ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТ РІШЕННЯ: № 20/34
Р І Ш Е Н Н Я
_________________ 2020 року ___ сесія 7 скликання
Про звернення депутатів районної
ради щодо недопущення скорочення
працівників адмінцентрів
Відповідно до частини другої статті 43 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні з метою забезпечення надання якісних адміністративних послуг населенню, фізичним та юридичним особам – представникам малого та середнього бізнесу, враховуючи пропозицію президії районної ради, районна рада ВИРІШИЛА:
1. Затвердити текст звернення депутатів Мурованокуриловецької районної ради 7 скликання до Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України щодо недопущення скорочення працівників адмінцентрів (додається).
2. Виконавчому апарату районної ради направити дане звернення Президенту України, Верховній Раді України та Кабінету Міністрів України.
Голова районної ради С. Кушнір
Нікітчук А.М.
Покалюк Т.М.
Гончарук В.В.
Каландей І.С.
Додаток
до рішення ____ сесії
районної ради 7 скликання
від ____________2020 року
до рішення ____ сесії
районної ради 7 скликання
від ____________2020 року
ЗВЕРНЕННЯ
депутатів Мурованокуриловецької районної ради 7 скликання до Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України
щодо недопущення скорочення працівників адмінцентрів
депутатів Мурованокуриловецької районної ради 7 скликання до Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України
щодо недопущення скорочення працівників адмінцентрів
Ми, депутати Мурованокуриловецької районної ради 7 скликання, вкрай стурбовані ситуацією, яка склалася в Мурованокуриловецькому районі щодо скорочення реєстраторів майнових прав фізичних та юридичних осіб, які надають послуги у сфері державної реєстрації бізнесу, нерухомості, земельних ділянок.
З осені 2019 року на підставі рішень Уряду про скорочення чисельності працівників районних державних адміністрацій у багатьох з них вже почалися звільнення державних службовців та ліквідація окремих підрозділів, в т.ч. в окремих – центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП), незважаючи на те, що 24 грудня 2019 року постановою КМУ №1096 для адміністраторів ЦНАП було встановлено “додатковий захист” від скорочення до часу утворення ЦНАП ОМС відповідно до Закону України “Про адміністративні послуги”.
Як наслідок, такий підхід впливає на якість та безперервність надання послуг, створює незручності та складність в роботі для реєстраторів та споживачів відповідних адміністративних послуг, погіршується доступ громадян і суб’єктів господарювання до адміністративних послуг та створює соціальну напругу серед жителів територіальних громад.
Особливо актуальним дане питання є в нашому районі, де залишився 1 державний реєстратор та не завершена процедура об’єднання територіальних громад.
Враховуючи вищевикладене, звертаємося з проханням необхідності внесення змін до нормативно-правових актів щодо неможливої ліквідації ЦНАП райдержадміністрацій, скорочення чисельності його працівників лише у разі, якщо розпочав роботу ЦНАП ОМС (ОТГ).
На законодавчому рівні слід передбачити прості механізми переведення державних службовців з райдержадміністрацій на посади в органи місцевого самоврядування, в т.ч. у ЦНАП, а саме переведення (призначення в органи місцевого самоврядування) державних реєстраторів з райдержадміністрацій, без потреби додаткового тестування у Мін’юсті, проходження спеціальної перевірки та отримання ключів для роботи в реєстрах. Це правило може бути застосоване і до державних реєстраторів, які були звільнені за власним бажанням або внаслідок скорочення (наприклад, у період не довше 1 року до призначення на посаду в органи місцевого самоврядування).
Також варто передбачити кадровий резерв вивільненого персоналу ЦНАП райдержадміністрацій, додавши процедуру оцінки якості роботи працівників ЦНАП.
Керуюча справами виконавчого апарату районної ради Т. Покалюк
З осені 2019 року на підставі рішень Уряду про скорочення чисельності працівників районних державних адміністрацій у багатьох з них вже почалися звільнення державних службовців та ліквідація окремих підрозділів, в т.ч. в окремих – центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП), незважаючи на те, що 24 грудня 2019 року постановою КМУ №1096 для адміністраторів ЦНАП було встановлено “додатковий захист” від скорочення до часу утворення ЦНАП ОМС відповідно до Закону України “Про адміністративні послуги”.
Як наслідок, такий підхід впливає на якість та безперервність надання послуг, створює незручності та складність в роботі для реєстраторів та споживачів відповідних адміністративних послуг, погіршується доступ громадян і суб’єктів господарювання до адміністративних послуг та створює соціальну напругу серед жителів територіальних громад.
Особливо актуальним дане питання є в нашому районі, де залишився 1 державний реєстратор та не завершена процедура об’єднання територіальних громад.
Враховуючи вищевикладене, звертаємося з проханням необхідності внесення змін до нормативно-правових актів щодо неможливої ліквідації ЦНАП райдержадміністрацій, скорочення чисельності його працівників лише у разі, якщо розпочав роботу ЦНАП ОМС (ОТГ).
На законодавчому рівні слід передбачити прості механізми переведення державних службовців з райдержадміністрацій на посади в органи місцевого самоврядування, в т.ч. у ЦНАП, а саме переведення (призначення в органи місцевого самоврядування) державних реєстраторів з райдержадміністрацій, без потреби додаткового тестування у Мін’юсті, проходження спеціальної перевірки та отримання ключів для роботи в реєстрах. Це правило може бути застосоване і до державних реєстраторів, які були звільнені за власним бажанням або внаслідок скорочення (наприклад, у період не довше 1 року до призначення на посаду в органи місцевого самоврядування).
Також варто передбачити кадровий резерв вивільненого персоналу ЦНАП райдержадміністрацій, додавши процедуру оцінки якості роботи працівників ЦНАП.
Керуюча справами виконавчого апарату районної ради Т. Покалюк