ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 7/26
Р І Ш Е Н Н Я
_______________ 2018 року ___ сесія 7 скликання
Про хід виконання Районної програми забезпечення
функціонування Центру надання адміністративних
послуг Мурованокуриловецької районної державної
адміністрації на 2015-2018 роки та Районну програму
забезпечення функціонування Центру надання
адміністративних послуг Мурованокуриловецької
районної державної адміністрації на 2019-2022 роки
Відповідно до пункту 16 частини першої статті 43 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, заслухавши інформацію начальника відділу надання адміністративних послуг райдержадміністрації Мороза В.В. “Про хід виконання Районної програми забезпечення функціонування Центру надання адміністративних послуг Мурованокуриловецької районної державної адміністрації на 2015-2018 роки та Районну програму забезпечення функціонування Центру надання адміністративних послуг Муровано-куриловецької районної державної адміністрації на 2019-2022 роки”, з метою побудови ефективної системи надання адміністративних послуг та функціонування Центру надання адміністративних послуг, враховуючи пропозиції районної державної адміністрації, висновок постійної комісії районної ради з питань бюджету, районна рада вирішила:
- Інформацію начальника відділу надання адміністративних послуг райдержадміністрації Мороза В.В. “Про хід виконання Районної програми забезпечення функціонування Центру надання адміністративних послуг Мурованокуриловецької районної державної адміністрації на 2015-2018 роки та Районну програму забезпечення функціонування Центру надання адміністративних послуг Мурованокуриловецької районної державної адміністрації на 2019-2022 роки” взяти до відома.
- Затвердити Районну програму забезпечення функціонування Центру надання адміністративних послуг Мурованокуриловецької районної державної адміністрації на 2019-2022 роки (далі – Програма) згідно з додатком.
- Фінансування Програми здійснювати з місцевого бюджету та інших джерел, не заборонених законодавством.
- Начальнику відділу надання адміністративних послуг райдерж-адміністрації Морозу В.В. про хід виконання Програми щорічно інформувати районну раду до 5 лютого.
- Вважати такими, що виконані та зняти з контролю:
- рішення 32 сесії районної ради 6 скликання від 19.06.2015 №501 “Про районну програму забезпечення функціонування Центру надання адміністративних послуг Мурованокуриловецької райдержадміністрації на 2015 - 2016 роки”;
- рішення 33 сесії районної ради 6 скликання від 18.09.2015 №524 “Про внесення змін до Районної програми забезпечення функціонування Центру надання адміністративних послуг Мурованокуриловецької райдерж-адміністрації на 2015-2016 роки, затвердженої рішенням 32 сесії районної ради 6 скликання від 19.06.2015 №501”;
- рішення 3 сесії районної ради 7 скликання від 14.01.2016 №45 “Про внесення змін до Районної програми забезпечення функціонування Центру надання адміністративних послуг Мурованокуриловецької райдерж-адміністрації на 2015 – 2016 роки, затвердженої рішенням 32 сесії районної ради 6 скликання від 19.06.2015 №501 (зі змінами)”;
- рішення 5 сесії районної ради 7 скликання від 27 квітня 2016 №84 “Про внесення змін до Районної програми забезпечення функціонування Центру надання адміністративних послуг Мурованокуриловецької райдерж-адміністрації на 2015-2016 роки, затвердженої рішенням 33 сесії районної ради 6 скликання від 18.09.2015 №524 (зі змінами)”;
- рішення 11 сесії районної ради 7 скликання від 24.03.2017 №174 “Про хід виконання Районної програми забезпечення функціонування Центру надання адміністративних послуг Мурованокуриловецької райдерж-адміністрації на 2015-2016 роки, затвердженої рішенням 32 сесії районної ради 6 скликання від 19.06.2015 №501 та продовження терміну її дії на 2017 рік”;
- рішення 15 сесії районної ради 7 скликання від 29.09.2017 №227 “Про внесення змін до Районної програми забезпечення функціонування Центру надання адміністративних послуг Мурованокуриловецької райдерж-адміністрації на 2015-2017 роки, затвердженої рішенням 33 сесії районної ради 6 скликання від 18.09.2015 №524 (зі змінами)”;
- рішення 20 сесії районної ради 7 скликання від 16.03.2018 №280 “Про хід виконання Районної програми забезпечення функціонування Центру надання адміністративних послуг Мурованокуриловецької райдерж-адміністрації на 2015-2017 роки, затвердженої рішенням 32 сесії районної ради 6 скликання від 19.06.2015 №501 (зі змінами) та продовження терміну її дії на 2018 рік”.
- Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань бюджету (Загороднюк В.В.).
Голова районної ради С. Кушнір
Додаток
до рішення __ сесії
районної ради 7 скликання
від _______________2018 року
РАЙОННА ПРОГРАМА
забезпечення функціонування Центру надання адміністративних послуг
Мурованокуриловецької районної державної адміністрації на 2019-2022 роки
(далі – Програма)
1. Паспорт Програми
1. | Назва | Районна програма забезпечення функціонування Центру надання адміністративних послуг Мурованокуриловецької районної державної адміністрації на 2019-2022 роки |
2. | Підстава для розробки Програми | Закони України “Про адміністративні послуги”, “Про місцеві державні адміністрації”, “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”, розпорядження Кабінету Міністрів України №90-р від 15.02.2006 “Про схвалення Концепції розвитку системи надання адміністративних послуг органами виконавчої влади”, №523-р від 16.05.2014 “Про деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг” |
3. | Ініціатор розроблення Програми | Мурованокуриловецька районна державна адміністрація |
4. | Розробники Програми | Відділ надання адміністративних послуг райдержадміністрації за участі інших управлінь та відділів райдержадміністрації. |
5. | Відповідальні виконавці Програми | Районна державна адміністрація, її структурні підрозділи та органи місцевого самоврядування |
6. | Учасники та виконавці Програми | Районна державна адміністрація, її структурні підрозділи та органи місцевого самоврядування |
7. | Мета Програми | Створення зручних і сприятливих умов для отримання послуг громадянами, суб’єктами господарювання, забезпечення відкритості інформації про діяльність органів виконавчої влади. |
8. | Фінансування | В межах кошторисних призначень з місцевого бюджету та інших джерел, не заборонених законодавством |
9. | Загальний обсяг фінансування Програми, всього | 135,0 тис.грн. |
10. | Координація роботи та контроль за виконанням заходів Програми | Координацію та взаємне інформування учасників Програми здійснює районна державна адміністрація. Контроль за цільовим та ефективним використанням коштів покладається на фінансове управління райдержадміністрації та постійну комісію районної ради з питань бюджету. |
2. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Програма розроблена з метою реалізації вимог Закону України “Про адміністративні послуги” у відповідності із Законом України “Про місцеві державні адміністрації”, Законом України “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”, розпорядження голови районної державної адміністрації від 26.11.2013 №303 “Про створення Центру надання адміністративних послуг у Мурованокуриловецькому районі”.
Районна програма забезпечення діяльності Центру надання адміністративних послуг (далі - ЦНАП) Мурованокуриловецької районної державної адміністрації розроблена із врахуванням вимог вказаних нормативних актів та спрямована на втілення у практику нових підходів у взаємовідносинах органів виконавчої влади та громадян за принципом “єдиного вікна”, що дасть можливість громадянам отримувати в одному приміщенні послуги різних адміністративних органів.
Програма встановлює єдині засади організації роботи структурних підрозділів райдержадміністрації та органів виконавчої влади району з надання якісних адміністративних послуг замовникам (фізичним та юридичним особам) через ЦНАП шляхом його співпраці із суб'єктами надання адміністративних послуг.
3. МЕТА ПРОГРАМИ
Метою програми є побудова ефективної системи надання адміністративних послуг органами виконавчої влади району шляхом функціонування Центру надання адміністративних послуг.
Однією з актуальних проблем при формуванні громадянського суспільства є потреба в розвитку та підтримці довіри громадян до органів влади та місцевого самоврядування. Саме Закон України “Про адміністративні послуги” несе нову ідеологію – ідеологію служіння громадянам з боку держави.
Складовою частиною нових реформ є своєчасне, повне і якісне надання адміністративних послуг.
Існуюча в районі організація надання адміністративних послуг характеризується в даний час багатьма недоліками і проблемами об'єктивного і суб'єктивного характеру, що створюють незручності для громадян району:
- відсутність достатньої інформації щодо порядку надання адміністративних послуг;
- органи виконавчої влади району розміщені в різних приміщеннях;
- у більшості виконавчих органів існують обмежені дні та години прийому;
- необхідність звернення до декількох органів виконавчої влади для вирішення питань, що передують отриманню кінцевого документа як результату надання адміністративної послуги. Одержувачу послуг необхідно здійснити багато погоджувальних дій у значної кількості органів виконавчої влади, що збільшує термін отримання адміністративної послуги;
- строки, встановлені для надання деяких послуг, є необґрунтовано тривалими;
- наявність різноманітних баз даних органів виконавчої влади та інших відомств, не пов'язаних між собою, та необхідність збору одержувачем послуг підтверджуючої інформації з різних організацій для отримання кінцевого результату;
- відсутність єдиної системи взаємодії органів виконавчої влади щодо надання адміністративних послуг;
- недостатній організаційний та технічний рівень комунікації між суб'єктами надання адміністративних послуг;
- відсутність відкритої та зрозумілої інформації щодо надання адміністративних послуг;
- часті зміни порядку надання адміністративних послуг;
- ставлення посадових осіб до одержувача адміністративних послуг як до прохача, орієнтація не на сприяння в задоволенні запиту особи, а на формальне дотримання правил.
4. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ
Діяльність ЦНАП спрямована на створення зручних і сприятливих умов отримання послуг громадянами, суб'єктами господарювання, забезпечення відкритості інформації про діяльність органів виконавчої влади.
Основні функції ЦНАП:
- надання суб'єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг, прийом вхідних пакетів документів, їх обробка та видача результату послуги;
- забезпечення надання адміністративних послуг суб'єктам звернень у строки, встановлені законом;
- організація передачі документів із ЦНАП до виконавчих органів, що беруть участь в наданні відповідних адміністративних послуг, а також передачі вихідних документів до ЦНАП;
- організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб'єктами їх надання;
- здійснення контролю за додержанням суб'єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;
- залучення представників органів виконавчої влади для вирішення спірних питань, що виникають в процесі надання адміністративних послуг.
ЦНАП під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з центральними та місцевими органами виконавчої влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами або організаціями.
5. ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ, ЕФЕКТИВНІСТЬ ПРОГРАМИ
Наявність в районі ЦНАП в кінцевому результаті дає:
- можливість забезпечення прозорості, відкритості та зрозумілості дій у сфері надання адміністративних послуг;
- виконання стандартних, спрощених процедур для отримання бажаного результату;
- раціональної мінімізації кількості документів та процедурних дій, що вимагаються для отримання адміністративних послуг;
- зменшення часу, необхідного для відвідування органів виконавчої влади, причетних до підготовки та надання документів реєстраційного та погоджувального характеру;
- отримання максимуму адміністративних послуг в одному приміщені;
- зручний для споживачів адміністративних послуг режим роботи ЦНАП.
6. ОБСЯГИ ТА ДЖЕРЕЛА ФІНАНСУВАННЯ
Фінансування Програми здійснюватиметься в межах кошторисних призначень з місцевого бюджету та інших джерел, не заборонених законодавством. Обсяги фінансування Програми будуть уточнені, виходячи з реальних можливостей бюджету.
Розпорядником коштів на фінансування заходів Програми визначити районну державну адміністрацію.
7. Основні заходи з реалізації Програми
№ з/п |
Термін вико-нання | Зміст заходу | Відповідальний за виконання | Джерело фінансу-вання | Потреби коштів тис.грн. | ||||
2019 рік | 2020 рік | 2021 рік | 2022 рік | Всього | |||||
1. | 2019-2022 | Поточний ремонт приміщення Центру | Відділ надання адміністратив-них послуг райдерж-адміністрації | Місцевий бюджет | 5,0 | 5,0 | 5,0 | 5,0 | 20,0 |
2. | 2019-2022 | Облаштування та утримання Центру | Відділ надання адміністратив-них послуг райдерж-адміністрації | Місцевий бюджет | 50,0 | 15,0 | 35,0 | 15,0 | 115,0 |
Всього за Програмою: | 55,0 | 20,0 | 40,0 | 20,0 | 135,0 |
Керуюча справами
виконавчого апарату районної ради Т. Покалюк
Нікітчук А.М.
Покалюк Т.М.
Гончарук В.В.
Каландей І.С.
Загороднюк В.В.
Петренко Я.В.
Власова Г.М.
Мороз В.В.