ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 12/32
Р І Ш Е Н Н Я
___________________ 2019 року ____ сесія 7 скликання
Про затвердження Статуту комунальної
установи “Інклюзивно-ресурсний центр
Мурованокуриловецької районної ради
Вінницької області” (в новій редакції)
Відповідно до пункту 20 частини першої статті 43, частин четвертої та п’ятої статті 60, пункту 10 розділу V “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Закону України “Про освіту”, статей 87-90 Цивільного Кодексу України, постанови КМУ від 12.07.2017 №545 “Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр” (зі змінами), рішень 8 сесії районної ради 3 скликання від 17.03.2000 №99 “Про об’єкти права комунальної власності району” (зі змінами) та 16 сесії районної ради 6 скликання від 22.03.2013 №254 “Про Положення про повноваження в частині управління майном спільної власності територіальних громад сіл і селищ району”, враховуючи клопотання комунальної установи “Інклюзивно-ресурсний центр Мурованокуриловецької районної ради Вінницької області”, висновок постійної комісії районної ради з питань регулювання комунальної власності, приватизації та регуляторної політики, районна рада ВИРІШИЛА:
- Затвердити Статут комунальної установи “Інклюзивно-ресурсний центр Мурованокуриловецької районної ради Вінницької області” (в новій редакції) додається.
- Доручити виконуючій обов’язки директора комунальної установи “Інклюзивно-ресурсний центр Мурованокуриловецької районної ради Вінницької області” Скринецькій В.В. у місячний термін здійснити всі організаційно-правові заходи щодо державної реєстрації Статуту та надати копію зареєстрованого Статуту у відділ з питань комунальної власності та регуляторної політики виконавчого апарату районної ради.
- Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію районної ради регулювання комунальної власності, приватизації та регуляторної політики (Козачишена В.П.).
Голова районної ради С. Кушнір
Нікітчук А.М.
Покалюк Т.М.
Гончарук В.В.
Каландей І.С.
Козачишен В.П.
Скринецька В.В.
Тимощук П.П.
Красовська В.В.
Додаток
до рішення _____ сесії
районної ради 7 скликання
від ______________ 2019 року
СТАТУТ
комунальної установи “Інклюзивно-ресурсний центр Мурованокуриловецької районної ради Вінницької області”
комунальної установи “Інклюзивно-ресурсний центр Мурованокуриловецької районної ради Вінницької області”
І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Комунальна установа “Інклюзивно-ресурсний центр Мурованокуриловецької районної ради Вінницької області” (далі – Центр) – є спільною власністю територіальних громад сіл та селищ Мурованокуриловецького району, засновником якої є Мурованокуриловецька районна рада, а уповноваженим органом – відділ освіти райдержадміністрації. Управління центром здійснюється відповідно до цього Статуту на основі поєднання прав Органу управління майном ( Мурованокуриловецька районна рада), Уповноваженого органу ( відділ освіти райдержадміністрації) та Департаменту освіти і науки Вінницької ОДА.
1.2. Назва Центру:
- повна назва: комунальна установа “Інклюзивно-ресурсний центр Мурованокуриловецької районної ради Віннницької області”;
- скорочена назва: КУ “ІРЦ Мурованокуриловецької районної ради Вінницької області”.
23400 вул. Кошового, 2,
смт Муровані Курилівці
Вінницька область,
1.4. Центр у своїй діяльності керується Конституцією України, Конвенцією про права осіб з інвалідністю, Законами України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”, “Про дошкільну освіту”, Положенням про інклюзивно-ресурсний центр затвердженого постановою КМУ, рішеннями та розпорядженнями Мурованокуриловецької районної ради, наказами відділу освіти іншими нормативно-правовими актами у галузі освіти та цим Статутом.
1.5. Центр є юридичною особою, має печатку і штамп, бланки встановленого зразка, може мати самостійний баланс, реєстраційні рахунки в органах Державного казначейства.
1.7. Центр є неприбутковою установою та не має на меті отримання доходів.
Забороняється розподіляти отримані доходи (прибутки) або їх частини для розподілу серед засновників (учасників), членів такої організації, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб.
Доходи (прибутки) Центру використовуються виключно для фінансування видатків на утримання Центру, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених його установчими документами.
ІІ. МЕТА ТА ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ
2.1. Центр створений з метою забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами віком від 2 до 18 років на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, в тому числі у закладах професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти та міжшкільних ресурсних центрах (міжшкільних навчально-виробничих комбінатах), шляхом проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини (далі – комплексна оцінка), надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг та забезпечення їх системного кваліфікованого супроводу (крім вихованців закладів дошкільної освіти (ясел-садків) компенсуючого типу, учнів спеціальних закладів загальної середньої освіти, навчально-реабілітаційних центрів).
2.2. Відповідно до поставленої мети, предметом діяльності Центру є:
2.2.1. проведення комплексної оцінки з метою визначення особливих освітніх потреб дитини, в тому числі коефіцієнта її інтелекту, розроблення рекомендацій щодо освітньої програми, особливостей організації психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг відповідно до потенційних можливостей психофізичного розвитку дитини;
2.2.2. надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами, які навчаються у закладах дошкільної та загальної середньої освіти (не відвідують заклади освіти), здобувають повну загальну середню освіту у закладах професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти та міжшкільних ресурсних центрах (міжшкільних навчально-виробничих комбінатах) та не отримують відповідної допомоги;
2.2.3. ведення реєстру дітей, які пройшли комплексну оцінку і перебувають на обліку в центрі, за згодою батьків (одного з батьків) або законних представників на обробку персональних даних неповнолітньої дитини;
2.2.4. ведення реєстру закладів освіти, а також реєстру фахівців, які надають психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги дітям з особливими освітніми потребами за їх згодою;
2.2.5. надання консультацій та взаємодія з педагогічними працівниками закладів дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти та міжшкільних ресурсних центрів (міжшкільних навчально-виробничих комбінатів) з питань організації інклюзивного навчання;
2.2.6. надання методичної допомоги педагогічним працівникам закладів дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти та міжшкільних ресурсних центрів (міжшкільних навчально-виробничих комбінатів), батькам (одному з батьків) або законним представникам дітей з особливими освітніми потребами щодо особливостей організації надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг таким дітям;
2.2.7. надання консультацій батькам (одному з батьків) або законним представникам дітей з особливими освітніми потребами стосовно мережі закладів дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти та міжшкільних ресурсних центрів (міжшкільних навчально-виробничих комбінатів) для здобуття повної загальної середньої освіти;
2.2.8. надання консультативно-психологічної допомоги батькам (одному з батьків) або законним представникам дітей з особливими освітніми потребами у формуванні позитивної мотивації щодо розвитку таких дітей;
2.2.9. провадження інформаційно-просвітницької діяльності шляхом проведення конференцій, семінарів, засідань за круглим столом, тренінгів, майстер-класів з питань організації надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами;
2.2.10. взаємодія з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, закладами освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, службами у справах дітей, громадськими об’єднаннями щодо виявлення та надання своєчасних психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами починаючи з раннього віку в разі потреби із залученням відповідних спеціалістів; підготовка звітної інформації про результати діяльності Центру для Органу управління майном, Департаменту освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації, відділу освіти Мурованокуриловецької райдержадміністрації.
2.2.11. Інші функції, що випливають з покладених на Центр завдань.
2.3. Центр провадить діяльність з урахуванням таких принципів, як повага та сприйняття індивідуальних особливостей дітей, дотримання найкращих інтересів дитини, недопущення дискримінації та порушення прав дитини, конфіденційність, доступність освітніх послуг з раннього віку, міжвідомча співпраця.
ІІІ. ПРАВОВИЙ СТАТУС
3.1. Центр є юридичною особою публічного права.
3.2. Центр користується закріпленим за ним комунальним майном на праві оперативного управління.
3.3. Центр здійснює господарську діяльність.
3.4. Збитки, завдані Центру внаслідок виконання рішень органів державної влади чи органів місцевого самоврядування, які було визнано судом неконституційними або недійсними, підлягають відшкодуванню зазначеними органами добровільно або за рішенням суду.
3.5. Для здійснення господарської діяльності Центр залучає і використовує матеріально-технічні, фінансові, трудові та інші види ресурсів, використання яких не заборонено законодавством.
3.6. Орган управління майном та уповноважений орган не відповідають за зобов'язаннями Центру, а Центр не відповідає за зобов'язаннями Органу управління майном та уповноваженого органу.
3.7. Центр має право укладати угоди, набувати майнові та особисті немайнові права, нести обов'язки, бути особою, яка бере участь у справі, що розглядається в судах України, міжнародних та третейських судах.
IV. ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОВЕДЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ ОЦІНКИ
4.1. Первинний прийом батьків (одного з батьків) або законних представників дитини проводить психолог центру, який визначає час та дату проведення комплексної оцінки та встановлює наявність таких документів:
- документів, що посвідчують особу батьків (одного з батьків) або законних представників;
- свідоцтва про народження дитини;
- індивідуальної програми реабілітації дитини з інвалідністю (у разі інвалідності);
- форми первинної облікової документації № 112/0 “Історія розвитку дитини”, затвердженої МОЗ, у разі потреби – довідки від психіатра.
4.3. У разі коли дитина з особливими освітніми потребами здобуває дошкільну або загальну середню освіту, до заяви можуть додаватися:
- психолого-педагогічна характеристика дитини із зазначенням динаміки та якості засвоєння знань під час навчання, підготовлена відповідним педагогічним працівником та затверджена керівником відповідного закладу освіти;
- зошити з рідної мови, математики, результати навчальних досягнень (для дітей, які здобувають загальну середню освіту), малюнки;
- документи щодо додаткових обстежень дитини.
- попередні рекомендації щодо проведення комплексної оцінки;
- висновок відповідних фахівців щодо результатів надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг із зазначенням динаміки розвитку дитини згідно з індивідуальною програмою розвитку.
4.6. Під час проведення комплексної оцінки фахівці центру повинні створити атмосферу довіри та доброзичливості, враховувати фізичний та емоційний стан дитини, індивідуальні особливості її розвитку, вік, місце проживання, мову спілкування тощо.
4.7. Участь батьків (одного з батьків) або законних представників дитини у проведенні комплексної оцінки є обов’язковою.
4.8. Комплексна оцінка проводиться фахівцями центру індивідуально за такими напрямами:
- оцінка фізичного розвитку дитини;
- оцінка мовленнєвого розвитку дитини;
- оцінка когнітивної сфери дитини;
- оцінка емоційно-вольової сфери дитини;
- оцінка навчальної діяльності дитини.
4.10. Оцінка мовленнєвого розвитку дитини проводиться з метою визначення рівня розвитку та використання вербальної/невербальної мови, наявності мовленнєвого порушення та його структури. Результати оцінки вчитель-логопед зазначає у висновку про комплексну оцінку.
4.11. Оцінка когнітивної сфери дитини проводиться з метою визначення рівня сформованості таких пізнавальних процесів, як сприйняття, пам’ять, мислення, уява, увага. Результати оцінки практичний психолог зазначає у висновку про комплексну оцінку.
4.12. Оцінка емоційно-вольової сфери дитини проводиться з метою виявлення її здатності до вольового зусилля, схильностей до проявів девіантної поведінки та її причин. Результати оцінки практичний психолог зазначає у висновку про комплексну оцінку.
4.13. Метою проведення оцінки навчальної діяльності дитини є визначення рівня сформованості знань, вмінь, навичок відповідно до навчальної програми або основних критеріїв формування вмінь та навичок дітей дошкільного віку. Таку оцінку проводить вчитель-дефектолог та її результати зазначає у висновку про комплексну оцінку.
4.14. У разі потреби фахівці центру можуть проводити комплексну оцінку за іншими напрямами, зокрема визначення рівня соціальної адаптації, взаємовідносин з однолітками, дорослими.
4.15. Результати комплексної оцінки оформлюються в електронному вигляді, зберігаються в центрі та надаються батькам (одному з батьків) або законним представникам дитини за письмовим зверненням.
Інформація про результати комплексної оцінки є конфіденційною. Обробка та захист персональних даних дітей в центрі здійснюється відповідно до вимог Закону України “Про захист персональних даних”.
4.16. Узагальнення результатів комплексної оцінки здійснюється на засіданні фахівців центру, які її проводили, в якому мають право брати участь батьки (один з батьків) або законні представники дитини з особливими освітніми потребами.
4.17. За результатами засідання складається висновок про комплексну оцінку, в якому зазначаються загальні дані про дитину з особливими освітніми потребами, її сім’ю (батьків (одного з батьків) або законних представників, братів, сестер), умови виховання в сім’ї, стан здоров’я дитини, найменування закладу освіти (дошкільного, загально-освітнього, професійно-технічного), напрями проведення комплексної оцінки, загальні висновки, рекомендації, прізвище, ім’я, по батькові фахівців центру, які проводили оцінку.
4.18. Фахівці центру зобов’язані ознайомити батьків (одного з батьків) або законних представників дитини з особливими освітніми потребами з висновком про комплексну оцінку, умовами навчання та надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг у закладах освіти (у разі здобуття дитиною дошкільної чи загальної середньої освіти).
4.19. Комплексна оцінка з підготовкою відповідного висновку проводиться протягом 10 робочих днів.
4.20. Висновок про комплексну оцінку складається у трьох примірниках (два примірники для батьків (одного з батьків) або законних представників дитини з особливими освітніми потребами, за заявою яких (якого) її проведено, третій - зберігається в центрі).
4.21. Висновок про комплексну оцінку реєструється у відповідному журналі та зберігається в електронному вигляді в центрі, а також у відповідному закладі освіти в особовій справі дитини з особливими освітніми потребами після його надання батьками (одним з батьків) або законними представниками такої дитини.
4.22. У разі встановлення фахівцями центру наявності у дитини особливих освітніх потреб висновок про комплексну оцінку є підставою для складення для неї індивідуальної програми розвитку та надання їй психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг.
4.23. Комплексна оцінка може проводитися перед зарахуванням дитини з особливими освітніми потребами до закладу дошкільної освіти чи закладу загальної середньої освіти. З метою створення у такому закладі умов для навчання дитини її батьки (один з батьків) або законні представники звертаються до центру за шість місяців до початку навчального року.
Перед проведенням комплексної оцінки батьки (один з батьків) або законні представники дитини можуть звернутися до закладу освіти, який вони обрали, для зарахування дитини.
4.24. Повторна комплексна оцінка фахівцями центру проводиться у разі:
- переведення дитини з особливими освітніми потребами до інклюзивної (спеціальної) групи закладу дошкільної освіти або інклюзивного (спеціального) класу закладу загальної середньої освіти;
- покращення або погіршення стану здоров’я дитини з особливими освітніми потребами, труднощів у засвоєнні навчальної програми.
4.25. У разі коли батьки (один з батьків) або законні представники дитини з особливими освітніми потребами не погоджуються з висновком про комплексну оцінку, вони можуть звернутися до відповідного структурного підрозділу з питань діяльності центру для проведення повторної комплексної оцінки обласним психолого-педагогічним консиліумом (далі – консиліум).
Протягом 10 робочих днів з дати звернення батьків (одного з батьків) або законних представників відповідний структурний підрозділ з питань діяльності центру зобов’язаний організувати проведення повторної комплексної оцінки дитини з особливими освітніми потребами за місцем її проживання (перебування)/навчання чи в іншому місці за попереднім погодженням з батьками (одним з батьків) або законними представниками.
4.26. Повторна комплексна оцінка може проводитися за всіма або окремими напрямами залежно від освітніх потреб дитини з особливими освітніми потребами та наявної інформації про її розвиток.
4.27. За результатами повторної комплексної оцінки складається висновок про повторну комплексну оцінку, що є основою для розроблення індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами та надання їй психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг.
V. ОРГАНІЗАЦІЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ТА НАДАННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ТА КОРЕКЦІЙНО- РОЗВИТКОВИХ ПОСЛУГ ДИТИНІ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
5.1. Психолого-педагогічний супровід – це комплексна система заходів з організації освітнього процесу та розвитку дитини, передбачена індивідуальною програмою розвитку.
Корекційно-розвиткові послуги – це комплексна система заходів супроводження особи з особливими освітніми потребами у процесі навчання, що спрямовані на корекцію порушень шляхом розвитку особистості, її пізнавальної діяльності, емоційно-вольової сфери та мовлення.
5.2. Психолого-педагогічний супровід, психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги спрямовані на:
- соціалізацію дітей з особливими освітніми потребами, розвиток їх самостійності та відповідних компетенцій;
- формування компенсаційних способів діяльності як важливої умови підготовки дітей з особливими освітніми потребами до навчання в закладах дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти та міжшкільних ресурсних центрах (міжшкільних навчально-виробничих комбінатах);
- розвиток навичок саморегуляції та саморозвитку дітей з урахуванням наявних знань, умінь і навичок комунікативної діяльності, становлення особистості.
- надання рекомендацій щодо складення, виконання, коригування індивідуальних програм розвитку дітей з особливими освітніми потребами в частині надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг, змісту, форм та методів навчання відповідно до потенційних можливостей дитини;
- забезпечення належних умов для навчання залежно від порушення розвитку дітей з особливими освітніми потребами (доступність приміщень, особливості облаштування робочого місця, використання технічних засобів тощо);
- інформування батьків (одного з батьків) або законних представників дітей з особливими освітніми потребами про мережу закладів освіти.
5.3. Педагогічне навантаження фахівців центру, які надають психолого- педагогічні, корекційно-розвиткові послуги дітям з особливими освітніми потребами, становить 18 годин на тиждень для безпосередньої роботи з такими дітьми, що становить ставку заробітної плати (посадовий оклад). Крім того, фахівці центру провадять інші види діяльності, зокрема надають консультації батькам (одному з батьків) або законним представникам, педагогічним працівникам, які беруть участь в інклюзивному навчанні.
VІ. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ
6.1. Центр має право:
6.1.1. Звертатися у порядку, передбаченому законодавством, до центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, а також підприємств і організацій незалежно від форм власності та підпорядкування, для отримання інформації та матеріалів, необхідних для виконання покладених на Центр завдань.
6.1.2. Укладати господарські угоди з підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності та підпорядкування, а також фізичними особами відповідно до законодавства.
6.1.3. Здійснювати співробітництво з іноземними організаціями відповідно до законодавства.
6.1.4. Залучати підприємства, установи та організації для реалізації своїх статутних завдань у визначеному законодавством порядку.
6.1.5. Здійснювати інші права, що не суперечать чинному законодавству.
6.1.6. Здійснювати оперативну діяльність по матеріально-технічному забезпеченню своєї роботи;
6.2. З метою якісного виконання покладених завдань центр зобов’язаний:
6.2.1. У разі виявлення складних життєвих обставин та/або ризику для життя і здоров’я дитини невідкладно інформувати службу у справах дітей за місцем проживання дитини, територіальний підрозділ Національної поліції;
6.2.2. Вносити пропозиції засновнику, уповноваженому органу управління щодо удосконалення діяльності центру, розвитку послуг для дітей з особливими освітніми потребами;
6.2.3. Залучати у разі потреби додаткових фахівців, у тому числі медичних працівників, працівників соціальних служб, фахівців інших центрів, працівників дошкільних навчальних закладів (ясел-садків) компенсуючого типу, спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів), навчально-реабілітаційних центрів, для проведення комплексної оцінки.
6.2.4. Створювати належні умови для високопродуктивної праці, забезпечувати додержання законодавства про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування;
VІІ. УПРАВЛІННЯ ЦЕНТРОМ
7.1. Управління Центром здійснюється відповідно до цього Статуту та діючого законодавства.
7.2. Орган управління майном:
7.2.1. Приймає рішення про реорганізацію та ліквідацію Центру;
7.2.2. Затверджує порядок проведення конкурсу на посаду директора Центру. Призначає на посаду та звільняє з посади директора Центру;
7.2.3.Затверджує порядок проведення конкурсу на посади педагогічних працівників Центру;
7.2.4.Затверджує граничну штатну чисельність Центру;
7.2.5. Заслуховує звіт про діяльність Центру.
7.3. Відділ освіти райдержадміністрації:
7.3.1. Затверджує графік роботи Центру;
7.3.2. Залучає необхідних фахівців для надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг шляхом укладення цивільно-правових угод відповідно до запитів Центру;
7.3.3. Забезпечує створення матеріально-технічних умов, необхідних для функціонування Центру та організації інклюзивного навчання;
7.3.4. Проводить моніторинг виконання рекомендацій Центру підпорядкованими йому закладами освіти.
7.4. Поточне керівництво діяльності Центру здійснює директор, який призначається на посаду строком на три роки та звільняється з посади за рішенням сесії Мурованокуриловецької ради за результатами конкурсу, що проводиться уповноваженим органом – відділом освіти райдержадміністрації.
На посаду директора центру призначаються педагогічні працівники, які мають вищу освіту не нижче ступеня магістра за спеціальністю “Спеціальна освіта”, (“Корекційна освіта”, “Дефектологія”) або “Психологія” (“Практична психологія”) та стаж роботи не менше п’яти років за фахом.
Строк найму, права, обов’язки і відповідальність директора, умови його матеріального забезпечення, інші умови найму визначаються контрактом який укладається з уповноваженим органом – відділом освіти райдержадміністрації.
7.5. Директора Центру може бути звільнено достроково на передбачених контрактом підставах відповідно до законодавства.
7.6. Директор Центру:
7.6.1. Планує та організовує роботу центру, видає відповідно до компетенції накази, контролює їх виконання, затверджує посадові інструкції фахівців центру;
7.6.2. Подає на затвердження Органу управління майном проекти змін до Статуту;
7.6.3. Визначає штатний розпис Центру;
7.6.4. Призначає на посади фахівців центру на конкурсній основі та звільняє їх з посад відповідно до законодавства;
7.6.5. Створює належні умови для продуктивної праці фахівців Центру, підвищення їх фахового і кваліфікаційного рівня, впровадження сучасних методик проведення психолого-педагогічної оцінки, новітніх технологій надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами;
7.6.6. Встановлює працівникам розміри премій, винагород, надбавок і доплат на передбачених колективним договором та законодавством умовах.
7.6.7. Укладає колективний договір за погодженням з уповноваженим органом.
7.6.8. Згідно розпоряджень та рішень Органу управління майном користується майном Центру.
Розпоряджається коштами Центру, затверджує кошторис, укладає цивільно-правові угоди, забезпечує ефективність використання фінансових та матеріальних ресурсів Центру;
7.6.9. Забезпечує охорону праці, дотримання законності у діяльності центру;
7.5.10. Представляє Центр у відносинах з державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями;
7.6.11. Подає Органу управління майном, уповноваженому Органу річний звіт про діяльність Центру.
7.6.12. Вирішує інші питання діяльності Центру у відповідності із законодавством.
7.7. У своїй діяльності Центр підпорядковується Органу управління майном, відділу освіти райдержадміністрації, Департаменту освіти і науки обласної державної адміністрації і Міністерству освіти і науки України.
VIІІ. КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
8.1. Діяльність центру забезпечують педагогічні працівники: вчителі-логопеди, вчителі-логопеди (сурдопедагоги, олігофренопедагоги, тифлопедагоги), практичні психологи, вчитель-реабілітолог, а також господарсько-обслуговуючий персонал.
8.2. На посади педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру призначаються особи, які мають вищу педагогічну (психологічну) освіту ступеня магістра. Стаж роботи за фахом не менше 60 відсотків педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру повинен становити три або більше років.
8.3. Призначення на посади педагогічних працівників Центру здійснюється на конкурсній основі у порядку, визначеному Органом управління майном.
8.4. Обов’язки фахівців Центру визначаються відповідно до законодавства та посадових інструкцій.
8.5. На педагогічних працівників Центру поширюються умови оплати праці, умови надання щорічних відпусток та інші пільги, встановлені законодавством для педагогічних працівників спеціальних закладів загальної середньої освіти.
8.6. У разі потреби центр може залучати додаткових фахівців шляхом укладення цивільно-правових угод відповідно до запитів з оплатою за фактично відпрацьований час.
8.7. Для надання психолого-педагогічної допомоги в Центрі вводяться такі посади:
8.7.1. Вчителя-логопеда з розрахунку одна штатна одиниця на 25-30 дітей з порушеннями мовлення або 15-20 дітей з тяжкими порушеннями мовлення, або 15 дітей дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення, або 12 дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення;
8.7.2. Вчителя-дефектолога з розрахунку одна штатна одиниця на 12-15 дітей з порушеннями слуху/зору/інтелектуального розвитку;
8.7.3. Практичного психолога з розрахунку одна штатна одиниця на 12-15 дітей, які мають порушення емоційно-вольової сфери/пізнавальних процесів;
8.7.4. Вчителя-реабілітолога з розрахунку одна штатна одиниця на 12-15 дітей, які мають порушення опорно-рухового апарату.
8.8. За наявності автотранспортних засобів (автобусів) вводиться посада водія.
8.9. Кількісний склад фахівців інклюзивно-ресурсного центру визначається з урахуванням потреб адміністративно-територіальної одиниці, територіальних особливостей, кількості дітей з особливими освітніми потребами. У разі потреби можуть бути введені додаткові штатні одиниці, у тому числі у разі, коли кількість дітей, які проживають на території об’єднаної територіальної громади (району) або у місті (районі міста), перевищує відповідно 7 тис. та 12 тис., інклюзивно-ресурсний центр додатково залучає необхідних фахівців залежно від кількості виявлених дітей відповідної нозології, які потребують надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг. При цьому розрахунок чисельності фахівців інклюзивно-ресурсного центру здійснюється за такою формулою: