени Комісії визначають результати письмового іспиту згідно з пунктом 3 цього Порядку.
5. Кандидати, які за результатами іспиту набрали 6 балів, допускаються до співбесіди.
6. Співбесіда проводиться з метою оцінки відповідності досвіду, досягнень, компетенції, особистих якостей вимогам до професійної компетентності кандидата та до відповідних посадових обов’язків.
Під час співбесіди не ставляться запитання щодо політичних поглядів, релігії, соціального та етнічного походження, матеріального становища, або питання, які можуть бути розцінені як дискримінаційні.
Перелік вимог, відповідно до яких проводиться співбесіда, визначається конкурсною комісією згідно з умовами проведення конкурсу.
7. Для оцінювання кожної окремої вимоги до професійної компетентності на співбесіді використовується така система:
  • 2 бали виставляються кандидатам, які відповідають вимозі;
  • 1 бал виставляється кандидатам, які не повною мірою відповідають вимозі;
  • 0 балів виставляється кандидатам, які не відповідають вимозі.
8. Визначення результатів співбесіди здійснюється кожним членом комісії індивідуально та фіксується у відомості про результати співбесіди.
9. Визначення остаточних результатів конкурсу здійснюється у балах як середнє арифметичне значення індивідуальних оцінок.
10. Підсумковий рейтинг кандидатів визначається шляхом додавання середніх оцінок за кожний етап конкурсу.
11. Сума таких оцінок є підсумковим рейтингом кандидата, за допомогою якого визначається переможець конкурсу.
12. Якщо два і більше кандидатів мають однаковий загальний рейтинг, переможець конкурсу визначається шляхом відкритого голосування членів Комісії.
13. Конкурсна комісія протягом одного робочого дня після завершення співбесіди надає претендентам та засновнику висновок щодо результатів конкурсного відбору.
14. Кожен претендент може надати обґрунтовані заперечення щодо висновку до відділу освіти райдержадміністрації не пізніше, ніж через три  робочих дні з дати його отримання.
15. За умови відсутності заперечень від інших претендентів директор ІРЦ призначає на посаду фахівця переможця відповідно до вимог законодавства про працю.
16. Конкурсний відбір визнається таким, що не відбувся, в разі, коли:
  • відсутні заяви про участь у конкурсному відборі;
  • жоден з претендентів не пройшов конкурсного відбору;
  • конкурсною комісією не визначено претендента.
17. Якщо конкурсний відбір не відбувся, у місячний термін проводиться повторний конкурсний відбір.
18. Результати конкурсного відбору оприлюднюється в районній газеті “Наше Придністров’я” та на офіційному веб-сайті ІРЦ (у разі наявності веб-сайту) не пізніше, ніж 45 днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсу.
 
 
 
 
Керуюча справами
виконавчого апарату районної ради                                                                Т. Покалюк
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

                  Додаток 1
до Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад фахівців комунальної установиІнклюзивно-ресурсний центр Мурованокуриловецької районної ради Вінницької області
 
                                                                                     
                                                                                      Конкурсній комісії
                                                                    
(прізвище, ім'я та по батькові кандидата)
який (яка) проживає за адресою:
                                                                    
номер телефону                                        
 

ЗАЯВА

Прошу допустити мене до участі в конкурсі на зайняття посади фахівця комунальної установи “Інклюзивно-ресурсний центр Мурованокуриловецької районної ради Вінницької області
 _____________________________________________________________________________
 
з метою_______________________________________________________________________
                                  (зазначення основних мотивів щодо зайняття посади)
_____________________________________________________________________________
 
Додаток:   резюме в довільній формі.
 
«____» _____________ 20_____ р.    ______________                _____________________
                                                                                                                           (підпис)                                                                                        (прізвище, ім'я та по батькові)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                    Додаток 2
до Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад фахівців комунальної установиІнклюзивно-ресурсний центр Мурованокуриловецької районної ради Вінницької області
 
Конкурсній комісії
                                                                    
    (прізвище, ім'я та по батькові кандидата)
який (яка) проживає за адресою:
                                                                    
номер телефону                                        
 
ЗАЯВА
 
Відповідно до Закону України “Про захист персональних даних” (від 01.06.2010                № 2297-VI) надаю згоду на обробку моїх особистих персональних даних з первинних джерел (у т. ч. паспортні дані, відомості з документів про освіту, відомості, які надаю про себе тощо) під час проведення конкурсу на заміщення вакантної посади _____________________________________________________________________________
(назва посади)
 
 
«____» _____________ 20_____ р.    ________________                ______________________
                                                                                                                            (підпис)                                                                                             (прізвище, ім'я та по батькові)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                        Додаток 3
до Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад фахівців комунальної установиІнклюзивно-ресурсний центр Мурованокуриловецької районної ради Вінницької області
 
                                                                                                                                                                          
ВІДОМОСТІ
про результати конкурсу
Прізвище, ім'я та по батькові кандидата Вимоги Оцінка члена комісії Оцінка   члена комісії Оцінка члена комісії Оцінка
члена
комісії
Оцінка   члена комісії Оцінка   члена комісії Оцінка   члена комісії Середній бал  
Сума балів
 
Кандидат №1: Знання законодавства в сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами                  
знання основ спеціальної педагогіки                
Кандидат №2: Знання законодавства в сфері освіти дітей з
особливими освітніми потребами
                 
  знання основ спеціальної педагогіки                
 
 
Голова комісії                                   _______________                             _____________________________
                                                                               (підпис)                                                                        (прізвище, ім'я та по батькові)
 
 
 
  
 
 
 
 
 

                        Додаток 4
до Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад фахівців комунальної установиІнклюзивно-ресурсний центр Мурованокуриловецької районної ради Вінницької області
 
 
 
 
 
Прізвище, ім'я та по батькові кандидата Вимоги Оцінка члена комісії Оцінка члена комісії Оцінка   члена комісії Оцінка   члена комісії Оцінка члена комісії Оцінка
члена
комісії
Оцінка   члена комісії Середній бал Сума балів
   Кандидат №1: Вимога 1                  
Вимога 2                
Вимога 3                
Кандидат №2: Вимога 1                  
Вимога 2                
Вимога 3                
 
    
 
 
 
 
 
ВІДОМОСТІ
про результати співбесіди
        
Голова комісії                                   _______________                             _____________________________
                                                                               (підпис)                                                                        (прізвище, ім'я та по батькові)
 
 
 
 
 
 
                        Додаток 5
до Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад фахівців комунальної установиІнклюзивно-ресурсний центр Мурованокуриловецької районної ради Вінницької області
 

ЗВЕДЕНА ВІДОМІСТЬ

середніх балів
 
 
Прізвище, ім'я та по батькові кандидата
Види оцінювання Кількість балів Загальна кількість
балів
Кандидат №1: Іспит    
Співбесіда  
  Кандидат №2: Іспит    
Співбесіда  
 
Голова комісії:                                  _______________                             _____________________________
                                                                                       (підпис)                                                                                                            (прізвище, ім'я та по батькові)
 

 
 
                        Додаток 6
до Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад фахівців комунальної установиІнклюзивно-ресурсний центр Мурованокуриловецької районної ради Вінницької області

ПІДСУМКОВИЙ РЕЙТИНГ КАНДИДАТІВ

 
 
Прізвище, ім'я та по батькові кандидата
 
Загальна кількість балів
 
Рейтинг
     
     
 
 
Голова комісії:                                  _______________                             _____________________________
                                                                                            (підпис)                                                                                          (прізвище, ім'я та по батькові)