ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 7/26

                                                                        Р І Ш Е Н Н Я 

 
 
_______________ 2018 року                                                                                                                                                                                                                         ___ сесія 7 скликання
 
Про хід виконання Районної програми забезпечення
функціонування Центру надання адміністративних
послуг Мурованокуриловецької районної державної
адміністрації на 2015-2018 роки та Районну програму
забезпечення  функціонування Центру надання
адміністративних послуг Мурованокуриловецької
районної державної адміністрації на 2019-2022 роки
 
Відповідно до пункту 16 частини першої статті 43 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, заслухавши інформацію начальника відділу надання адміністративних послуг райдержадміністрації Мороза В.В. “Про хід виконання Районної програми забезпечення функціонування Центру надання адміністративних послуг Мурованокуриловецької районної державної адміністрації на 2015-2018 роки та Районну програму забезпечення  функціонування Центру надання адміністративних послуг Муровано-куриловецької районної державної адміністрації на 2019-2022 роки”, з метою побудови ефективної системи надання адміністративних послуг та функціонування Центру надання адміністративних послуг, враховуючи пропозиції районної державної адміністрації, висновок постійної комісії районної ради з питань бюджету, районна рада вирішила:
  1. Інформацію начальника відділу надання адміністративних послуг райдержадміністрації Мороза В.В. “Про хід виконання Районної програми забезпечення функціонування Центру надання адміністративних послуг Мурованокуриловецької районної державної адміністрації на 2015-2018  роки та Районну програму забезпечення функціонування Центру надання адміністративних послуг Мурованокуриловецької районної державної адміністрації на 2019-2022 роки” взяти до відома.
  2. Затвердити Районну програму забезпечення функціонування Центру надання адміністративних послуг Мурованокуриловецької районної державної адміністрації на 2019-2022 роки (далі – Програма) згідно з додатком.
  3. Фінансування Програми здійснювати з місцевого бюджету та інших джерел, не заборонених законодавством.
  4. Начальнику відділу надання адміністративних послуг райдерж-адміністрації Морозу В.В. про хід виконання Програми щорічно інформувати районну раду до 5 лютого.
  5. Вважати такими, що виконані та зняти з контролю:
  • рішення 32 сесії районної ради 6 скликання від 19.06.2015 №501 “Про районну програму забезпечення функціонування Центру надання адміністративних послуг Мурованокуриловецької райдержадміністрації на 2015 - 2016 роки”;
  • рішення 33 сесії районної ради 6 скликання від 18.09.2015 №524 “Про внесення змін до Районної програми забезпечення функціонування Центру надання адміністративних послуг Мурованокуриловецької райдерж-адміністрації на 2015-2016 роки, затвердженої рішенням 32 сесії районної ради 6 скликання від 19.06.2015 №501”;
  • рішення 3 сесії районної ради 7 скликання від 14.01.2016 №45 “Про внесення змін до Районної програми забезпечення функціонування Центру надання адміністративних послуг Мурованокуриловецької райдерж-адміністрації на 2015 – 2016 роки, затвердженої рішенням 32 сесії районної ради 6 скликання від 19.06.2015 №501 (зі змінами)”;
  • рішення 5 сесії районної ради 7 скликання від 27 квітня 2016 №84 “Про внесення змін до Районної програми забезпечення функціонування Центру надання адміністративних послуг Мурованокуриловецької райдерж-адміністрації на 2015-2016 роки, затвердженої рішенням 33 сесії районної ради 6 скликання від 18.09.2015 №524 (зі змінами)”;
  • рішення 11 сесії районної ради 7 скликання від 24.03.2017 №174 “Про хід виконання Районної програми забезпечення функціонування Центру надання адміністративних послуг Мурованокуриловецької райдерж-адміністрації на 2015-2016 роки, затвердженої рішенням 32 сесії районної ради 6 скликання від 19.06.2015 №501 та продовження терміну її дії на 2017 рік”;
  • рішення 15 сесії районної ради 7 скликання від 29.09.2017 №227 “Про внесення змін до Районної програми забезпечення функціонування Центру надання адміністративних послуг Мурованокуриловецької райдерж-адміністрації на 2015-2017 роки, затвердженої рішенням 33 сесії районної ради 6 скликання від 18.09.2015 №524 (зі змінами)”;
  • рішення 20 сесії районної ради 7 скликання від 16.03.2018 №280 “Про хід виконання Районної програми забезпечення функціонування Центру надання адміністративних послуг Мурованокуриловецької райдерж-адміністрації на 2015-2017 роки, затвердженої рішенням 32 сесії районної ради 6 скликання від 19.06.2015 №501 (зі змінами) та продовження терміну її дії на 2018 рік”.
  1. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань бюджету (Загороднюк В.В.).
 
 
Голова районної ради                                                                           С. Кушнір
 
         Додаток
до рішення __ сесії
районної ради 7 скликання 
від _______________2018 року
 
 
 
РАЙОННА ПРОГРАМА
забезпечення функціонування Центру надання адміністративних послуг
Мурованокуриловецької районної державної адміністрації на 2019-2022 роки
(далі – Програма)
 
 
 
1. Паспорт Програми
 
1. Назва Районна програма забезпечення функціонування Центру надання адміністративних послуг Мурованокуриловецької районної державної адміністрації на 2019-2022 роки
2. Підстава для розробки Програми Закони України “Про адміністративні послуги”, “Про місцеві державні адміністрації”, “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”, розпорядження Кабінету Міністрів України №90-р від 15.02.2006  “Про схвалення Концепції розвитку системи надання адміністративних послуг органами виконавчої влади”, №523-р від 16.05.2014  “Про деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг”
3. Ініціатор розроблення Програми Мурованокуриловецька районна державна адміністрація
4. Розробники Програми Відділ надання адміністративних послуг райдержадміністрації за участі інших управлінь та  відділів райдержадміністрації.
5. Відповідальні виконавці Програми Районна державна адміністрація, її структурні підрозділи та органи місцевого самоврядування
6. Учасники та виконавці Програми Районна державна адміністрація, її структурні підрозділи та органи місцевого самоврядування
7. Мета  Програми Створення зручних і сприятливих умов для отримання послуг громадянами, суб’єктами господарювання, забезпечення відкритості інформації про діяльність органів виконавчої влади.
8. Фінансування В межах кошторисних призначень з місцевого бюджету та інших джерел, не заборонених законодавством
9. Загальний обсяг фінансування  Програми, всього 135,0 тис.грн.
10. Координація роботи та контроль за виконанням заходів Програми Координацію та взаємне інформування учасників Програми здійснює районна державна адміністрація.
Контроль за цільовим та ефективним використанням коштів покладається на фінансове управління райдержадміністрації та постійну комісію районної ради з питань бюджету.
 
2. ЗАГАЛЬНІ  ПОЛОЖЕННЯ
 
Програма розроблена з метою реалізації вимог Закону України “Про адміністративні послуги” у відповідності із Законом України “Про місцеві державні адміністрації”, Законом України “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”, розпорядження голови районної державної адміністрації від 26.11.2013 №303 “Про створення Центру надання адміністративних послуг у Мурованокуриловецькому районі”.
Районна програма забезпечення діяльності Центру надання адміністративних послуг (далі - ЦНАП) Мурованокуриловецької районної державної адміністрації розроблена із врахуванням вимог вказаних нормативних актів та спрямована на втілення у практику нових підходів у взаємовідносинах органів виконавчої влади та громадян за принципом “єдиного вікна”, що дасть можливість громадянам отримувати в одному приміщенні послуги різних адміністративних органів.
Програма встановлює єдині засади організації роботи структурних підрозділів райдержадміністрації та органів виконавчої влади району з надання якісних адміністративних послуг замовникам (фізичним та юридичним особам) через ЦНАП шляхом його співпраці із суб'єктами надання адміністративних послуг.
 
 
3. МЕТА  ПРОГРАМИ
 
Метою програми є побудова ефективної системи надання адміністративних послуг органами виконавчої влади району шляхом функціонування Центру надання адміністративних послуг.
Однією з актуальних проблем при формуванні громадянського суспільства є потреба в розвитку та підтримці довіри громадян до органів влади та місцевого самоврядування. Саме Закон України “Про адміністративні послуги” несе нову ідеологію – ідеологію служіння громадянам з боку держави.
Складовою частиною нових реформ є своєчасне, повне і якісне надання адміністративних послуг.
 Існуюча в районі організація надання адміністративних послуг характеризується в даний час багатьма недоліками і проблемами об'єктивного і суб'єктивного характеру, що створюють незручності для громадян району:
- відсутність достатньої інформації щодо порядку надання адміністративних послуг;
- органи виконавчої влади району розміщені в різних приміщеннях;
- у більшості виконавчих органів існують обмежені дні та години прийому;
- необхідність звернення до декількох органів виконавчої влади для вирішення питань, що передують отриманню кінцевого документа як результату надання адміністративної послуги. Одержувачу послуг необхідно здійснити багато погоджувальних дій у значної кількості органів виконавчої влади, що збільшує термін отримання адміністративної послуги;
- строки, встановлені для надання деяких послуг, є необґрунтовано тривалими;
- наявність різноманітних баз даних органів виконавчої влади та інших відомств, не пов'язаних між собою, та необхідність збору одержувачем послуг підтверджуючої інформації з різних організацій для отримання кінцевого результату;
- відсутність єдиної системи взаємодії органів виконавчої влади щодо надання адміністративних послуг;
- недостатній організаційний та технічний рівень комунікації між суб'єктами надання адміністративних послуг;
- відсутність відкритої та зрозумілої інформації щодо надання адміністративних послуг;
- часті зміни порядку надання адміністративних послуг;
- ставлення посадових осіб до одержувача адміністративних послуг як до прохача, орієнтація не на сприяння в задоволенні запиту особи, а на формальне дотримання правил.
 
 
4. ОСНОВНІ  ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ
 
Діяльність ЦНАП  спрямована на створення зручних і сприятливих умов отримання послуг громадянами, суб'єктами господарювання, забезпечення відкритості інформації про діяльність органів виконавчої влади.
Основні функції ЦНАП: 
- надання суб'єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг, прийом вхідних пакетів документів, їх обробка та видача результату послуги;
- забезпечення надання адміністративних послуг суб'єктам звернень у строки, встановлені законом;
- організація передачі документів із ЦНАП до виконавчих органів, що беруть участь в наданні відповідних адміністративних послуг, а також передачі вихідних документів до ЦНАП;
- організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб'єктами їх надання;
 - здійснення контролю за додержанням суб'єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;
- залучення представників органів виконавчої влади для вирішення спірних питань, що виникають в процесі надання адміністративних послуг.
ЦНАП під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з центральними та місцевими органами виконавчої влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами або організаціями.
           
 
5. ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ, ЕФЕКТИВНІСТЬ ПРОГРАМИ
 
Наявність в районі ЦНАП  в кінцевому результаті дає:
- можливість забезпечення прозорості, відкритості та зрозумілості дій у сфері надання адміністративних послуг;
- виконання стандартних, спрощених процедур для отримання бажаного результату;
- раціональної мінімізації кількості документів та процедурних дій, що вимагаються для отримання адміністративних послуг;
- зменшення часу, необхідного для відвідування органів виконавчої влади, причетних до підготовки та надання документів реєстраційного та погоджувального характеру;
- отримання максимуму адміністративних послуг в одному приміщені;
- зручний для споживачів адміністративних послуг режим роботи ЦНАП. 
 
 
6. ОБСЯГИ ТА ДЖЕРЕЛА ФІНАНСУВАННЯ
 
Фінансування Програми здійснюватиметься в межах кошторисних призначень з місцевого бюджету та інших джерел, не заборонених законодавством. Обсяги фінансування Програми будуть уточнені, виходячи з реальних можливостей бюджету.
Розпорядником коштів на фінансування заходів Програми визначити районну державну адміністрацію.
 
 
 
7. Основні заходи з реалізації Програми
 

з/п
Термін вико-нання Зміст заходу Відповідальний за виконання Джерело фінансу-вання Потреби коштів тис.грн.
2019 рік 2020 рік 2021 рік 2022 рік Всього
1. 2019-2022 Поточний ремонт приміщення Центру Відділ               надання адміністратив-них послуг райдерж-адміністрації Місцевий бюджет 5,0 5,0 5,0 5,0 20,0
2. 2019-2022 Облаштування  та утримання Центру Відділ               надання адміністратив-них послуг райдерж-адміністрації Місцевий бюджет 50,0 15,0 35,0 15,0 115,0
    Всього за Програмою:     55,0 20,0 40,0 20,0 135,0
 
 
 
Керуюча справами
виконавчого апарату районної ради                                                                       Т. Покалюк
 
 
Нікітчук А.М.
Покалюк Т.М.
Гончарук В.В.
Каландей І.С.
Загороднюк В.В.
Петренко Я.В.
Власова Г.М.
Мороз В.В.